by amanda

| Vardag
Heeeej! Skoldagen idag gick fort, gick till Baresso efteråt med Sofia och Tess. Vi tog en fika samtidigt som vi pluggade galet. När jag kom hem fortsatte jag att plugga. Åt middag med mammisen och såg två avsnitt av X-factor, missade ju igår. Snackar med mina tjejer på facebook nu, måste även sätta igång med samhällskunskapen. Ha en bra kväll ♥
Becka [fotoblogg]

Fina bilder! :)

LindaViola - mamma till två!

sv; härligt!

Ping Lowhngren

oh tack ska du ha! :D

- caroline

sv; åh vad mysigt :) erkänn att man pluggar bättre på cafeer än hemma? :D <3

Ping Lowhngren

JAAA DEN E JU GRYM! ;DD

- caroline

sv; haha ja precis så är det för mig med :D plus att när jag är hemma börjar jag alltid hålla på med allt än läxorna.. haha! <3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Jag hoppas att det gick bra med pluggandet :)

Lillablå♥

Hehe :) fina bilder!
Godmorgon vännen :D <3

Aida <3

Fiiin blogg <3
Allt bra?

Felicia

Hej, söt blogg:) kolla hjärna in min:)

LINNEA

sv; hihi så lite °
allt bra?<3

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Göra idag?

isabellasphotographing

sv: tack så jätte mycket :D
kram

♥ Sojka ♥

Mm fika är alltid gott! =)

sofia

vad ska du göra idag då? :D <3

DIYS

mys! :D varm choklad <3

Ping Lowhngren

fortfarande sjuk :c

FlizanLizan

sv: go-kart e super kul :D

EMMAS!

nice :D
sv: aw tack:)

Jonna

jadå :)
allt bra idag?

Frida G

SV: jadå det har jag! :)
vad gör du? :D

sv; rut.m fl :D

Liborius

tyck till om min outfit om du har lust, en skala 1-10 vad tycker du?:)

- caroline

sv; hahah ja så standard :D <3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Hur står det till idag? :)

isabellasphotographing

sv: tack så mycket :D
kram

Malin Maria Johansson

*svar:* Ja men eller hur :D

Tack så mkt!

KassandraPalma

fin kropp du har :) - menar inget nasty and trashy...

Vad kul ! jag ska pluuuugggggaaa, döör typ

sofia

okejj :D <3

MADDISENJ

tack söta du!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :D

Lillablå♥

Varsågod :D<3

F E L I C I A

vad är det inom samhällskunskap? :) hatar det!

sofia

tack :D <3

Angelina

sv: jaa verkligen, har aldrig fått en såå tidig x) men de visste juh att jag skulle köpa en madrass annars så lika bra att ge mig då :P

LINNEA

sv; samma här de är as bra :D <3

sofia

jadåå :D <3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Idag var första gången jag såg det där programmet, det är ju som idol ju, vad är skillnaden?

johanna<3

Sv, tack så mycket :D

Emmy

Själv har jag missat alla delar i x-factor haha :(

NICOLE

Sv hihi ja det är det! :) vad händer imorgon då? :)

Märta <3

Sv: Tack så mycket!!^^ Ha en trevlig kväll!<33

Lillablå♥

Jadå, dudå? :)<3

Ping Lowhngren

Oh tack amanda :)

NICOLE

Sv. Okej kul! :D
Jag ska t min pappa och på medlemskväll på
Make up store! :)

Lillablå♥

Härligt, vännen :D <3

puskis

Tack :D

Lillablå♥

Varit i skolan, passat Jenny och varit med Sofie :) dudå?<3

Pouline

sv: tack!! x

sv; vsg! :) <3

Ronja

Svar; haha tack, asså jag vet inte riktigt men jag tror en tavla? eller något haha :D

sv; eller hur! <3

- caroline

sv; tack så jätte mycket :D <3

Ronja

Svar; haha ja verkligen gillar det, tyvärr är det min systers måste fråga vart hon köpt den! :D

▲SandraKarlsson

svar: tack så jätte mycket! :)

sv; haha joo! så jävla bra att det va hennes ansikte o så, gör det mer speciellt! :'D <3

Lillablå♥

Helt okej idag :)
Jaha :D vad för typ av reklam?<3

Ping Lowhngren

hoppas du slumrar gött!^^

LINNEA

tack amanda <3

Malva Nyström

- Aa, fast ändå lite tjaigt :/

- caroline

sv; hihi, hur har din dag varit då? :D <3

sv: oki! ja man tycker ju olika :'D <3

- caroline

sv; härligt jo min med :) den där england tröjan du har är den köpt på rut mfl eller vad det heter ? :) eller var köpte du den? <3

Malva

- Att det är tjatigt?

Sandras Nagelhörna

Är du intresserad av att få snygga naglar? Maila mig på [email protected]
Eller följ mig på bloglovin!

- caroline

sv, ahaa :/ vet du var rut mfl ligger i stockholm? :) <3

- caroline

sv; haha jaha :D <3

- caroline

sv, meen åh fan :( just den butiken också.. <3

Amanda

Jättefin blogg! :)

mathilda

Jag går första på stylistutbildningen och har startat en mode/stylist blogg, kolla gäna och säg vad du tycker, om det finns något som fattas :)http://stylebyme.blo.gg

amanda '

Fina bilder, ser mysigt ut :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: