by amanda

| Vardag
Idag började vi halv 9 och slutade 4, en lång skoldag alltså. Vår längsta på hela veckan. Jag och Lisa åkte till T-centralen efteråt, kollade i butiker och letade vinterjackor. Satte oss sedan på Sandy's, åt middag, pluggade och hade riktigt girl-talk. När jag var påväg hem sen mötte jag Micke och Tobbe så stog och pratade med de ganska länge tills jag var tvungen att gå hem för att hinna se på X-factor. Har pluggat sedan dess men ska lägga mig i sängen nu. Puss&Kram
linnhahne.blogg.se

Tvätta & tare lugnt typ :) Själv då? <3

▲SandraKarlsson

svar: ja det var riktigt gott! :)

Elin

Gör du något kul idag?

ebba

sv; det är bra med mig :)

Cheersisterss

härligt, hoppas att du får en fin dag, händer efter skolan ? :D

Eleni

Långa skoldagar var jobbiga tycker jag.
Hoppas du inte är allt för trött idag :)

Anna med A

tack!

Sara - blivande tvåbarnsmamma

Ut och fota hösten då ;-)

ELIN CECILIA

ja mums :D

Liene

Måste kännas skönt ha den längsta skoldagen avklarad för veckan:)

FlizanLizan

sv: haha okej :P

moufieeh

sv; härligt, det är bara bra med mig :)
vad gör du? kram

ladies.webblogg.se

Den har bara varit bra! Något särskilt kul som händer i veckan då? :)

It's just moi!

nice pics!

It's just moi!

lugnt <3

ladies.webblogg.se

Låter otroligt kul! :D Träffa några vänner, har lite planer med dom så det ska bli kul! :)

ladies.webblogg.se

En kompis till mig har en syster som just nu är "bortrest" från sin lägenhet i helgen så där tänkte vi spendera fredagen :)

ELIN CECILIA

eller hur? en sån skulle man ha hemma :D

ebba

sv; ja :)

ebba

sv; ja själv då? :)

KassandraPalma

haha jaa, klart!
Låter som om din dag var väldigt händelserik :D
har ni skoldatorer, i så fall vilka ?

KassandraPalma

aha okej, vi har likadan i så fall :)
Hur var din dag idag ?

ebba

sv; härligt! :D

Elin

Ska träna ikväll, allt bra?

Cheersisterss

Är allt bra med dej idag?:) kram

Elin

helt okej, haft en bra dag+

MALIN- fick en blodpropp

hej sötis! har ny blogg nu..
skriver bl.a om min sjukdom osv! Puss

Cheersisterss

Samma här :) haft en fin dag,??

Elin

Ja, bara okej!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Hittade du någon jacka? :)

Lillablå♥

Du vet där vid båtarna? På de bänkarna satt jag och min exbästavän och chillade och kollade på snygga killar tills mamma och pappa hämtade upp mig xD<3

majken

Hey, skulle vara kul med en liten kommetar i mitt senaste inlägg... då ska man fråga på tre frågor, haha.. kul att lära känna varann lixon;)

Lillablå♥

Ja :D

Ja, hon och jag var bästavänner från 2år till 13 år. Sen så lämnar hon mig i Stan alldeles själv, ung 08 klockan 20.00 på kvällen. Det var as hemskt, sa att hon var en jävla fitta för att jag inte visste vägen hem för jag var inte så gammal :p min mamma har aldrig velat släppa iväg mig. Då sa jag och hon upp vänskapen :)<3

sv; vsg :) <3

linnhahne.blogg.se

Hehe okej, skoj :)

Frida

Tack! Hoppas du haft en bra dag ;)

Anna med A

Vad gör du? :)

Elin♥

Sv: Tack så jätte mycket!! :)

EBBA

sv: bara bra tycker jag! vad gör du?:)

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Hum, okej, Illa. :( Men man får ta kort ändå. ;P

Enya♥

Sv; chillat :) sj?

Inga-Linn

Sv: Väldigt lite för tillfället själv?:)

Frida Grimhage

SV: yesbox! haft en bra dag? :)

NICOLE

sv hihi okej :D
ha en fin kväll! händer nåt kul imorgon?

Maja

sv; förlåt för sent svar!
jag mår bra :)
planer för veckan då?
kram! :D

sofia

tack :) <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack söta du :D

Lina

sv; oj tack för att du sa det :)

Inga-Linn

Sv: Du frågade vad jag gjorde!:) haha:)

Anna med A

kollar på bonde söker fru haha. väntar på greys

sv, eller hur! :D

Anna med A

Jadå!

KassandraPalma

haha gissar :p
sen så kan man ju se baksidan av datan på en av bilderna, alltså den killen är med på :)

Pretty Little Liars Fanblogg

Fin blogg du har! Vilket är ditt favoritcitat? :)

Anna med A

Ja verkligen!

Pretty Little Liars Fanblogg

Åh, ja det är fint! Mitt är "låt aldrig rädslan att förlora, hindra dig från att spela" :)

Lillablå♥

I know :/ nääe asså jag var typ 12 (skulle nog fylla 13 vare nog) år och hon och två andra gick iväg medans jag stod och pratade med ett ex och helt plötsligt försvann hon bara :p de skulle leka lite och ba: ''vi är inne på gallerian. Vi rundar ett hörn och wow.. skit snygga örhängen! Där är vi.'' och höll på sådär :p as taskiga.. Men sen försvann JAG. Pappa hämtade mg, dem fick panik och ringde polisen. DÅ bryr de sig :p <3

sv; hihi :)

Emma

sv: tack!! :)

sv; inte så mycket faktiskt, durå? :) <3

sv; skoj!:) <3

Emma

sv: jo då det är bra! :) sj? :)

enya

sv; skönt! :D

Ping Lowhngren

du e! ;D

sv; yesyes :D <3

Emma

sv: härligt!! :)

- caroline

sv; åh vad jobbigt haaatar läxor :/ <3

Sophie' ♥

- du är! <3

Emma

sv: sådär, hatar onsdagar!!

ELIN CECILIA

ja supääääääääär :D

- caroline

sv; ja usch ja :/ <3

Ping Lowhngren

oh tack ska du ha! :D

Alva

Sv; Jo allt är pefekt, händer ihelg? :D KRAM!

Fannie

Tack detsamma du! :)

Cajsa

allt bra med mig med! :D Göres?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: