by amanda

| Vardag
Idag har jag varit i Skärholmens centrum med mamma och Jouni, vi åkte även förbi Kungenskurva och kollade i några butiker. Det små sög lite för jag hittade ingenting som jag ville ha och var sugen på nytt i garderoben, menmen. Jag träffade även Hanna en stund och pratade om killar och livet. Har just sett på X-factor så ska bara chilla resten av kvällen nu. Puss&Kram






Bilder från we<3it och tumblr.
FlizanLizan

sv: tack :D

Inga-Linn

Sv: JA!:) Vilka fina bilder!

LindaViola - mamma till två!

sv; Vi får nog åka runt och provsitta lite :)

Ina♥

Ja klart :D bra bilder! <3

Ina♥

Japp :D<3

sofia

mm :D <3

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

Angelina

härliga bilder!! :)

- caroline

sv; tack så mycket! <3

Angelina

sv: så lite så :) jaa :)

Ina♥

Ja, Beck är fantastiskt bra :D men jag blir galen hur sega det är -.-'<3

sofia

nje int så mkt, dusj? :) <3

Cajsa

jo det tar typ 1,5 timma till skolan.

Angelina

sv: haha okej :P samma här :(

Ina♥

Det är det :p <3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Kom du och Hanna fram till något? :)

Angelina

sv: jo tack det har jag haft :) sj då?

- caroline

sv; hehe , haft en bra helg? :) <3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Berätta gärna :P

Angelina

sv: vad härligt!! :D

Ping Lowhngren

aw tack!^^

Angelina

sv: jag har myst med familjen och pojkvännen och firat min kille som fyller år idag!! :) ätit grillat och två sorters tårtor, har göttat mig hela helgen bara! :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Aj!! :(

Ping Lowhngren

söta bilder!^^

yasmine modell mamma och fru

Allt bra?
Bloglovinbyte?
KRAM

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, alla är inte så hemska! :P

Ping Lowhngren

nej men slumra sött nu!^^

yasmine modell mamma och fru

jag blev nr 269 lägg till mig också nu
här är det också bra ska snart sova börjar bli lite seg
kraam

Carro - http://four.blogg.se/

härliga bilder ^^

Nathalie Nyrén

Ja men sjävklart! Jag har lagt till dig på instagram nu :) Jag använder som sagt inte mitt konto för tillfället men ska nog börja igen :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: :)

Angelina

sv: jadå :)

Ina♥

Brukar du ta bilder från fb oxå? :)<3

linda

hej :)

Vilken fin blogg du har :D

kram! :)

LindaViola - mamma till två!

sv; Jag kollade på fotboll, pluggade och fixade hemma :). Själv?

Josefine

Okej va kul :D

s

okejj :) <3

NILES (FOTO & VARDAG)

va gärna med i dagens blogg! http://niles.blogg.se/2012/september/dagens-blogg.html#comment

ansepanse

önskar dig en fin måndag
kram

Mikxki

Härliga bilder :)

Amanda

Fint!

♫♪ sandra T

fint!

Beatrice jakobsson (foto)

Fint! :)

Beatrice jakobsson (foto)

sv: ja )

Inga-Linn

Sv: Inte mycket själv då?:)

yasmine modell mamma och fru

kanon
händer hos dig nu då? kraaam

yasmine modell mamma och fru

skojsigt , det läste jag på gymnasiet.

Evelina

vilkan fina bilder!

Nett

Vilka vackra bilder, jag gillar färgen på nagellacket :)

Angelina

sv: jaa :)

Liborius

många fina bilder:)
ja det är fantastiskt roligt att inreda! älskar det:D

Liborius

tack:)
vad hittar du på idag?

Beatrice jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket :D

Beatrice jakobsson (foto)

sv: yes :)

Angelina

sv: jag måste nog ta i med pluggandet idag "/ sj då? :)

Angelina

sv: jaha okej :) oj jag har nog aldrig pluggat på ett café ^^ mysigt! :)

går det bra då och vad pluggar ni? :)

Angelina

sv: vad bra! :) ska inte störa :)

Angelina

sv: haha okej ;)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Trist när man inte hittar något.

batoul raad

åhh tack <3333

fina bilder!

sv: hihi tack :) <3

FlizanLizan

sv: vad görs? :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Tack så mycket :)

merei

nice pics!

juliette

hello :)

vill du bli veckans blogg? passa på att anmäla dig! :)
http://juliettems.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: åt just mat, du då? :D

sofia

bra, fast har lite ont ihuvvet å måste plugga men annars så de toppen, dusj? :) <3

SOFIA

Satan i gatan vilka underbara bilder! Älskar de två första, så fina :)

sandra

sv: ja dock gick det inte så jätte bra för just honom men hans lag vann i alla fall :)

katish&saiifo

As härliga bilder! och x factor e bara för bäst haha!

Börjat blogga igen, ta gärna en titt!:)
Ha en fin kväll!
http://nattstad.se/loveourtexts

F O T O S B

följa varandra på bloglovin? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: