Bekännelser

| Bekännelser
Min syster berättade en gång att om bussen skulle välta så välter den inte åt hållet där busschafören sitter utan åt andra sidan, sedan dess sitter jag oftast på samma sida som chafören.
Jag tycker att det är otroligt äckligt när man ser snus prillan när personen skrattar.
Jag har 6 par converse.
Lukten av sjukhus ger mig rysningar.
På tunnelbanor när det är mycket folk, som på morgonen får jag panik för känner mig så instängd och om det skulle hända något så kommer jag inte ut.
När jag behöver komma ihåg något så tar jag kort på det för kollar alltid igenom mina bilder minst 3 gånger om dagen.
Mörk chocklad och en kopp te är som pricken över i:et på kvällarna.
Jag följer 5 serier - Gossip girl, One tree hill, Desperate housewives, Pretty little liars och Glee.
Jag tycker att tunnelbanor är det skönaste att åka av all kollektiv trafik.
Jag ogillar raggar strängen, det är inte manligt och det är inte sexigt! 
Jag bor hellre i en villa i förorten än en lägenhet mitt i stan.
Om jag fick vara kändis för en dag så skulle jag nog vilja vara Blake Lively.


sandra

sv: tack så mycket :)

är allt bra med dig? :)

SOFIA

sv: Tack så mycket!!
Roligt att läsa sånt här, bekännelser om sig själv :)

sandra

sv: härligt :D

jo det är bra med mig med, lite trött bara ^^ hatar att öppna på måndagar, man blir så otroligt seg :)

hanna ♡

roligt att läsa!:D

Ina♥

Jaha, jag tar jämt därifrån xD finns massor! <3

Det där med tunnelbanorna, jag går ju på i gullmars eller enskede gård och det är ALLTID proppfullt i gullmars :o skoja inte! Jag känner mig alltid inträngd och jag är ju så kort, så man får fan ingen luft -.-' haha <3

sv; hihi ja :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Det här kan ställa till det lite - men en buss kan välta åt vilket håll som helst, men eftersom det oftast handlar om avåkningar är det förvisso tryggast att sitta på vänster sida. Men bara om man har bälte på sig. :P

sofia

okejj härligt :D <3

♫♪ sandra T

kul att läsa :)

Molly Bergström - UPPSALA

heeeeej :D

Angelina

sv: jo tack det är bara bra med mig :) sj då? :)
fin bild på dej!! :)

K O K O S

Det där med snus håller jag med om, ser så äckkligt ut!

Ellen

Kul att läsa! Första meningen gör mig dock rädd haha, nu måste jag byta sida på bussen varje dag!
sv: Tack! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

Fint! :)

Molly Bergström - UPPSALA

hehe aa :P hur är det?

Ping Lowhngren

snyggt linne ! :D

Molly Bergström - UPPSALA

najs :D jodå asbra! vad görs?

Ping Lowhngren

vase go älskar den färgen oxo :DD

Molly Bergström - UPPSALA

kuul :D vad äter du? jag kolalr tv hehe

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Förmodligen ingen, men i vissa fall ska det finnas! :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: men jag tror inte att du behöver vara så orolig - det är ganska tryggt att åka buss :)

Molly Bergström - UPPSALA

gott :) nyheter... haha

Molly Bergström - UPPSALA

Nejj hahahah :P

Molly Bergström - UPPSALA

jo jag väntar på halv 8 och det börjar nu ;D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D

Molly Bergström - UPPSALA

Hehe aa du får la göra det ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vart i skolan, du då? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

Ping Lowhngren

super snyggt 8D
oh tack så mkt C:

sofia

den är bra :D <3

Molly Bergström - UPPSALA

ahaa åhh :(
gick det bra?

Elin♥

Jättefin blogg :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Haha :P

Nathalie Nyrén

Okej vad bra :D

Kul med bekännelser :)

- caroline

sv; vad härligt, jo jag med :D <3

Marran

Vilka bekännelser! Tycker inte heller om att åka tunnelbana i morgonrusningen. Oftast får man ju stå inklämd bredvid någon som luktar svett :S

SV:
Tack :)

batoul raad

hihi tack snyggo! <3

Elina :)

Sv: Ja visst är den bra? :D allt bra? :)

~ L I N N ~

Tack fina du ! :D

sofia

jao :) <3

Elin♥

SV: Åh tack! har du bloglovin? :D

sofia

haha, jaa meee :D <3

Molly Bergström - UPPSALA

hihi najsss :D

~ L I N N ~

Kul bekännelser btw :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, det ska bli jättekul :)

Molly Bergström - UPPSALA

nej men vill verkligen ha :(

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Japp! Hoppas bara att det blir ett överfullt hus :)

Ina♥

Haha aa man får fan panik! Fan vad coolt, vi åker säkert samma tb ^^ <3

Molly Bergström - UPPSALA

Najj :/

sofia

men jaa :) <3

Ping Lowhngren

haha så lite så! ;)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Jag tackar för detta :)

Molly Bergström - UPPSALA

Jag har ingen att övningsköra med :(

Ping Lowhngren

fikar lite grann :3

sofia

nje int så mkt, dusj? :) <3

Ping Lowhngren

joo då! :D

sofia

okejj :) <3

Ina♥

Tror inte det xD måndagar, torsdagar och fredagar börjar jag 8.20 och tisdagar och onsdagar börjar jag 8.30 :D <3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Jo, lyckönskningar är alltid välkomna :)

Ina♥

Okej :D då kanske vi syns ^^ <3

sofia

aa :D <3

~ L I N N ~

Helt klart :D

- caroline

sv; älskar den jag har, den är grym :D

Sicktwisted - Moa

Allt bra?:D

~ L I N N ~

Jorå, lite halvt sådär men jag lever så dumt att klaga :) Själv då?<3

- caroline

sv; hahah plattångar :D <3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Nä, precis :)

Ina♥

Haha visst :D<3

Elina :)

Sv: Härligt! Med mig är det bra :D

~ L I N N ~

Njae.. Det är bara lite jobbigt just nu<3
Okej va skönt att höra! :)

Ina♥

Visst :D<3

Linn

sv; visst är han!! urgullig hehe :D

Elin♥

Sv; Kul! vill du göra ett bloglovin byte med mig? :D

ANGELICA.BLOGG.SE

Roligt med sådana här bekännelser tycker jag :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Aa det känns gött att vara peppad för träningen, men igår blev det bara ett mini pass:'( Ska köra mer idag!

Emelie

Fin bild :3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: