by amanda

| New in, Vardag
Idag fick vi sluta halv 11, vår psykologi var inställd. Sjukt skönt men samtidigt lite trist eftersom just den lektionen verkar rolig. Jag, Sofia, My, Felix och Filip drog till donken och åt lunch. Sedan kom även Filippa, Lisa och Alex. Jag och Sofia åkte vidare till t-centralen, kollade lite i affärer och satte oss sedan på John Chris café. My kom dit och vi pluggade lite. Efter det åkte jag och Sofia till Sollentuna, gick hem till henne och så. Åkte sedan tillbaka till stan och träffade David och Hanna. Vi hade kul, gjorde inte så mycket men ändå. Har saknat de båda! Nu är jag hemma, har så ont i min axel och mina fötter :(
 
Det här fick jag med mig hem idag;
ANGELICA.BLOGG.SE

snygg bh :D

josefine

okej, precis pluggat :)
Haft en bra dag ?

Nathalie Nyrén

Ja alltid kul att få saker hemskickat :D

Snyggt skal!

Ping Lowhngren

hahha nej herrigud hur gick de till? men ni fick väl bilden själva iaf? :)

CASSANDRA

fina saker :D

eallo - mode, träning&hälsa

snyggt skal :)

Anna med A

vad gör du? :)

fina och bra grejer! :D

sv; hihi ja <3

psykologi är faktiskt kul, men se till att du hänger med redan i början, eftersom ämnet är ganska tungt ;)

SVAR: det är ju ännu bättre :D

Anna med A

kollar robinson:)

sv; vsg <3

sofia

aarå :D <3

Ping Lowhngren

nej men jag mena ni fick bilden fast den inte var printad i katalogen? :)

sv; tacktack! :) <3

SVAR: så lite så :D

eallo - mode, träning&hälsa

varsegod :) allt bra med dig? :) kram <3

sv; hehe <3

Ina♥

Vad går du i för linje? :o med psykologi?

Tackar :D♥

sofia

skolan, pluggat å chillat, dusj? :D <3

Ping Lowhngren

vah gu va surt D:

Ina♥

Vad kan man bli efter det? :p<3

Ping Lowhngren

aw :c fast det var nog ganska kul o göra de elr? ;D

sofia

okejj :D <3

SV; musik och chattar på fb! själv? :)

Ina♥

Jaha :) har du kommit på vad du vill bli då? :) med tanke på vilken linje du valt? :)<3

Ina♥

Okej :) jag ska bli undersökterska efter trean direkt. Sen får vi se vad jag ska plugga upp till senare :)<3

CASSANDRA

sv: tack! :D ha en bra kväll :)

sofia

haha nee snickers ;) <3

Ina♥

Dårå? ^^<3

sv; okej, kul :)

Åh, jag har också precis börjat läsa psykologi. Tror den kursen passar mig faktiskt, hoppas den är rolig! :D

sv: häärligt! Toppen med mig!

Ping Lowhngren

aw :c hahahha men man tar ju ett i 3an oxo ( i vissa skolor) :)

sofia

hah jaa ;) <3

-alice wisansaya thaweesap♥

skit snyggt skal och vilken fin blogg! :D kram

CASSANDRA

sv: tack! :D
hihi visst!

Ping Lowhngren

oh well C:

sofia

kenzas, tyras,isabelles å ibland ngra andra oxå, dudå? :)

Ping Lowhngren

jaa åhh det finns ju så mycket man kan va D:

Ping Lowhngren

Presi! ^^

sofia

okejj :D <3

SVAR: Ja, det var ganska mysigt, satt där i solen :D

Ping Lowhngren

jag tror det är om 2veckor :)

Ping Lowhngren

haha jag med! :D super kulo göra oxo :D

Nu såg jag att du gjort om i headern! Enkelt och snyggt :D

sv: ja, visst gör det! :)

SVAR: Ja, verkligen :D

Ina♥

Det är mysigt :D<3

sofia

joo de är dee :D Brukade/brukar du oxå kolla på de? :D <3

SVAR: Absolut hade jag en bra dag :D dudå?

josefine

okej, jadå :)
Har du något bra filmtips ?

Fannie

Tackdu! :D

Ping Lowhngren

hihi^^ men det är lite kuligt tkr jag :D hitta bil, o text o sätta ihop :D

Nathalie Nyrén

Så lite så!

Har du haft en bra dag? :)

ingalinn

Sv: Tack snälla du!:)

sofia

okejj, jaaa mee, fast har börjat kolla om de nu, har sett den 3 gånger innan :D <3

Cajsa Lindahl

blev en ännu längre dag idag att jag hann inte ens hem innan jag ska sova igen..xD natt natt sötnos så höres vi i morgon istället...förhoppningsvis i alla fall! :P

Ina♥

Att kunna hjälpa andra :)<3

Ina♥

Nääe jag tycker de är rätt ord :D<3

Nathalie Nyrén

Härligt! Jodå min dag har varit okej :D

Ping Lowhngren

hahah awmen de e ju bara o lära sig ( som med allt xD)

martina

Vill du ha höstens snyggaste accessoarer utan att det ska kosta skjortan?
Då ska du klicka på länken nedan, du kommer inte att bli besviken! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/20125/fionavincent-dom-absolut-hetaste-accessoarerna-just-nu/

Cajsa

hoppas att du har haft en bra dag annars. är för trött för att läsa inläggen just nu så du kan väl berätta hur du har haft det idag så ser jag den kommentaren i morgon.. ;-) Skriv i sådanafall "Idag (igår) har jag...." så att jag är säker på att jag läser rätt...xD du behöver ju inte berätta om du inte vill. :P hahaha jag är så sjukt trött just nu att jag bara babblar...xD nattis!

Nathalie Nyrén

Ja :D

Ping Lowhngren

äh går säkert lika bra de med! ;D
men nu ska jag nog susa lite du får sova så gött natti natti :D

sv: Så bra! Gillar enkelt och snyggt! :)

sofia

haha njee , jag är en serietjej, kollar på typ bara på serier när jag är själv å kan kolla på ngn serier flera gånger :D <3

FlizanLizan

sv: hehe ja de e den :D

ingalinn

Sv: Jag köpte också ett nytt skydd till mobilen idag!:)

Nathalie Nyrén

Jag kollar på Gossip Girl! Du då? :D

Nathalie Nyrén

Åh det är bra! Har du sett alla avsnitten som gått? :D

ingalinn

Sv: Det är genomskinligt!:) så man ändå ser telefonen för jag tyck den är så snygg!:)

♫♪ sandra T

nice!

wilma♥

vart är skalet köpt?:)

sv: ja verkligen!
allt bra?:)

M I C H A E L A

- Tack!
Hoppas du har en toppen torsdag!

fotoquie.blogg.se

Nica prylar!

EMMAS!

snyggt:)

J E N N I F E R F O T O

jo men visst :) Lite muffins slår aldrig fel :)

J E N N I F E R F O T O

Allt är toppen med mig, hur är det själv? :)

Emma Härnqvist

Härligt med färg under :)

Olivia Holmberg

Oh vilken fin BH! :)

Ellen

Fint skal!

Alexics

Fint skal!

Julia

svar: jaa!
snyggt skal :D

Josefine

Fina bilder:)

johanna <3 ♫♪

Fint skal och bh :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: