Berlin 2012, del 4

| Resor












- caroline

sv; Tack, detsamma söta du! <3

kajsa

Nej men oj vad dom bakelserna såg Goda ut! :O :D

Aili

Fina bilder! :)

Carolina

Jag Älskar det :D <3

Ellen

Sv: Jodå! :D Vad ska du göra idag?
Kram!

Lotta

Sv: Jaa, absolut :) och gud vilka härliga bilder! Vem var du där med?? =)

linnhahne.blogg.se

De suger :(
Fast mitt prov gick hyfsat ändå :)

Jonna

fina bilder :)

SARAH CARLSTEN

Ha en fin dag! :D Kolla gärna in min blogg, är en av Nattstads största bloggar! :*

Glöm inte att svara på min sexfråga heller! :D Puss

▲ J0Z

Kikar in och hoppas du får en bra dag (:

moufieeh

fina bilder!

sv; okej, jag tar det lugnt bara :) allt bra?
kram

Irma och Felicia♥

sv: svarar på kommentarer;)

Terese Flinth

Fina bilder! Och vad god den där smoothiegrejen såg ut!

sv; Åh tack så mycket!

madde!

sv: jag praoar på en förskola på min gamla skola!:D

Inga-Linn

Vilka härliga bilder!:D

linnhahne.blogg.se

Härliga bilder! :D

P

Har du instagram? Isåfall om du har, följ mig, kolla på bloggen så vet du vad jag heter ;)

FlizanLizan

sv: hehe tack :D

M A T I L D A ♥

blir så läskad av matbilderna, speciellt den med jordgubbar :o

Nicco

Nu händer det saker i bloggen:

Tävla om ett valfritt smycke: http://lifeofnicco.blogg.se/category/tavling.html

Delta i veckans blogg: http://lifeofnicco.blogg.se/2012/october/veckans-blogg-1-2.html

sofia

okejj :D <3

LINN

åh vill också till berlin! :D

M A T I L D A ♥

sv. kanske inte finns något sånt ord, haha! jag brukar i alla fall säga det, typ att man blir sugen av det ! :D

Linora

Svar: Det är bra med mig med.
Fina bilder! :D Var det i USA eller Tyskland? ;) För att det är USA:s flagga så jag kanske kan tro att det är USA. ;) ♥

Linora

Svar: Jaha okej. ;)
Vvad är du för stjärntecken? :D

linnhahne.blogg.se

Kul att du är med & tävlar, lycka till! :-D

LindaViola - mamma till två!

Sv; tack :)

linnhahne.blogg.se

Hih ja :D

felicia - fotokobran

sv; usch! :(

linnhahne.blogg.se

Ja önskar dig lycka till! :-D

linnhahne.blogg.se

Så lite så D:

sandra

härliga bilder :)

sv: tack <3 eftersom det är så många som frågar varför det tog slut har jag gjort ett inlägg om det

linnhahne.blogg.se

Nej riktigt skönt faktiskt :)<3

Lillablå♥

Att min älskling bor på landet ;)<3

sandra

sv: ja det tycker jag med men han orkade helt enkelt inte, han mådde för dåligt /:

felicia - fotokobran

sv; så är det ju alltid! :(

felicia - fotokobran

sv; äsch, du klarar det säkert! :D

anna

härligt :)!

ne mestadels jobb å ullared kanske :)

härliga bilder :D!

anna

haft en bra tisdag då?

sandra

sv: ja det hoppas jag också. Ska dit på fredag och hämta min dator som han har lånat och lite annat plus säga hej då på riktigt. Han skrev ju bara ett sms och gjorde slut /:

anna

härligt :)

jo tack min dag har varit väldigt bra :)

linnhahne.blogg.se

Hehe okey!
men blir en helt annan sak när man är själv faktiskt, som jag, jag hatade sånt också, men när jag är själv (nu när jag bor själv) tycker jag bara sånt är kul :-D <3

sandra

sv: ja det var det verkligen /:

linnhahne.blogg.se

Hih ja :-D

LindaViola - mamma till två!

Sv; tack :)

FlizanLizan

sv: haft en bra dag? :)

linnhahne.blogg.se

Köping :) <3

madde!

sv: aw tack!^^ :)

SAGA LINNES

Jag vet, så gaaaaalet snygg!
Fina bilder förresten :)

felicia - fotokobran

sv; haha :D

Beatrix

har du vart i Berlin?
var det kul? :D

madde!

sv: allt bra då?:)

sofia

haha jaa fast ändå mysigt :) <3

Lillablå♥

Orka bo i stan?<3

- caroline

sv; hehe :D vad gör du då? <3

Lillablå♥

Haha jag älskar det :D först bor min mormor på landet, riktigt landet. Sen bor min farfar (biologiska) men jag brukar bara åka ner en gång per år och nu bor min älskling där :D så sjukt underbart!! :D <3

- caroline

sv; Vad kul :) jag försöker plugga, går ingen vidare...

Ping Lowhngren

aw tack sötis!^^

Irma och Felicia♥

sv: hehe, allt bra? :)

sofia

haha :D <3

Sandra

Grymt niiiice blogg :D <33333

Lillablå♥

Det har du fullständigt rätt i! Om det t.ex. är vinter, äre mycket snö ^^<3

Ping Lowhngren

hihi C:

Lillablå♥

Det är du inte ensam om! Jag hatar tyllo med att vara ute nu, det är inge kul väder just nu heller.. <3

Aili

Wow, vilka fina bilder! :)

sofia

haha, jag är vann att snön kmr tidigt här :) <3

Ping Lowhngren

jag har chillat skypeat o så C: själv då?^^

Lillablå♥

Verkligen :/ går du fortfarande runt i skinnjacka?<3

felicia - fotokobran

sv; gör mig natteklar, sj? :)

Irma och Felicia♥

sv: det är bara bra!;)

Enya♥

Sv; vilken serie? :)

mysiga bilder!

Sarah Persson

Så härliga bilder! :)

madde!

sv: okej härligt! jo det är super här också! bara lite trött efter dagen..:)

anna

ja :)

när var ni i berlin?

LindaViola - mamma till två!

Sv; :)

kaffehörnan

vad mums

♫♪ sandra T

åh vad mycket gott :)

Lisa

Nejmen, när exakt var du i Berlin? Vi var nämligen dit med skolan i september! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: