by amanda

| Natur
Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D Objektiv: Sigma DG Macro 70-300mm
 
Förlåt för dålig uppdatering men har haft mycket plugg osv. I torsdags så var jag med Sofia inne i stan och mötte sen Cecilia för att dra till träningen. Igår efter skolan åkte jag, Sofia och Tess hem till mig. Tess drog och jag och Sofia åkte hem till henne. Kollade film och åt en super god middag med hennes familj, sen köpte vi godis och gick hem till Johanna där hon, Fanny och Emma var. Vi hade film kväll, träffade Joar en stund också.
 
Idag mötte jag Filip inne i stan, vi lunchade på Vapiano och kollade i butiker. Har suttit hemma och chillat en stund men nu ska jag ut. Ska möta Filippa och sedan Tess och Linnea. Sover hos Tess i Tumba inatt så vi hörs imorgon. Puss&Kram
NICOLE

sv åh tack! :) Ha en fin kväll!

Amanda

riktigt fin bild! :)

elif

Tävling på gång var med så har du en chans att vinna en stooor länkning!♥

Sandra

sv: tack :) det är helt okej med mig, lite trött :) Har varit fullt ös hela dagen hehe

Cajsa

hejsan sötnos! :D allt bra med dig idag? :)

Chaterine

Fin bild! :)

Elin

Tack!

Allt bra?

Lillablå♥

HEhe tack :)<3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så lite så vännen<3

Daniella

*SVAR:* Det är fint tack, vad gör du då? :)

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Hehe, Ne jag ha varit hos mamma, och ätit lite och myst. :D Sj dÅ?

Inga-Linn

Sv: Ja, det var det verkligen!:)

sofia

visst är den :D <3

Lina

Verkar som att du haft en bra dag! :)

Enya

Hej allt bra? :D

polkapolka.blogg.se

sv: ja. Vad har du för planer för helgen? :)

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

sånna blommor är så fina :D


sv: hihi,ja absolut :D
kramis♥

MARIANATHALIE

Fin Bild!

Hoppas att du får ett härligt avslut på helgen! :)

FANNIE

Det var riktigt gott!! :)

SV: vsg :) <3

LINNEA

sv; jo de rbra :D<3

DIYS

fint! :D vi har också en sån blomma hemma som jag fotar :D

DIYS

SV: åh tack så mkt! :D Har du fotat bokeh förrut? :) <3 Visst blir det coola bilder?

moufieeh

fin bild!

sv; okej, jag har dans idag sen vet jag inte :)
allt bra? kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack själv :D

IIRMASSULJC'

Vad tycker du om BB cream? Använder du den eller kanske har hört något dåligt/bra? In på min blogg och skriv din åsikt, skulle vara super kul! :D

Melinda Nyrén

Ha en bra söndag!

Liene

sv: Varsågod. Att jag kan vara stöd för någon gör mig otroligt glad inombords. Jag hoppas verkligen mina ord hjälper dig:)
Mmm, vill också till Vapiano! De har så god pasta där:D
Kram på dig med!<3

Jeanette

Fin bild :)

Angelina

hoppas du haft en trevlig helg och en mysig övernattning! :)

Frida G

jättefin bild! :)

Liborius

älskar vapiano:)

FlizanLizan

sv: allt bra med dig idag? :D

Sofia - Foto&Musik

SV: Tack så mycket!! :)

gud vilken fin bild!

sv: du är vännen <3

Enya

Sv; härligt! jo det är toppen! :D

enya

Sv; hihi ah :)

sofia

jaa :D <3

sv; så lite så :D <3

Jeanette

sv: ingen orsak :)

sv: jajemän :) <3

Ping Lowhngren

så lite så C:

|| mannen som kan prata om hundar ||

Det är fint med lite varma färger på höstkanten :)

Lillablå♥

Vad för vitt påslakan? Själva lakanet? :)<3

Lillablå♥

Jaha , mina kuddar? :D aa dem är fina! Jag har två olika ;) jag har zebra färgade oxå :) men jag vet inte vart de är nu och min bror har de, så aa det skulle kännas konstigt att beblande dem :p <3

Ping Lowhngren

haha eller hur 8D ögon godig ;D

Lillablå♥

Haha ja? Det är 4 stora kuddar från IKEA :) tyllo med Örngotten kommer därifrån :)<3

Ping Lowhngren

hihi haru fördig nåt skoj då? C:

Ping Lowhngren

oh va mysigt!^^
just nu sitter jag i köket o ska nog äta lunch-ish? tror jag C:

Lillablå♥

Hehe nice :D<3

Sophie' ♥

- haha jätte! xD <3

sssophiies.blogg.se

- ja visst är det! ^^ <3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Så lite så :)

Ping Lowhngren

potatisgratäng med blandat kött C:

Ping Lowhngren

haha jaa :DD

elin stridh

tack! :D

IIRMASSULJC'

sv, haha okej :D

Anonym

sv. :)
Du har haft fullt upp denna helgen ser jag. :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Idag är det lugna gata som gäller - hundarna har fått sin träning och jag kan sitta inomhus i närheten av kaminen och mysa :)

Själv då?

FANNIE

Tack du! :)

Daniella

*SVAR:* Jag svarar på kommentarer. :)
Händer ikväll då? Kram

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Det låter inte helt fel det heller :)

FANNIE

Hihi, allt bra? :D

FlizanLizan

sv: härligt, jora de e najs :D

Ping Lowhngren

ska nog städa o plugga lite ._.''

FANNIE

Haha okej, men det är ju skönt att det är bra iaf! Jodå det är bra här med :D

IIRMASSULJC'

sv, ja visst är den:D

Daniella

*SVAR:* Jag gör inte så mycket. Vad gör du ikväll då? Kram!

Inga-Linn

Sv: Nej, det tycker jag inte!:D Jag tycker det är sjukt kul!:)

Lillablå♥

Verkligen :D<3

Anna med A

Visst är han :D

Linnea

Gud vilken fin blogg du har! Gillar att den är stilren. Kram.

FANNIE

Jag har pluggat, övningskört, hälsat på bebis kusinen, tagit det lugnt osv... haha sj? :D

Sara

Följ min bloglovin så följer ja din?:D

♫♪ sandra T

fina blommor!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: