by amanda

| Vardag
Bilder från jeansbeans.tumblr.com
 
Idag har det varit en dålig dag. Vi fick reda på att vår skola, kf gymnasiet har sålts och ska flyttas till fryshuset. Vi kommer att flytta nästa höst och då går vi inte längre på kf utan fryshuset. Jag är så sjukt arg och besviken över det här, känner mig så lurad. Jag valde kf gymnasiet av en anledning, om jag velat gå på fryshuset så hade jag sökt dit. Vi kommer inte längre gå i en liten, mysig skola inne i stan. Jag funderar på att byta, har redan varit i kontakt med tre nya skolor så vi får se vad som händer.
 
Efter skolan åkte jag hem och gick sedan ut för att dela ut reklam. Jag och mamma gick runt och delade ut reklam åt min pappas företag, 1000 st - förstår ni hur många villor det blir? :O Kom hem och kollade på X-factor, pluggade och gjorde lite mer saker åt pappas företag för att tjäna lite pengar. Nu ska jag sova!
Anonym

sv; tack sötnos! :D

▲SandraKarlsson

svar: näe, färgen blev mycket mörkare än vad jag ville.. :/

KassandraPalma

Jag pluggade spanska och fysik om det var det du menade? haha

Läste en annan blogg för nån minut sen, den tjej går på samma skola som du eftersom hon skrev samma sak. Att er skola har sålts och ni ska flytta om ett år. Ni kommer överleva men jag förstår dig. Liten skola är en mysig skola

Lillablå♥

Jahaa :D

Haha, ja jag älskar barn. Men hon är jag med varje tisdag så :)<3

Frida G

SV: jag ska snart till skolan :)
ha en bra dag!

F O T O S B

hej! jag har en frågestund nu, skulle vara kul om du kunde ställa några frågor i en kommentar! :)

Liborius

hoppas den här dagen blir mycket bättre!!:)

- caroline

sv, ja men eller hur>! :( <3

Ping Lowhngren

Så lite så! & tack sj ;)<3

Liene

Så fint inlägg:D alla verkar bli så kärleksfulla sista tiden. Jag är så glad för det.

Who?

Tjo!
Har du varit borta från föräldrarna i en vecka, hur känndes det?
KRAAAAM!

Amanda

Usch vad tråkigt :(

♥ Sojka ♥

Hoppas du får en bättre dag idag :)

x-factor är ett måste här med.

Angelina

sv: jo men nu blev det såå :P och jag brukar inte få saker bara ändå :)

DIYS

sv: tack så mkt! :) linnet var verkligen underbart! :D <3 du borde också beställa ett!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Nä, vad tråkigt att det blev så :(

LINNEA

sv; tacktack !! :D<3

Emma

sv: ja det tycker jag verkligen!! :)

LINNEA

gullig bild !! <3

Emma

sv: tack!! :)

LINNEA

va gör du då :)

Beatrice Jakobsson (foto)

Tråkigt med en dålig dag..<3

Sandra

sv: det blir att ta det lugnt, ska försöka bli av med min migrän /:

jonna

det är bra :)
vad gör du idag då?

FlizanLizan

sv: haha ja de måste du :P

LINNEA

sv; samma här :(<3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

haha tur att jag inte är ensam om att inte se någon skillnad på programmet;) De hade ju lika väl kunnat fortsätta med idol tycker jag.

Nicole [ Foto & Vardag ]

sv: tack! Bloglovinbyte?

♫♪ sandra T

hoppas du får en bättre kväll <3

Liana & Natta

Fin blogg! Allt bra?:)♥

Angelina

sv: ao :P

N A T H A L I E Y R V E N S T A M !

Jag behöver lite tips på vad man kan blogga om.. har du några tips? :)

- caroline

sv; tack så mycket :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Verkligen :S

CASSANDRA

sv; tack sötis :)

FANNIE

:/ ♥

KassandraPalma

Jäklar! Det visste jag inte, riktigt fult av dom att göra!!
http://jojz.blogg.se/

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, det är alltid kul :)

FANNIE

Nej, men jag känner hans ex:s bror, haha.. så jag har typ "träffat" han en gång för längesen :/

FlizanLizan

sv: pappa var trött haha :P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: hoppas det känns bättre idag :)

Erica Nylund - Drömmen om att bli fotograf.

fin blogg du har!
allt bra med dig idag?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: usch! :(

Erica Nylund - Drömmen om att bli fotograf.

sv; bara bra med mig!
vad gör du?

Angelina

sv: ja med! :D

FANNIE

Mja :/

♫♪ sandra T

tack :)

sofia

vad dåligt att ni måste flytta från era skolan till en annan.. man borde inte för göra de, nu när man har kommit in vars allt är och så :p <3

Lilly (Sandra)

Vad tråkigt med din skola :(

Tack för tipset ;)
Vad gör du?
Kram

sofia

aa, om du ska byta skola så ska du gå samma program då? :) <3

s

okej :) <3

NICOLE

Sv extrapriser och så :d

sofia

ngra storbloggar, ngra andra bloggar å mina kompisar bloggar, dusj? :D <3

isabellasphotographing

sv: allt bra? :)
kram

NICOLE

Sv Ja! :D

Anna med A

Visst är han :D

Ping Lowhngren

tack så mkt C:

Anna med A

hha det är så skönt att få dra :D

F E L I C I A

man gör nästan allt sånt där för pengar. Jag hjälper min farmor på marknader!

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Gör du ikväll?

Lillablå♥

För att jag inte vill jobba med det wtf xD <3

Ping Lowhngren

nee va jobbigt att ditt gymnasium ska flyttas! :(

Lillablå♥

Jadå :) <3

Anna med A

vad gör du? :)

Ping Lowhngren

aw jobbigt D:

Molly Bergström - UPPSALA

Godnatt och sov så gott :)
Hoppas du får en bra torsdagsmorgon :D

Ping Lowhngren

vilka andra skolor hade du tänkt då :(

Molly Bergström - UPPSALA

hur är det? :)

Inga-Linn

Hoppas att morgondagen blir bättre för dig!:)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Hur har dagen varit då? :)

Molly Bergström - UPPSALA

låter som en jobbig dag :( är det därför?

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Den har varit helt ok :)

Ping Lowhngren

oh! har hörtalas om klara södra & mikael elias men inte den sista :)

DIYS

hahahah, söööt biild :D

Malva Nyström

- Tack! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: