jag behöver någon som får mig att känna mig levande, som du fick

| Djupt



Carolina

Fin rubrik :D fin bild ;)<3

NICOLE

sv tackar! :)
händer något kul imorgon? :)

Chaterine

Hihi vinröda! :)

Madeleine - I always do it my way!♥

sv; Tack så mycke! :D

Melli

sv: Jaha jag trodde det var därför du tyckte gårdagen var dålig :P

DIYS

var kommer jackan ifrån? :D

sofia

varse och tack för tipsen :D <3

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack :)

Liene

sv: Förstår det kan vara svårt när ens framtidsplaner går i kras, men när man kan stå på fötterna igen får man ny styrka och man blir också klokare. Egentligen kan ju ingen planera sin framtid, man kan bara ha drömmar och tro på dom. Jag tror man ska ta ett steg i taget. Man kan inte vara "där" när man är "här". Om allt rasar ihop här behöver det inte betyda att allt är förlorat. Nu låter det som att jag talar emot mig själv men jag ser samband mellan mina två kommentarer ändå.

Max l

jag önska jag kunde göra något <3

It's just moi!

trevlig helg :)

DIYS

sv: pajen var helt otroligt god! :D du måste bara prova :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Det kommer med tiden!

Chaterine

Ja, sant haha :P Tycker vinrött är supersnyggt men vet dock inte om jag passar i det haha! :)

Lillablå♥

Det var det minsta jag kunde säga :)<3

Melli

sv: Från början frågade jag varför du tyckte att dagen varit dålig och då sa du att jag skulle läsa inlägget under och då läste jag det och det handlade om din skola så jag antog att det var därför du tyckte dagen varit dålig. :P

Elin

Allt bra?

FlizanLizan

sv: okok, jora :D

NICOLE

sv vad kul :d jag har bara tagit det lugnt, vet inte riktigt vad som händer sen ;)

Angelina

sv: haha tack! :)

Madeleine - I always do it my way!♥

sv; Ha en underbar helg! :D

Clara

Fin blogg!
Allt bra?:)

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

d gör nog de felsat ;D

-J U L I E T T E-

hej hej, veckans blogg är nu avslutad, kika in på bloggen och se om just du vann! :) om inte, anmäl dig gärna igen! :) www.juliettems.blogg.se

Sandra

- allt bra med dig? :)

fina du! <3

Ping Lowhngren

går i 9an på europaskolan ;)

F E L I C I A

jag tittar lite på tv :) själv?

elin stridh

sv: tack! härligt!

Becka [fotoblogg]

Åh så fin du är.
sv: Åh så glad jag blir. Tack så hemskt mycket underbara du!
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

FANNIE

Ja vet inte ^^

Olivia Magnusson

grymt söt :D

sv: aw tack :Dkramis♥

moufieeh

sv; härligt, det är bra med mig :)
händer ikväll? kram

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Göra ikväll?

Elin♥

Sv: Jaa visst är de :D

sofia

jadå :D

Daniella

- Allt bra idag? :) Kramis!

Inga-Linn

Sv: Ja, det är det verkligen!

olivia

fin blogg du har!

Anna med A

Ja :D

johanna <3 ♫♪

sv, lite så :)

mimmi eriksson as milae

Himla fin blogg! :D

Emma

Ha en bra helg! :)

marina

sv. Inte mycket här heller. :)

Hanna

Ur läcker deisgn!

Malva Nyström

- Samma här, typ! :)
Görs?

Beatrice Jakobsson (foto)

Du får ha en bra helg :)

Lotta

Sv. Näe :/ och söt bild på dig!! Har du haft en bra dag såhär långt?? =)

Linda

Fin du är :-)

Sv: Ja, det är riktigt mysigt det!

Madeleine - I always do it my way!♥

sv; tack så mycke! :D

elin stridh

ja, visst är den? :D

ladies.webblogg.se

Fin bild! Hur har din dag varit? :)

ladies.webblogg.se

Bara bra! Några särskilda planer för söndagen? :)

Melli

sv: Okej :) Men hoppas att du känner dig bättre idag! ;)

Melli

sv: Vad bra! :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Tack detsamma :)

FlizanLizan

sv: aa den e bra :D

Ping Lowhngren

jaa sjukt fin ju :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Så lite så :)

Ping Lowhngren

Snygg jacka! :D

Anonym

sv. tack :)

Julia

Sv; Haha, tack! :D

linnhahne.blogg.se

Fina du !

sv: yes :) <3

sssophiies.blogg.se

- varit med en kompis och mina kusiner :D själv då? :) <3

sv: ska snart käka, själv? :) <3

KassandraPalma

aha okej, men brukar du dricka ?

Va gärna med i min tävling!!

sssophiies.blogg.se

- okej :) <3

FlizanLizan

sv: nudlar haha :P

sv; okej :D <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: