by amanda

| Vardag

Det som är mest sorgligt är att du tror att det var du som lämnade oss när det var vi som inte ville ha dig kvar.

Igår slutade vi 13.15 så jag och Sofia gick runt i stan och kollade i affärer. Tog en fika på Wayne's coffee och sedan åkte jag hem. Hämtade mina träningskläder och mötte Cecilia. Vi åkte till bowling träningen, och den träningen gick faktiskt bättre än de tidigare gjort denna säsong. Kom hem, åt middag och pluggade.
 
Idag börjar vi halv 12 och slutar 4. Ska först göra Stockholms testet som lär gå ganska dåligt. Och sedan ska vi äntligen få våra datorer. Ikväll runt halv 8 så åker jag till Gotland. Ska åka dit med familjen under helgen och jag ska passa på att träffa min älskade, saknade Ulrika. Hon har ju fan flyttat dit, saknar henne så mycket! Jag har med mig dator och internet så ska försöka slänga in några inlägg. Puss&Kram
Malin Maria Johansson

Fin bild :)

*svar:* Ah såg det, gillade några av dina bilder också :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Jag förstår att du vill det! :) Fast vi var ju ändå inte i solen så det är ju inte så stor sak riktigt! :) Då hoppas jag att du inte blir sjuk att det bara är nu underdagen du känner så. <3

- elin

sv; tack sötnos!

Allt bra med dig? :)

Elin

Ja, gör du idag?

sanna

Kikar in och hoppas att du har en härlig fredag! :)
Är allt bra med dig? :)

Kramar.

ingalinn

Sv: Inte nu, men det gjorde det igår kväll!;/

FlizanLizan

sv: tack :)

J E N N I F E R F O T O

Skola idag och sen lite senare så ska jag träffa några kompisar som jag inte träffat på länge! :)
Okej skoj, vad ska du göra på Gotland?:)

J E N N I F E R F O T O

Jaha! haha är lite dålig på det där med att läsa innan man skriver haha :)
Okej det låter ju super skoj! hoppas ni får det kul :)

J E N N I F E R F O T O

haha :)
Tusen tack, vad glad jag blir :)

Anna med A

Haha ja ;)

ANGELICA.BLOGG.SE

Vad menar du med texten under din header?

sofia

haha dee är finska ;) <3

Vad för datorer får ni? :D

♫♪ sandra T

ha en fin fredag :)

P

Allt bra?

Hur många converse har du? :D

Frida G

Sv: tack så mycket! :D

Malin Maria Johansson

*svar:* Hehe jaa :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: precis, det gäller att klä på sig bara ;)

H A N N A ♥

sv: Jaaaaaa verkligen ! *______*
gillar du Justin, hans musik osv?

M I C H A E L A

Vad är stockholms testet? :o

Elin

Inga planer, allt bra?

eallo - mode, träning&hälsa

Jodå det funkar :)

Kolla gärna in i min blogg och kolla & lyssna på videon när min kompis sjunger! Om du gillar det så sprid det gärna vidare! :)

- elin

sv; Grymt! Samma här :D

Anonym

Vill du vara gullig och ställa någon fråga i min frågestund? :)
http://evelinaelisabet.blogg.se/2012/september/fragestund.html

ingalinn

Sv: ja, det sög!

Anonym

sv. Tack :)

Nathalie Nyrén

Ja :D

Vad får ni för datorer i skolan??

ingalinn

Nu kör jag helgens blogg. Gå gärna in och anmäl dig om du känner för det!:)

Fanny :)

Sv: Tack :) Allt bra? :)

batoul raad

söt bild!!

Få en gratis biobiljett: http://angelica.blogg.se/2012/september/vill-du-fa-en-gratis-biobiljett.html

Ina♥

Tack detsamma<3

tusse

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd!

Nathalie Nyrén

Okej vad kul :) Vi har fått MacBook Air, är jätteglad! haha

Cajsa

tack finaste du! :D

Ina♥

Gör det! Det är sjukt sexiga i string kalsonger xD <3

Anonym

Allt bra med dig idag? :)

Elin

Det är bra tack, planer för dagen?

Elin

Det är bra tack, planer för dagen?

ingalinn

Sv: Vad roligt!:) vinnaren kommer upp på söndag kväll!:)

ingalinn

Sv: Ja!:)

Malin Maria Johansson

*svar:* Ja! Det finns en massa bra tips i boken, och mitt favorit kapitel är hur man fotar blommor på bästa sätt :)

ingalinn

Sv: Jag ska på stan, själv då?:)

Cajsa

fikc ängeln...mer fick jag inte men jag behöver inte mer heller så. :P

Cajsa

ja det tyckte jag med. :)

marina

sv. Härligt. :) Helt okej med mig. Vad gör du?

Malin Maria Johansson

*svar:* Ah, håller med :D Smycken är roligt att fota också :)

ingalinn

Sv: VAd roligt!:) vad ska ni göra då?

Ina♥

Hahaha aa :D<3

Anna med A

Ja det var den!

Anonym

Okej härligt :)

M I C H A E L A

- oj okej :0

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket! :)

Sandra (Lilly)

Jag har äntligen börjat blogga igen på allvar på min nya blogg!

Idag ska jag städa och räkna matte, sen får vi se vad som händer.

Vad har du för planer för din lördag?
Kram

S a n n a W i d m a n

Sv: Tack :)
Fin outfit!

ANGELICA.BLOGG.SE

mysigt med alla dina fikastunder :D

ANGELICA.BLOGG.SE

Hoppas du får det kul på gotland :D

Nathalie Nyrén

Jaa :D

Fin bild förresten!

Jessica

snygga kläder :)

Elin

Ha gäster, allt bra?

wilma♥

sv: okej!
härligt!

allt är bra förutom att jag är förkyld!

BATT

varsegod!!<3

Fanny :)

Sv: Skönt att höra :) Med mig är det toppen, hoppas du får en fortsatt fin Lördag Kram

LindaViola - mamma till två!

sv;; Ja, verkligen!

P

6!! :o
Hahah, jag har inte ens ett par.. Men ska köpa snart ett par ;)

Cajsa

allt bra med dig idag sötnos? :)

sofia

okejj, har fått en helt ny mac :D <3

FlizanLizan

sv: vad görs? :)

johanna <3 ♫♪

sv, haha ja jag kan tänka mig att du blir stäld den ganska ofta. Okej tack för svaret :)

EMMAS!

fin tjej:)

Gjort om designen, tagit bort allt gammalt och börjat om med bloggen. :] Ta en titt? ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: