by amanda

| New in, Vardag


Det här fick jag med mig hem från Gotland, sorry för kassa bilder.
 
Igår kväll så åkte jag och Filippa till Bredäng för att träffa Christian och Eddie. Vi satt hemma hos Edddie, lyssnade på musik, pratade och körde några lekar. Idag var jag och bowlade runt halv 12, körde privat lektion med Roger. Åkte sedan hem, bytte om och åkte vidare till Sollentuna. Mötte Sofia och vi gick hem till henne, pluggade lite och sen åkte jag tillbaka till stan. Träffade Cecilia och Oliver, Oliver drog och vi gick runt i affärer, åt på donken och nu sitter jag hemma och kollar på Ung och Bortskämd. Filippa kanske ska sova här inatt, vi får se vad hon säger när hon hör av sig. Puss&Kram
Ping Lowhngren

visst har hon fint hår^^

Fannie

Det är super med mig också! :D

Fannie

Jadå :)
haha tack :D

F E L I C I A

kärleks teet är jättegott!

♫♪ sandra T

nice!

♫♪ sandra T

härligt :)

LindaViola - mamma till två!

sv; haha, ingen aning :)

F E L I C I A

köpte också sånt när jag var där :)
Tackar! :)

sofia

chillar, chattar på fb, dusj? :D <3

Anna med A

ha en bra vecka :)

sofia

okejj :D <3

sofia

ne :D <3

ANGELICA.BLOGG.SE

åh, massa gott te :D

ANGELICA.BLOGG.SE

Jag missar alltid ung och bortskämd :O

sofia

okejj :D <3

ANGELICA.BLOGG.SE

Kvällens blogg, vinnaren + ny omgång är uppe.

DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

Ina♥

Varsågod :))

Nagelack (där man tar en magnet och gör egna mönster, lila) och sen bodylotion m.m (cocos), 46 tums teve och titan örhängen (blåa hjärtan) :) av mamma och pappa och min bror :) <3

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: jaha, smart, det borde jag också göra :D

LindaViola - mamma till två!

Gillar den blåa tröjan skarpt!

Caroline ♥

sv; härligt :D jo min med!<3

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: ja, det är verkligen en lättnad att vara klar :D

Ina♥

Javisst :D<3

ANGELICA.BLOGG.SE

Jättekul att du är med i kvällensblogg, utser en vinnare i morgonkväll, då kommer det komma upp en ny tävling - helgens blogg!

DU HAR VÄL KOLL PÅ ATT DU JUST NU KAN VINNA EGENDESIGNAT IPHONESKAL ELLER EGENDESIGNADE KLISTERMÄRKEN?:
http://angelica.blogg.se/2012/august/tavling-vinn-egetdesignat-iphoneskal-eller-egendesignade-klistermarken.html

Ping Lowhngren

thih nej men nu får du susa så gött! :D

Caroline ♥

sv; haha ja :D

Caroline ♥

sv; du då!
ja men visst, jag säg vad du heter så gör jag ett på en gång :D har kvar det på min ig ungefär ett dygn! <3

Caroline ♥

sv; hahah nej nu tänkte jag fel :') tänkte på shoutouts! nej men jag unfollowar inte, vad heter du? :)<3

Nathalie Nyrén

Tack :D

Brukar alltid köpa med mig te hem när jag varit på Gotland!

Ina♥

Klär på mig :) vad gör dudå? :)<3

Ping Lowhngren

så lite så!^^

anna

gott med te :)

Anonym

ja ellerhur visst var det :)

Anonym

japp :)

Jazzy

Vad fin den där ljusgrejen var. :)

SVAR: härligt :D

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: haha ja, jag tog tre på en gång för att det skulle gå snabbare ;)

Amanda

Snygg tröja!

Nathalie Nyrén

Jag jag har instagram, heter nathalienyren där. Däremot så använder jag det inte längre, lägger inte upp så mycket bilder osv :) Har du?

sofia

fin tröja :D <3

batoul raad

vet inte, kände för att byta lite typ..

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Är det där tre olika te sorter?:)

F E L I C I A

har bara varit där en gång! :p
Hoppas du får en bra dag!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket :D

FlizanLizan

sv: härligt :D nja e inte helt frisk ännu så det e okej :P

Kajsa

Hej ha en fortsatt bra dag.

- caroline

sv; haha ja jag förstod det :) jag följer dig nu!

Beatrice Jakobsson (foto)

Gillar tröjan! :)

Ina♥

Okej :)

Tack<3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad är det för smaker på dem?:)

julia

snygg tröja, gillar färgen :)

sofia

varse :) <3

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll, kram! :]

fin tröja!

sv: gött :D <3

F E L I C I A

tack! :)

Ping Lowhngren

aw thihi tack så mkt!^^

LindaViola - mamma till två!

sv; Varsågod :)

sv: hihi tack snälla! <3

Ina♥

Hehe :)<3

Anonym

Var gärna med i dagens blogg :D - http://www.nattstad.se/bexollila?id=4062594

sv; hihi. vad gör du? :) <3

Anna :D

sv: Tack sötis, du med! :) allt bra?;)

LINNEANNEA

sv; ja verkligen hihi :D <3

sv; såhär sent? :'D ska göra en svenska uppgift nu hade jag tänkt :/

LindaViola - mamma till två!

sv; Ja, min dag har varit bra, din då?

Ina♥

Jag har varit på brandstationen med skolan och sen bara varit hemma :) vad har du gjort idag? :)<3

bexollila

skönt och höra sj e man sjuk så de e sådär :/

Ina♥

Oeej vad härligt :D<3

Ina♥

När slutade du då? :)<3

sofia

tack :) <3

Ina♥

Jasså? :o brukar du sluta så tidigt på torsdagar ? :o
Jag slutade 14.05 typ :)<3

sofia

aa :) <3

- Tack :] Lust att göra ett bloglovinbyte?

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vet du om de finns att köpa på internet kanske?:)
Kramar

Cajsa

kanske till nästa helg? :)

Diva's

jag har också ett kärlekste, det är hjärströssel i !:)
är det de i denna också ?

Fotograf Annie

Gott med te :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: