by amanda

| Vardag
Hejsan svejsan! Igår så åkte jag, Filippa, Linnea, Tess och Sandra till Älvsjö för att gå på fest. Det var trevligt, fanns en del snälla, sociala människor där. Jag och Filippa sov hos henne istället, kom hem runt 2 kanske? Hmm.. minns inte. Blev hämtad hos henne imorse och hemskjutsad. Har kollat på PLL sedan dess och nu ska jag plugga lite företagsekonomi. Hoppas ni haft en jätte bra helg ♥
FlizanLizan

sv: jag har bara chillat denna helg haha sj? :P

Sara

sv: nu följer ja dej:D

Lina

sv; vad bra då! :) Tack!

moufieeh

sv; härligt, det är bara bra med mig :D vad gör du?
kram

sssophiies.blogg.se

Söt bild! <3

IIRMASSULJC'

sv; inte alls mycket faktiskt, dudå? ;)

sv: jaså, haha :D <3

Märta Berglund

Söööt!!!<33

sv: na, inte direkt.. eller kanske både och.. för min skull också ju såklart! :) <3

sssophiies.blogg.se

- så lite så :) <3

EBBA

vilken fin blogg du har! allt bra?:)
kram

Jazzy

Låter inte så värst kul att plugga på en helg. ;)

IIRMASSULJC'

sv; okej ;)

sofia

joo :D <3

FlizanLizan

sv: jaha okej skoj :D

~ L I N N ~

Tack söta du! <3

KassandraPalma

Låter som om din helg har vart awesome!
Brukaar du festa ofta?

It's just moi!

fin bild!

FlizanLizan

sv: åt nyss sj? :P

~ L I N N ~

Jag vet faktiskt inte, ska försöka börja blogga imorgon igen men jag lovar ingenting <3

It's just moi!

lugnt vännen!

~ L I N N ~

nej asså känner mig arg och mår inte alls bra och har inte gjort de på senaste, vet inte om det har med hösten att göra <3

EBBA

sv: härligt! med mig är allt jättebra!
vad gör du?:)
kram

Chaterine

Ja det var super skönt! :)

~ L I N N ~

Tack söta du <3

EBBA

sv: aha okej, är det bra? :)
jag gör inte så mycket faktiskt, tar det lugnt :)
haft en bra helg?

KassandraPalma

aha, men de är bra :)
Nää, har smakat nån gång men de är inte min grej. Har du nån favorit dryck som du mest brukar dricka vid såna tillfällen ?

sofia

ska kolla på andra avenyn, dusj? :D <3

johanna <3 ♫♪

sv, Tack :D

hoppas du haft en bra helg!

Malin

Allt bra med dig idag? :D

Enya

Sv; ja eller hur! ;)

Enya

Sv; äter glass :) dudå?

Emmy

sv;
Har hört det! Ahja, nu glömde jag även se reprisen.. Vad dumt av mig åh. Får se på tv4 play eller kolla dom kommande programmen då.. :)

sofia

okejj, vilken säsong? :D <3

ladies.webblogg.se

Låter härligt! Hoppas du hade det kul :) det blev en hemmakväll för mig istället, men det är myisgt det också! :D

ebba

sv: ja det har jag! vad har du gjort?:)
kram

Erica Nylund - Drömmen om att bli fotograf.

klickar in & önskar dig en fortsatt trevlig söndagskväll!
haft en bra vecka? :)

Elin

Tack!

Redo för en ny vecka?

Erica Nylund - Drömmen om att bli fotograf.

sv; sådär, lite småbråk i skolan och sånt! Men nu är det lite bättre.
vad gör du?

anna

kul med fest :)

Inga-Linn

Sv: Ja, det är ju en fördel!:)

NICOLE

kul med plugg ;)
sv tack!

Elin

det är bra, gör du ikväll?

NICOLE

sv japp de va gott :D händer i veckan då?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack för din röst! :)
Allt bra med dig?

NICOLE

sv okej skoj :)
träna plugga träffa vänner/killen osv :)

Elin

samma här!

Lina

sv; Japp! :) haft en bra dag?

Elin

planer för imorgon?

Lillablå♥

Jag har varit sjuk i fredags, lördags hade jag tjej kväll och idag har jag varit på familjekalas typ ^^ vad har du gjort då?<3

- caroline

sv, haha okej :) jag förösker att plugga just nu! <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :) här med!

sofia

okejj :D <3

sofia

tack :D <3

sofia

fin bild på dig :D <3

Enya

Sv; haha vad är det? (a)

NICOLE

Sv Hihi aa det tycker jag :D

IIRMASSULJC'

sv; jag tittar på film dudå? :)

Enya

Sv, ja? :)

IIRMASSULJC'

sv; she's the man :)

Enya

Sv; jahhaa okej :)

Tack! :D

KassandraPalma

aha aa precis !
Cider är gott (:

Enya

Sv, nope :)

sssophiies.blogg.se

- varit med min kompis och mina kusiner osv :) <3

Ping Lowhngren

thaha ;D

Liene

sv: Hmm, kan deras pizza verkligen vara en besvikelse? Men ja, har ju inte smakat den så vet inte. Deras pasta är iaf god. Synd att det var lång l´kö dit:/

Hoppas det går bra med företagsekonomin:)
Jag hade en jättebra helg ja. Tackar som undrar.
Kram

KassandraPalma

Taack, du är väldigt vacker !! :)

Lust att va med i tävlingen ?

Inga-Linn

Sv: Ja! Haft en bra helg?:)

sofia

var så lite :D <3

sssophiies.blogg.se

- jadå :) <3

sssophiies.blogg.se

- haha jaha XD <3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att det gick bra med pluggandet!

patriciac.blogg.se

sv: haha, jag har inte köpt några ännu, hade bara planer på att börja, men det kommer nog hinna bli november innan jag sätter fart ändå;)

<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: