by amanda

| Övrigt
Foto&Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 1000D
 
Idag när vi slutat halv 2 så var det meningen att jag skulle åka och gymma, eller i allafall ut och springa. Men var tvungen att åka hem först och hämta kläder, då blev det så sjukt jobbigt så det slutade med att jag satt hemma tills halv 6 då jag mötte Cecilia inne i stan. Vi åt middag på pizza hut, sjukt gott och pratade om allt typ. Det var härligt. Kom just hem och ska bara chilla tills det är läggdags. Puss
johanna <3 ♫♪

fin text på tavlan ;)

Emmy

sv: yes :D

sofia

joopp :D <3

Elin♥

Sv: åh tackar:)

Sally

Väldigt fina bilder! Och vad gott med pizza hut! :)

sofia

jodå :D <3

Emmy

sv: tack :)

vilken fin text!

sv: hihi <3

sofia

haha joo, när du säger de så skriver jaa ganska ofta dee.., :d <3

sv: verkligen :D <3

♫♪ sandra T

fint citat!

*svar*: kul att du tycker det :)

- caroline

sv; visst är den! älskar den :D <3

Emmy

sv: :D<3

K O K O S

sv: Men tack fina du! <3

sofia

haha jaa, ska försöka att inte skriva de så ofta xD <3

ANGELICA.BLOGG.SE

Tråkigt att det inte gick så bra med din träning :P

s

visst gör dee :D <3

LINNEA

sv; haha de gör jag :D speciellt typ sånna som "phineas och ferb, farlyoddparents osv hahah vet inte ens va dom heter <3

FlizanLizan

sv: hehe tack typ :P

KassandraPalma

Nejnej, asså jag menar eftersom du kollar på xFactor och Ung&Bortskämd sååå... vilka sånna program :D ?

KassandraPalma

tv program, vilka tvprogram är det du dras till ?
Bara svenska eller amerikanska med ... hahahaha förlåt för jag inte har vart så uppriktigt

KassandraPalma

jaha okej :D
Så du sitter mest vid datorn... ?

KassandraPalma

aha jaa, aa jag är inte heller en soffpotatis av mig men jag älkar serier !!
Vilka serier följer du/tittar du på?

SOFIA

sv: Tacktacktack!!! :)

LINNEA

sv taack så mycket ! <3

Ping Lowhngren

theheh!^^

KassandraPalma

vad är dh för nått? är det desperate h... ?
jag kollar på pll, vampire d och awkward :)

KassandraPalma

oj, nej men det är min kompis som fixar det till mig så jag vet inte vad jag ska säga...

Nathalie Nyrén

Okej det låter som ett bra schema :D

Åh Pizza.. Sjukt länge sedan jag åt det..

- caroline

sv; ja, jag älskar den :D

Ina♥

Ja ;D <3

Mikaela

Himla fina bilder!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Fina bilder och tänkvärda ord :)

linnhahne.blogg.se

Hih tack :D

~ L I N N ~

Varför skulle du inte vilja det då ? :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha jaa visst är hon go:)

LINNEA

nice text <3

Amanda '

- hih tack så mycket!

Fina bilder :)

DIYS

finfint! :D

... Och så får jag passa på att önska dig en fin dag också! :)

DIYS

sv: åh vad åt du för någotigår ? :D! :D

Jonna

tack :)

Two Trollfaces

Var gärna med i veckans blogg, bara att titta på videon och lyssna efter ordet som sägs :)
http://twotrollfaces.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html#comment
Kram<3

Amanda

Vad fint!

FlizanLizan

sv: vad görs? :D

linnhahne.blogg.se

Hihi :D

linnhahne.blogg.se

Jaha okej ;/

Marran

Alltid trevligt att få gå ut och möta vänner över en pizza.

~ L I N N ~

Hih ja får hoppas han blir glad :D

~ L I N N ~

Hoppas så :D <3

LINNEA

va görs då? :) <3

KassandraPalma

Jaaa, jag vet !! :)
Har du någon favoritbakelse?

eemelielinneea † photo clothes everyday

SV: tack så jättemycket! :)
ja, den kom jag på själv! :D

Angelina

sv: aha okej :)

Alice - bilderbyalice

sv: tack sötis!
allt bra?

LOVISA

Snälla fina söta snygga du! Kan inte du rösta på mig i Michans fototävling? Vore jätte snällt!! Kramisar...

Hemsidan hittar du här
http://michanscorner.blogg.se/2012/september/finalisterna.html#comment

Filippa

Sjukt grym blogg!
Skulle betydit jättemkt om du hade gått in här: http://www.nattstad.se/leeppa?id=4146705 , och tyckt till om vilken snapback jag ska betsälla! Har beslutsångest! <3

ELIN CECILIA

ja eller hur :D

sofia

vad händer i helgen då? :D <3

sv; näe faktiskt inte :) <3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Hur står det till annars idag då? :)

Josefines.se

Hejsan!♥
Jättefin blogg. Jag har nu en tävling där man kan vinna skönhetsprodukter. Lätta regler också.
http://josefines.se/2012/september/vinn-skonhetsprodukter.html#comment

Ha en jättebra dag! Kram♥

isabella

Snygg blogg! :)

Carro - http://four.blogg.se/

så fin text :)

Ping Lowhngren

tack snälla du! :D

Lotta

Sv: Tack så jättemycket, va glad jag blir!! :) Är allt bra med dig idag?? =)

Frida G

Ha en bra kväll! :D

Carolina♥

Verkligen inte ^^ jag vill aldrig att det tar stopp. Nu måste jag vänta tills den 11 Oktober :/ <3

Inga-Linn

Sv: Åh, vad skönt!:)

LindaViola - mamma till två!

Fin skylt :)

johanna <3 ♫♪

sv, ja :)

Melisa

vart gymmar du? <3 (Y)

- caroline

sv; sötis :D
några planer för helgen då?

Sandra Saandriiie Åhfelt

Hejsan finaste människa! Nu har jag utsett en vinnare utav två smycken, kika in och se om det blev du! OCH MISSA INTE MIN TÄVLING MED EVAS UNDERKLÄDER!
http://saandriiiee.blogg.se/2012/september/avslutad-vinn-2-smycken.html#comment

isabellasphotographingi

sv åh tack så mycket :D
kram

Anna med A

det hade jag :D

ANGELICA.BLOGG.SE

länge sedan jag åt på pizza hut :O

Emelie [Fyra tjejer en blogg] ♥

Snygga bilder:)<3

Ellen

Vilken fin tavla :)
sv: Tack!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: