by amanda

| Vardag
Vi tog ju inte överdrivit många bilder i helgen men här bjuds på fyra.
 
Tjejerna kom till Norrtälje igår vid halv 11 tiden. Vi gick och handlade mat och klockan 12 kom bussen till landet. När vi kom fram lagade vi mat, spelade kort, pratade, musik och bara hade det bra. På kvällen sen började vi fixa oss och åkte till Christian och company klockan 8. Vi dunkade musik, kollade på film, pratade och ja.. Vi kom hem igen runt 2 tror jag. Det var en bra kväll och jag hade riktigt kul med mina tjejer på landet! Kom hem till Stockholm idag typ 6-7. Har pluggat, ätit och suttit vid datorn sedan dess. Ska snart gå och lägga mig. Puss&Kram ♥
~ L I N N ~

Hehe okey, va roligt! :) <3

sv; haha jaså? :D <3

~ L I N N ~

Skönt att höra! :-D

KassandraPalma

Låter som om ni hade det jätte mysigt och trevligt!! Brukar ni göra såna här saker ofta eller bara ibland?

KassandraPalma

Taaack förresten!! haha
du tar jätte fina bilder :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Det låter som en trevlig helg :)

Lillablå♥

Jadå :D <3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

mysigt med en helg på landet:)

Angelina

sv: jaa :D

NILES (FOTO & VARDAG)

va gärna med i dagensblogg! http://niles.blogg.se/2012/september/dagens-blogg-1.html

Jonna

okej, så mysigt :)
jag gör inte så mycket idag. Tråkigt väder och tråkig måndag :)

FlizanLizan

sv: haha okej :P

Ping Lowhngren

oh tack så mkt C:

LINNEA

nice bilder :D

sv; har varit på skolan och hälsocentralen, sen ska jag bara plugga ikväll! själv? :) <3

Lillablå♥

Jag ska vara hemma och plugga medecin (prov på torsdag) och kolla vampire diaries :) dudå?<3

Lillablå♥

Jadå :D

Jasså? :D härligt! Vad ska du plugga ? ;)<3

MADDISENJ

Hoppas du fått en fin start på veckan :)

NILES (FOTO & VARDAG)

sv: de är de bästa som finns!!

FlizanLizan

sv: ja de tkr jag du ska görA :P

Malva

- Jadå! :D

Malva

- Ja, verkligen! :D
Fast nu kollar jag på Vänner

NILES (FOTO & VARDAG)

sv: jag med..köpter bara där ifrån :)

Malva

- Ja, fast jag har redan sett alla Vänner-avsnitt, så det blir liksom en repris! :)

NILES (FOTO & VARDAG)

sv: de är faktiskt jätte gott:D

martina

VINN ETT LYXIGT SMYCKE FRÅN MII-O-MAA - MY LUXURY!
http://martinaolsson.myshowroom.se/21069/vinn-ett-lyxigt-smycke-fran-my-luxury/

VINN ETT PRESENTKORT FÖR ATT DESIGNA DITT ALLDELES EGNA, UNIKA IPHONESKAL!
http://martinaolsson.myshowroom.se/20899/tavling-vinn-ett-presentkort-for-att-designa-ditt-egna-unika-iphoneskal/



martina

sv; jaha okej, synd att du tyckte det!

Malva

- Men jag borde egentligen plugga. Har du oxå läxor? :(

Lillablå♥

Jaha, låter kul :D <3

martina

sv; nähä, okej :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Tack så mycket :)

Lillablå♥

Ja, jag hoppas på det :D<3

Malva

- Jag med. Hatar det :(

Malva

- Jag är 13, dudå? :D

KassandraPalma

Tack så mycket sötis !! :D
Redo för en ny härlig vecka ? haha

Malva

- Okej! :D

sofia

tack dsm :D

Malva

- :D

Malin Maria Johansson

Heeej, minns du mig? :)

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Hehe, Okej. :D
jag ha bara tränat hunden. :D Händer ikväll?

sv: vad kul! :D <3

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Hehe, Okej. :D Sj ska jag kolla de jag med, sen nana kudden. Ha ju en dotter som vaknar för tidigt på morgonen :P Haha.

EMMAS!

fina bilder:D

sofia

varse :) <3

Anna med A

Tack!

sv; taack! :D <3

Lillablå♥

Tackar :D hur ser din vecka ut? ;)<3

Anna med A

vad gör du? :)

FlizanLizan

sv: visst e den :)

sofia

tack :) <3

KassandraPalma

haha jaa! eller inte precis
Vad ska du göra under veckan, :D kram

Malin Maria Johansson

*svar:* Okej, najs! :)
intresset försvann tyvärr, och ännu en blogg blev raderar och ännu en ny blogg gjordes, men denna lovar jag mig själv att hålla fast vid trots intresset som kan försvinna i några dagar eller så, pallar inte ta bort bloggar och göra nya hela tiden, haha :P

Anna med A

jag med :)

Lillablå♥

Mysigt :D<3

ELIN CECILIA

okej :)

Emelie Bohlin♥

allt bra? :D

Malin Maria Johansson

*svar:* Min gamla blogg kommer jag att ta bort, inte så mkt roligt att gå tillbaka där, därför tog jag bort alla inlägg :P Nu ska jag bara blicka framåt och skriva ner en massa roligt som händer i mitt liv och annat på min nya blogg :)

ELIN CECILIA

sv: tack :)

NILES (FOTO & VARDAG)

sv: nej de har jag inte ;)

Jonna

ja, det va jättegott :)

Malin Maria Johansson

*svar:* Ah tycker jag med, jag gillar ju att blogga verkligen, och fota, och på bloggen kan jag ju dela med mig av en massa bilder :D

NILES (FOTO & VARDAG)

SV: chai te dricker jag när jag är hemma och har köpt med mig en burk från espresso house :) Sedan när jag väl dricker chai på espresso house så gör ju dom den som en chailatte :)

FlizanLizan

sv: yey :P

Lillablå♥

Lyssnar på vd musik, kollar på vd och funderar på vart min kille tog vägen... Självdå?<3

Emelie Bohlin♥

Sv: Härligt :D
jodå allt är bara bra med mig också!

sofia

aa :D <3

Lillablå♥

Okeej nice :)

Ja, men helt plötsligt försvann han från skype xD<3

Cajsa Lindahl

hahah jo men jag fick mycket fint för de pengarna! :D Hehehe..^^ ljusen i sig är riktigt billiga för att vara så bra kvallité på dem men sedan köpte jag till fina hålare och sånt. :) Två stycken diamanter som man har ljus i som kostade 200 st. de va så fina så var tvungen att beställa två.. ^^ och sedan ett träd som kommer att ge i från sig äppellukt. Helt underbart! :D Det är som en luftrenare. De säljer det med.. ;-) Jag älskar verkligen ljus speciellt med doft så nu tänkte jag lägga pengar på det som faktiskt är bra saker också! :D och själva stearinet är inte stearin heller utan en annan vätska som inte blir lika varm så de är barnsäkrade så att de inte ska få brännsår är de stoppar ner fingarna i "stearinet". Så det är bra för jag minns att jag gjorde det när jag va liten dum som man är..^^ och sedan eftersom att det inte är stearin på det sättet heller så är det superlätt att få bort med lite varmt vatten om det råkar droppa ner på ett bord eller något så det är awesome! :D hade behövt det när jag bodde på Ålsta. jag hade stearin över hela golvet där...xD hahaha!

Lillablå♥

Äsch, spelar ingen roll :) jag ska hoppa i sängs nu så jag kommer upp imorn bitti och sen får han ringa/messa mig när jag sover. Upp till han, han gör alltid det ^^ men så sovgott nu! Pussar :)<3

- caroline

sv; idag har jag varit i skolan och sen hem och pluggat :( själv då? <3

It's just moi!

fina bilder!

Carro - http://four.blogg.se/

Ha en en fin kväll! :)
Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: