by amanda

| Vardag
Gles uppdatering... standard. Jag åkte till Norrtälje efter skolan idag. Åkte hem till Tessan och åt tacos till middag. Gick sen ut för att träffa Matilda. Satt och pratade om livet, gick hem till henne och sen ut igen. Träffade Martin och så. Jag kom just hem till Tessan igen, som är min pappas flickvän för er som inte vet det. 
 
Imorgon kommer Filippa, Lisa och My hit. Vi ska åka vidare till mitt land för att spendera natten där. Ska även träffa Christian, Eddie och typ Simon på kvällen. Har ingen dator med mig så kommer hem igen på söndag. Ha en bra helg, puss! 
Felicia&Hanna♔

ett tag sen nu, allt bra ? kram :D

Malva

Varför heter alla dina rubriker "By Amanda"?

Kajsa

Hej va gärna med i veckans grymmaste.

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du får en underbar helg då<3

Melisa

Gud va kul det låter!! <3 ha en underbar sleepover hälsa dom andra:*

Hoppas du får en fin helg vännen :D

Anna med A

HAha :D

Jonna

det är bra med mig också :)
gör du idag då?

Anna M

Vad tror du att jag ska göra imorgon ? :) Kolla på bilden i inlägget och gissa! De som gissar rätt blir länkade :) http://mallards.blogg.se/2012/september/lordag-22-septepber.html#comment

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: här med :D

batoul raad

hihi <3

ebba & isabella

vi önskar dig en toppen lördag :)

Ina♥

Varsågod :D <3

Jessica

Jätte fin blogg! :D

LINNEA

sv; ska snart blogga haha :) <3

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

hehe, Nja in te mycket. Idag blir det nog inte merän att träna vovvs. :) Blir träning inomhus tror jag (TRÅÅKväder!) och städa. Sj dÅ?

eemelielinneea † photo clothes everyday

SV; tack så jättemycket!! :)

Cajsa

tack för att du i alla fall kollade med din pappa och allt. :)

DIYS

söt bild! := D <3

Erica Nylund - Drömmen om att bli fotograf.

klickar in & önskar dig en fortsatt trevlig lördag!
planer för kvällen? :)

Jossan

HEJ!
Har skapat en helt ny blogg, för min andra fick massa knas.. Skulle bli jätteglad om du skulle vilja kika in hos mig och lämna en liten kommentar, tack! http://apah.blogg.se

LindaViola - mamma till två!

sv; ja, verkligen!

Lilly (Sandra)

Blev det bra? :)
Kram

FANNIE

haha ja ;)

Julia

Snygg blogg tjejen! :D

Amanda

Fin blogg, allt bra? :)

Alice - bilderbyalice

sv: bra här med!
fin bild!

ebba & isabella

önskar dig ett bra avslut på denna vecka :)

Melinda Nyrén

Ha en bra dag!

Lotta

Sv: joda, det är bara bra med mig också :) Vad ska du hitta på idag då?? =)

Ellen

Söt du är :)

FlizanLizan

sv: vad görs? :D

Ping Lowhngren

söt!^^

MADDISENJ

Hej tjejen :) Nu är jag tillbaka i Sverige efter en underbar resa i Barcelona. Kommer fylla bloggen med bilder från resan och all min shopping i veckan så missa inte det :) Hoppas du har en mysig kväll nu!

Cajsa

hoppas att du vill komma på ljusparty sötnos. :)

Lillablå♥

Tack :D <3

linnhahne.blogg.se

Jadu, när allt är klart, så om någon vecka, dock drar de emot och vill verkligen berätta & skriva de i bloggen nu hahah :( Men roligare när alla blir förvånade sen när allt är klart utan att ha vetat någonting innan ;)

hehe jo det är de väl men inte om man får massa reklamkommentarer osv<3

Ping Lowhngren

haha e sjuk nu xD

linnhahne.blogg.se

Haha nä det är det inte, men tycker det är så krångligt att hålla koll på vilka jag svarat på om jag sparar dom :) <3

linnhahne.blogg.se

Hehe ja, så då är det lättare att radera :)<3

Nathalie Nyrén

Verkligen :D

Fina du!

Ping Lowhngren

lite :(

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Min helg har varit helt ok :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Det har varit lite fix och trix här och där i hemmet :)

ANGELICA.BLOGG.SE

Väldigt gles uppdatering vännen ;)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, det har varit helt ok - nu får man snart lägga sig så man orkar upp till jobbet :)

- caroline

Nu är veckans blogg avslutad!
Gå in och kolla om det blev du, annars anmäl dig
igen vetja :D Kram!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Det blir nog runt 04.00 :)

linnhahne.blogg.se

Fin du är !
& gud va gott med tacos, fyfan va sugen jag blev nu :( <3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Lite kanske :P

- caroline

sv; åh vad kul :) jo min helg har bestått av vänner, fest o utekvällar! <3

FlizanLizan

sv: okej, jag kollar på ung och bortskämt :P

Adelaide

Hej, jättefin blogg du har! Hur mår du idag?

sofia

joo, dusj? :D <3

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

sofia

okeejj härligt :D

FlizanLizan

sv: hehe :D

Lillablå♥

Rolig dag :)<3

Jodå, det hade vi :D det kan jag garantera!<3

FlizanLizan

sv: i lördags spelade jag två matcher och idag har jag övningkört sj då? :)

KassandraPalma

Jaa klart jag vill ha det ! :D
Haha, ska försöka (:

Melisa

Sv: Aa det gör vi! <3 är det cooper test då elr på fredag :*

Melisa

Sv: Åh gud va skönt! <3

- caroline

sv; så lite så sötis! :) <3

sofia

jaa :D

sofia

vet inte, plugga iaf,dusj? :D <3

sv; verkligen! :D <3

Melisa

Sv: 303-321 i boken läsa och förstå <3 :*

sv; typ inget alls.. bara tagit det lugnt :) dudå? :D

Melisa

Sv: nää inte vad jag kommer ihåg <3

sofia

okejj :D <3

SV; jaha okej, vad kul! :) <3

Alice

Jättefin blogg! Ha en bra fredag, kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: