by amanda

| Vardag
En bild på min nya hårfärg, jag tror att det inte är lika rött i verkligheten. 
 
Idag efter skolan så gick jag och Sofia och satte oss på Café Baresso. Vi pluggade, pratade och hade det trevligt. Så mysig den tjejen! Efter det åkte jag hem till farmor, hon färgade mitt hår och sen gick jag hem igen. Åt middag och sen åkte jag och pappa iväg för att övningsköra, kom hem och nu kollar jag på X-factor. Idag har det varit en bra dag och jag har hunnit med mycket. Ha en fortsatt fin kväll :) ♥
~ L I N N ~

nejdå det är lugnt, tack ändå<3

SV: eller hur!! :D <3

Elin♥

SV: Jag har lagt till dig nu och blev nr 270 :D

Sicktwisted - Moa

Sv; Härligt! Bra med mig med!

Fin bild!

Elin♥

Sv: Men det är typ den som har 12 följare och ingen bild! följ inte den med ca 100 det är min gammla blogg :)

så himla fin!!

sv: hahaha även pingisboll :') <3

Elin♥

Sv.Okej vad bra! Ha en jätte bra tisdag:D

~ L I N N ~

<3

Nathalie Nyrén

Väldigt fin bild på dig!

sv;skillnad? :D <3

- caroline

sjukt fint!

sv; hahah ja <3

linnhahne.blogg.se

Ja otroligt, speciellt innan man ska lägga sig <3

sv; aa de är rätt stor skillnad mellan en pingisboll och pierca näsan, faktiskt :) <3

linnhahne.blogg.se

Varför? :o

Ping Lowhngren

te och kakor haha^^

Ping Lowhngren

heh ejjaa då!^^

sv: haha jag rättade ingenting? jag sa " även pingisboll" asså.. även att du trodde det va en pingisboll. <3

♫♪ sandra T

fin bild!

- caroline

sv; tack så mycket sötis :D <3

Sandra Saandriiie Åhfelt

Hej din sjuktsnygga människa!
Allt bra med dig? :) Jag har nu en tävling i min blogg igen med EVAS UNDERKLÄDER som du kan vinna! Det är väl alltid skoj med nya underkläder m.m ^^,
Anmäl dig gärna här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/september/tavling-vinn-valfri-vara-hos-evas-underklader.html#comment
Plus att jag har lagt upp träningstips på hur du SNABBT och lätt får drömkroppen!
Puss, ha en kanonbra kväll,♥

|| mannen som kan prata om hundar ||

Det blev bra :)

LindaViola - mamma till två!

sv; Okej :)

Angelina

sv: härligt!! :)

Angelina

sv: jaa jag ska väl till skolan och efter det vet jag väl inte riktigt. vara med killen min antar jag :) sj då? :)

LINNEA

fin texten i headern är :D kram<3

LINNEA

fint håret brlev också :D
ska också färga om en vecka hii...<3

LINNEA

ska färga det burnt. börjar med ljusbrunt och om de blir bra kanske jag gör de mörkare :D hehe jag som alltid varit blond :)<3

SAGA NILSSON

Sjukt fin bild! ♥

K O K O S

Vad fint det blev!

LINNEA

sv; hihi ja hoppas de :D <3

Anonym

Tack, du är också snygg :) !

Marran

vad mycket du hunnit med ! Väldigt effektivt :)

olivia

Jätte fin blogg!

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Finfin bild. :D

Elin♥

Sv: tack!
Fin bild :D

REBECCA

Hej :) Lust att göra ett bloglovin byte? :)

LINNEA

sv; hehe tacktack :D<3

REBECCA

jag blev nummer 271 :) säg när du har lagt till mig ohch vilket nummer du också blev ^^

eallo

Hihi :P fin bild! :D

Marran

Hur gick det att övningsköra?

J E N N I F E R F O T O

Tusen tack :) Vad glad jag blir :)
Snygg hårfärgen blev :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Så lite så :) Ha en fin dag!

Linn

har du haft en bra tisdags "morgon" hehe? :)

LINNEA

va görs då? :) <3

Josefine

Fin bild!:D
Men ha du inte hörlurar då?:)

Molly Bergström - UPPSALA

fin du är :)
Önskar dig en skitbra tisdag :D

Molly Bergström - UPPSALA

vad gör du?:D

LINNEA

sv samma.. har matte :( as segt<3

Josefine

allt bra?:D

Josefine

Bara bra, vad har du gjort idag ? :D

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack :)

Josefine

samma här:)

Josefine

tack!:D

batoul raad

haha <33

Det blev grymt fint :D

ida|foto

så fint det blev :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tråkigt! :(

juliette

fint! :)

roligt att du är med på veckans blogg, lycka till :)

Erica Nylund - Drömmen om att bli fotograf.

så fint ditt hår blev! :D
vill även passa på & tipsa om att jag har veckans blogg hos mig just nu, så klicka in & anmäl dig och ha chans att bli länkad i min meny under en veckas tid framför 2000+/besökare per dag.
direktlänk: http://byericanylund.blogg.se/2012/september/vinnaren-av-veckans-blogg-v-35-ny-omgang.html#comment

Nicco

Kommentera gärna veckans utmaning med knasiga, roliga eller knäppa saker. Du hittar det här: http://lifeofnicco.blogg.se/2012/september/veckans-utmaning.html

Om du inte förstår vad jag menar i videoinlägget så läs det här inlägget istället: http://lifeofnicco.blogg.se/2012/september/angaende-veckans-utmaning.html

isabellasphotographingi

önskar dig en fortsatt fin vecka! :)
kram

Agnes Strandberg

Snygg tröja! :)

Elin♥

Sv: hehe vsg! :)

FlizanLizan

sv: jaha skoj, jag lyssnar på carly rae jepsen's nya låtar :P

~ L I N N ~

Jaha :(
Ja det blir helt cp för mig med men jag blåser & plattar håret innan jag går och lägger mig så :D

Ping Lowhngren

hehe jag med :DD

Mikaela

Fin! :)

~ L I N N ~

Tack sötis!
Aha okey ;( <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: förstår det! :) du kan få skriva i mitt första inlägg om du vill. slipper du skrolla ner.

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

Carolina

Ja verkligen! :)<3

- caroline

sv; hihi, är allt bra? :) <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Jag tänkte så från början, men orkade inte bry mig efter ett tag! :)

Yuki Yoursic

Fin du är ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: