Gotland bilder och dag 2

| Resor
I söndags på Gotland så åkte vi runt och kollade på den lilla ön. Vi åkte bland annat och kollade på raukar, gick i affärer, tog en fika i solen, åt på italiensk resturang och hade en riktigt trevlig dag. Båten gick runt 7 så vi kom hem runt halv 12 på natten. Det var en toppen resa, fler bilder kommer senare!

M I C H A E L A

Riktigt fina bilder Amanda :)

- Härligt :)
Joo allt är fint :)

sofia

fina bilder :D <3

sofia

varse! :D <3

M I C H A E L A

- Lugnt :)

Ina♥

Så fint där asso :D<3

Ping Lowhngren

hih jaa visst är den? :D

Ina♥

Saknar faktiskt att vara där :(<3

Ina♥

Hur ? ^^<3

Anna med A

kollar teve:)

theahenmark

Tack desamma, jätte fin blogg verklgien!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D

Fina bilder!

Ping Lowhngren

aw va härliga bilder du laggt up! :D

eallo - mode, träning&hälsa

idag är det lite bättre iaf :P

sofia

jadå :D <3

Ina♥

Lugnt jag har skola att tänka på och är upptagen på helgerna :)<3

eallo - mode, träning&hälsa

hihi yes! :D

Anna med A

Underbart är kort heter det :) de går på 4an nu

sofia

skola till tio å sen ska man på ngt om kraft med klassen å sen vet ja int, dusj? :) <3

Ping Lowhngren

så lite så!^^

Ina♥

Japp :) <3

Anna med A

Ja :)

Anna med A

Från weheartit hahaha. supriiiicee

Ina♥

Tackar :D<3

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack så hemskt mycket!

Caroline ♥

sv; haha vad kul! jag kollar tv :) <3

Anna med A

haha :D

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

Ina♥

Vad gör du för något? :) <3

Anna med A

ja det har dem verkligen :D

Ina♥

Haha aw, gå och sov då? Jag funderar på att lägga mig ner i sängen och kolla film :) <3

Anna med A

händer i morgon då?

Ping Lowhngren

joo tack hur har den varit själv? :)

sofia

okejj :D
Nåå de värsta är att jag slutar egentligen vid halv två och den hlr på till fem... fett drygt.. :) <3

Caroline ♥

sv; taack :D

Caroline ♥

sv; jag kollar på Det okända, jätte spännande hahah :d<3

Caroline ♥

sv; hehe :)
jag är född 97 du då? <3

Ping Lowhngren

oh så bra C:

DIANA ÖSTERBERG

sv; mjo :)

Nathalie Nyrén

Tack!

Mysiga bilder :D

Ina♥

Jag kollade på Eragon ;)

Jag vet :o klockan kändes så lite men om man tänker efter så vare inte så :)<3

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack snälla du :)

hanna ♡

fina bilder! :D

Anna med A

skola och sen fira min farfar:)

ingalinn

Vilka fina bilder!:)
Sv: Jag sitter och planerar mitt projektarbete!:) Vad gör du själv?

ANGELICA.BLOGG.SE

Åh, allt ser så himla mysigt ut :D

Anna med A

:D

M I C H A E L A

- Jaa jag älskar den och den kommer förhoppningsvis i slutet på denna veckan :)

M I C H A E L A

- JappJapp :D

Anna med A

ska bli så skönt!

muums :D

vill också till gotland! hoppas vi komme dit nästa sommar :D

SVAR: Blev inge bra videoinlägg, men men :D

DIANA ÖSTERBERG

sv; ?

Sofia

fina bilder :D

Anonym

tack :)

♫♪ sandra T

fint!

ingalinn

Sv: Okej, vilken engelska har du?:)

Josefine

fina bilder, vilken kamera fotar du med?:)

FlizanLizan

sv: blandat haha :P

johanna <3 ♫♪

Ser gott ut med paj och pannkaka och allt där :)

sv, Aw tack jag är faktiskt frisk nu :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv; haha, nej klart att du inte kan veta det:P

Nathalie Nyrén

Tack så mycket :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

<3

Fina bilder:)

ingalinn

Sv: Minns du inte vilken engelska du läste?

CASSANDRA

sv; tack söt :)
ha en bra kväll!

Sofia

Tack :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tycker jag också, det började vi bergets topp! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes, men dom kommer lite senare! :)

Micaela

Så vackra bilder!

M I C H A E L A

- Tack så mycket :D

Evelinn

Sv; Ja verkligen!

Just nu pågår en superrolig tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt iphoneskal till dig själv eller varför inte till en vän? Kolla in! http://ehallstrom.blogg.se/2012/august/vinn-ett-iphoneskal.html#comment

Nathalie Nyrén

Har du haft en bra dag då? :D

merei

nice pics!

Caroline ♥

sv; okej :) haft en bra dag? <3

Mikxki

Riktigt härliga bilder :D

Inga-Linn

Jag gillar verkligen dina bilder!:)
Sv: Ja, det är alltid roligt!:)

E M M A & E M E L I E

Åh vad god all mat ser ut! /Emma

A N G E L I K A

fantastisk landskap och läckra bakelser! :O <3

bexollila

kul att du är med och lycka till :D allt bra med dig?

Julia

Hej :)
Vilka fiiina bilder :) Va fint det var :)

malin

mums vilka smarriga bilder :) både fina o smaksiga :D

bbecka

Jätte fina bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: