Film betyg

| Filmbetyg
 
3/5 hjärtan
Det har gått två år sedan Johan Falk och Frank Wagner bröt sitt samarbete och Frank slutade som infiltratör åt polisen. Frank har precis haft invigning av sin bar när hans före detta flickväns bror Kevin hamnar i svårigheter på grund av spelskulder. Samtidigt håller Johan och GSI-gruppen, tillsammans med tyska polisen, på att spränga en ovanligt hänsynslös liga som säljer en ny typ av narkotika som slår hårt mot ungdomar. Franks sökande efter Kevin korsar Johans utredning och öppnar upp för ett nytt samarbete dem emellan.
 
 
Tryck här för att se trailern.
 
Jag har alltid gillat Johan Falk filmerna och har såklart sett varenda en. När dessa nya filmer släpptes bestämde jag mig för att se alla direkt. Jag såg den här filmen i förrgår och jag blev besviken. Jag vet inte vad som gick snett, men den var helt enkelt inte lika spännande som de andra filmerna har varit, och jag fattade typ hälften av vad de sa för det var inte textat på de ställen de inte pratade svenska (a) Men jag måste se de andra filmerna i allafall, hoppet om att de andra ska vara bättre har inte slocknat. Vad tycker ni om filmen?
Bild lånad från google
- caroline

sv, hahaha åh för trög :') <3

♫♪ sandra T

tack :9 fler svar kommer typ imorgon :)

Svea

Hoppas du har haft en bra start på veckan :)
Allt bra?

Irma och Felicia♥

sv: ska sova snart;)

a

fin blogg :)

Lillablå♥

Hehe :D <3

Melinda Nyrén

Skola och sen plugg!
Ha en bra måndag!

Cheersisterss

Såg den innan den kom ut på bio hihi :) gillar du Beck filmerna ?:)

Liene

Har inte sett filmerna än. Kollar ändå aldrig på svenska filmer:)

josefine

Tack, Desamma :)

Kajsa

Jag såg dom härom dagen. Och jag gillade dom, tycker om filmerna i övrigt :) Händer det något kul denna Tisdag? :)

Amanda

Hej! Har en tävling på bloggen där du kan vinna en länkning :) Klicka här för mer information: http://aamandaaslife.blogg.se/2012/october/vecka-47.html#comment

Kram Amanda :)

Jonna

så bra :) det har jag också haft! :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Vad tråkigt att du inte gillade den :/

Inga-Linn

Sv: Ja, och roligt med film också:)

Beatrice Jakobsson (foto)

Älskar filmen! :)

FlizanLizan

sv: najs, yes :P

Julia

Den är bra! Allt bra med dig då? :)

LindaViola - mamma till två!

sv; härligt!

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

hehe, Som min då. :) Vad ha du gjort idag? :D

sv;ja :( <3

Anna med A

vad gör du? :)

Simona ågren- 13 år

sv: varse :)
allt bra?

Erica Nylund - DIP DYE FREAK!

klickar in & önskar dig en fortsatt trevlig tisdag!
planer för kvällen?

Simona ågren- 13 år

sv: ja samma här :D

Anna med A

tar det lugnt hemma typ :)

sv; tack för frågan! kommer svara både här och i ett inlägg framöver. Trombossjukdom är en sjukdom där man lätt att få blodproppar som kan sätta sig på allvarliga ställen, som kan leda till döden om jag inte upptäcker det i tid! <3

M A T I L D A

sv. visst var det en snygg färg ! :D

Emelie

Fin blogg :)

zaida

har faktiskt aldrig sätt nån falk film, kanske borde göra det :))

anna

haha ja jag tror att trivs man på ett jobb kan man nog nästan jobba me va som helst :)

åh bara tre stjärnor hade nog fått fyra från mig, ja tycke den va bättre än förväntat för den va som dom andra, trodde liksom att dom nya skulle spåra ut på något sätt :)

H A N N A ♥

Hej, fin blogg du har!
Allt bra med dig?

Kram Hanna ♥

sofia

haha de oxå :) <3

sandra

sv: mm /: allt bra annars?

Lotta

Sv: Jaa men visst har jag det :) En föreläsning om dagen, minst =)

Vad pluggar du till för något då? :)

sandra

sv: härligt :)
trött som fan annars helt okej :)

sofia

hah :) <3

Fanny :)

Har startat en ny omgång av veckans blogg, var gärna med :D

sandra

sv: ja okej, man blir nog mer trött av att det är så mörkt nu också :P

sv; tack eller nått :')
jag märkte det efter 10dagar när jag sökte på blodproppens symptom.. och hade alla symptomerna då! :( <3

anna

jo precis ja ska iaf se alla filmerna :D

sandra

sv: aa hehe :)

vad har du för dig då?

Emma [Fotoblogg]

http://amator.blogg.se/2012/october/veckan-blogg.html#comment <--- Veckans blogg tävling, Check it out!

Kram! :D

sv; kunde ju inte gå, och det blev värre för varje dag som gick ( väntade 10dagar innan jag sökte akuthjälp). Så jag kunde inte gå överhuvudtaget, inte ens morfin som ska dämpa smärtan hjälpte, föll ihop på backen såfort jag skulle ta mig ur sängen, grät hela tiden över smärtan osv..nej det var första gången nu :( <3

sofia

kan nog förstå :D <3

madde!

sv: ja precis! jag som älskar rosa och allt;D

SV: hade inte skadat mig alls.. det bara kom :( <3

H A N N A ♥

sv: okej så bra! ;)
allt är bara bra med mig också!

sv, ja absolut! men samtidigt lever jag ju med den sjukdomen att jag lätt kan få blodproppar, så jag kan ju få en igen. <3

H A N N A ♥

sv: Yess, haft en bra dag? :)

Cheersisterss

Tack:) händer imon?:)

sandra

sv: inte mycket, kollar runt efter någon snygg byrå till mitt rum :)

Cheersisterss

Skola sen dj kurs :) vad jobbar din mamma med då?:)

sv: man kan ju dö av det, eftersom det sätter en propp i för där blodet ska rinna.. för blodet måste ju rinna igenom hela kroppen.. men när en propp bildas kan inte blodet flyta förbi! <3

Fanny :)

Sv: Tack :D

madde!

sv: jarå!:D
har du haft en bra dag?:)

H A N N A ♥

sv: okej så bra!
också haft en bra dag! ;D

madde!

sv: okej härligt! ja det har jag:)

★ Ida

Sv: Tack snälla :')!

Lilly (Sandra)

"Frank" är så jäkla grym ;)

Låter trevligt, haft en bra start på veckan?
Kram

★ Ida

Sv: hihi (:

Irma och Felicia♥

gör du? :D

Irma och Felicia♥

sv: jag svarar på kommentarer;)

kaffehörnan

Den måste man se, ha en kalasfredag

Irma och Felicia♥

Hoppas du får en grym Fredag!:D

Irma och Felicia♥

sv: tack ;)

Johanna

Har också sett den filmen, tyckte den var helt ok :)
Är allt bra med dig? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: