Gotland bilder 2

| Resor










♫♪ sandra T

åh det är så fint på gotland :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Gotland är bara en plats jag måste besöka!! :)

Sv: Jag tar det lite lugnt idag. Själv då?

Eleni

Gud så vackra bilder!
Dem får mig att längta till sommaren igen haha.

Gör bloglovinbyten säg bara till :)

sofia

okejj :D <3

It's just moi!

fina bilder!

Jonna

det är bra med mig också :)
vad gör du idag då?

A M A N D A - Chasing down my dreams!

Fina bilder!

FlizanLizan

sv: jag tkr många är så bra, typ alla mina favoriter gick vidare i top 24 så det är svårt nu när det bara ska bli 12 :P

Enya♥

Sv; vet inte än! :D

fina bilder! :)

LINNEA

sv; absolut de är den :) <3

Michelle W

Jag mår också bra faktiskt ! :D

fina bilder!

sv: haha jaså :p <3

- caroline

sv: nu idag blir det en massa plugg.. själv då? <3

moufieeh

fina bilder!

sv; okej, jag har vart på stan med kompisar :)
allt bra? kram

Erika Gustafsson

Tack! :D

Julia - Livet som en hobbyfotograf ♥

När man kollar på bilder från Gotland vill man bara åka dit. Det verkar så mysigt och fint! :D ♥

Jeanette

sv: Inte jag heller, det är därför jag frågar vad folk tror :p

linnhahne.blogg.se

Kul att du är med & tävlar om veckans blogg, lycka till! :-D

Mikxki

Riktigt fina bilder :)

Julia

snygga bilder och fin blogg! :)

kolla gärna in min blogg om bla. mode! puss

Elin

Hur länge var du på gotland?

Såg mysigt ut!

KassandraPalma

Vad fina bilder! När var du på Gotland ?

Den vänstra stenen på den första bilden liknar en hand haha och den busken på den andra bilden liknar ett hjärta :)

Bella

Har du tips och idéer på vad man kan videoblogga om?Isåfall, kommentera gärna dina förslag här: http://isah.blogg.se/2012/october/jag-har-inte-bloggat-pa-aratal.html#comment
Kram! :)

ebba

sv : det gick sådär :(

F E L I C I A

hatar de golfbanorna!!! förlorade jämt!

ebba

hej fin blogg och allt bra? kolla gärna min blogg och kommentera gärna skulle va jätte snällt :)
btw; nu design på bloggen kommentera gärna vad du tycker om den

MADDISENJ

Tack :) Fina bilder

sandra

sv: jag hade varit och köpt massa saker till lägenheten så var ganska trött i huvudet :P

Ping Lowhngren

hahha thats how i roll ;D

Daniella

*SVAR:* Ikväll ska jag plugga lite och fixa lite smått inför morgondagen, sen ska jag sova. bara sovit 4 timmar inatt så jag vart helt död idag haha! vad gör du imorgon då? :) kram

Lillablå♥

Jag har varit där du har varit :o<3

Daniella

Svar: Imorgon blir det skola, sen blir det säkert att hänga med bästis. :)

har du gjort dipdye någon gång? :)

Ellen

Gotland är så himla mysigt!
sv: Tack snälla :)

Bella

Sv: Ja, verkligen! :)

Ping Lowhngren

hehe jaa då!^^
alltid mysigt :D

Cajsa FOTO

HEJ jag Kom med i en fototävling. nr3 är min bild och snälla ge mig din röst du gör så jag kan vinna. hehe Tack på förhand :) för vill jäättegärna vinna

http://blogofphoto.webblogg.se/2012/september/finalisterna.html#comme



pssst. rösta när du är med i någon slags tävling bara säg till.. :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad kul att se ännu mer Gotlandsbilder:)
<3

linnhahne.blogg.se

Vackra bilder!!

- ja riktigt kasst :( Men tror nog jag får tillbaka den nästa fredag eller något ! Men riktigt kasst om allt kommer försvinna, blir inte kul..<3

Enya♥

Sv; tack sötis! :D

FlizanLizan

sv: aa ganska nöjd men ville att Adam och Juliett skulle gå vidare så det var lite synd :P

KassandraPalma

haha jaa !
Bor du nära gotland ?

Enya♥

Sv; hihi :)

linnhahne.blogg.se

Ja verkligen :(
Eftersom vi gör ALLT på datorn i skolan, då menar jag ALLT så försvinner ALLA mina skolarbeten och de skulle inte vara bra.. ;/ <3

Moa Berander - Hästar och vardag

vad duktig du är på att fota och en fin blogg har du också! :D

Frida G

Åh, Gotland är så underbart!! :)

linnhahne.blogg.se

Nej inte nu längre iaf :( <3

Ping Lowhngren

Thihi!^^
nee ska nog göra lite te nu C:

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag måste verkligen åka dit någon gång!

linnhahne.blogg.se

Nej det är de dropboxen är till för.. <3

Eleni

Följer dig nu och blev nr.273 :)
Säg till mig när du följer mig och vilket nr :D

linnhahne.blogg.se

Typ en sida man blir medlem på som man sparar sina saker på <3

linnhahne.blogg.se

Ja men asså som de stod i texten så var ju jag dum och la över de på skrivbordet på datorn<3

Ping Lowhngren

hahhah jaa måste ha te ;DD

Ping Lowhngren

Hahahha!^^ latis ;)

sv; vsg :) <3

Ping Lowhngren

hahah de e vi nog alla innerst inne ;)

sv; bra det! <3

Ping Lowhngren

hehe precis! ;D

linnhahne.blogg.se

Hih yeah :) <3

Lisa

Vilka fina bilder :) är allt bra med dig?

Jag gör gärna bloglovin'byten, säg bara till :)

Ping Lowhngren

hihi jaa visst e de fin :DD

Lisa

Jag har lagt till dig nu och blev nr. 274 :) vilket blir du? HA en fin onsdag :)

linnhahne.blogg.se

Tack söta du<3

sv; den där b.f.f? ville du ha den bilden eller vad sa du? :') <3

Emma Härnqvist

Så mysigt med Pipp-huset och underbara Gotland, måste verkligen åka dit till sommaren!

Daniella

*SVAR:* nej det har jag inte gjort, men ska kanske göra rosa snart! vilken färg/färger tycker du är finast som dipdye? :)

Josefin lillakas

Jag har startat upp veckans blogg och du får jätte gärna lämna en liten kommentar om du vill vara med och delta! :) direktlänk: www.nattstad.se/JosefinLillakas?id=4280656

linnhahne.blogg.se

Hih :-D <3

Ping Lowhngren

aw får börja se fram emot nästa sommar ;R

Lisa

Okej bra! :) ha en fin onsdag

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Bara att det är så dyrt att åka över dit om man vill ha bilen med sig:( Dumt att det är så, det är ju ändå sverige!

sv; visst! :D här hittar du den -> http://weheartit.com/entry/28397488/via/tjejenida

sanna hyvärinen

Hej, super fin bild på dig där i menyn! :) Det är andra gången jag kikar in på din blogg, men ska vi följa varandra med bloglovn’? Om du vill så kan du väl kommentera med vilket nr du blev som följare, så gör jag detsamma på din! Ha en fin dag amanda. Kram

WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

KassandraPalma

Juste jaa! haha glömde
men det är ju skiiiit långt till gotland !

Lillablå♥

Yepp! :D visst var glassen god där?! :D<3

Alva

Sv;Haha tack :)

Fatma

lagt till blev nr 274 :)

Enander

Grymma bilder!! älskar den första, skitcool!!!

felicia

härliga bilder!

Ruchira

Jättefina och härliga bilder!! :)

Fredrika

så fina bilder! Jag har var precis där för 6 år sen :)

Sanna

Åh va mysigt det såg ut! :)

Koffe

Det där lustiga huset kan väl inte va Pippis hus må tro? Fna bilder annars :)

JUNITJEJ

Vackra bilder!

Clara Ringqvist

Så fina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: