by amanda

| Vardag
Hej kompisar! Stannade kvar från skolan idag med Filippa och Lisa för att plugga. Grattis till gosiga Lisa som fyller år idag btw! Drog sedan till donken med Tess och Josephine, när Tess drog satt vi kvar och pratade om allt möjligt typ. Mötte sedan Cecilia och vi åkte till bowling träningen. När jag kom hem åt jag middag, pluggade och gick sedan ut på en promenad med mamma, vi håller på att dela ut reklam blad åt mitt pappas företag så fortsatte med det idag. Nu ska jag lägga mig i sängen, börjar halv 12 imorgon. Puss&Kram
 
Hur många kanel bullar har ni ätit idag? :D
Nathalie Nyrén

Åh så gott! Jag åt också en :D

KassandraPalma

skönt med sovmorgon!!
åt en kanelbulle idag haha :)

Till braås (:
Är det en vanlig fest eller är det en födelsedags fest med tanken på att din kompis fyller år idag :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Jag åt två kanelbullar igår :)

iris

Haha, jag har nu kollat runt på lite olika bloggar och alla har ett kanelbulle inlägg, utom jag som inte ätit en enda en! :DD

Lillablå♥

Precis ! Det trodde jag oxå, men han tog bara mig i famnen och höll i mig när vi gick. Det var MÅNGA fulla där som gärna ville göra saker med mig, därför blev jag oxå jävligt rädd! Och Leni han sköt undan alla :D han var typ heron i mina sagorxD <3

majken

Japp!

Elin

Ser tv, allt bra?

Alva

Sv; Vet inte riktigt, allt bra? :) KRAM! :D

Ebba

Sv: aa :)

Cajsa FOTO

Hej! du glömmer väl inte rösta. :) Länk i bloggen efteråt.. :) GULDVÄRD.. Din röst gör så jag vinner :D Skulle blir (på riktig) riktigt glad om du la rösterna på mina bilder :D

8an
http://jojjjjohs.se/2012/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

nr3
http://linneaphoto.blogg.se/2012/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

Amanda

Åt ingen igår faktiskt :O

Liene

sv: Jag hann inte gå klart skolan. Det är därför bra med komvux. Jag ska ta igen kurserna när jag behöver och orkar det:)
Jag fick inte tillräckligt med tid för musiken. I skolan hade vi ändå bara kör, ensamble och en gitarr- och sånglektion per vecka. Jag anser att det inte räcker. Dessutom skriver jag egna låtar. Jag behövde inspiration men det slocknade helt. Skolan var inte uppbackning för mig men tvärtom, de släckte min gnista för musiken, eller ja, inte lärarna men själva systemet att man ska gå efter ett visst schema. Jag tror vissa musiker klarar sig bättre utan skola:) och jag tror att det finns elever som får mycket nytta utav skolan, men i detta fallet var jag inte en av dem.

Anna med A

haha jag meeeeeeeed

Linda [fotoblogg]

Skulle du vela göra mig en tjänst som tar några sekunder? Rösta då på mitt bidrag i denna tävling (nr 4) http://years.blogg.se/2012/october/finalister-rosta.html#comment Skulle bli jättejätte glad! Alla får en länkning som tack :)

Jonna

ja, det va supergott :)
hoppas du får en bra dag!

NICOLE

Sv jag sprang och så gjorde jag rump- och magövninhar :)

anna

problem med min astma :/

Cheersisterss

inge haha :// <3 händer idag?

Beatrice Jakobsson (foto)

mums :)

Enya♥

Sv; hihi tack! :D

johanna (:

Fin blogg :) !
Allt bra ? :)

ebba

sv: nej inte så mycket :)
händer i helgen?

Fredrica

sv: hahah jag med! :)

Fröken Josefine

Jag åt faktiskt ingen kanelbulle alls :o

Ja det är riktigt gott :D

linnhahne.blogg.se

Åh satan va gott med bullar!

Sophie' ♥

- duja! <3

anna

tackar :)

hoppas du har haft en bra dag :)

ELIN CECILIA

ja asgott :D titta du har också billar :D
fan vill också ha rosa socker på :) bitter tjej haha :D

Vill du hjälpa mig? <3 du kan även vinna själv!

Malin Sirviö

Hej! Jag har två tävling i min blogg just nu, skulle du vilja vara med? :D
Vinn ett valfritt mobilskal - http://mallemusic.blogg.se/2012/september/tavling-vinn-ett-valfritt-skal-fran-blingskalcom.html
Veckans blogg - http://mallemusic.blogg.se/2012/september/veckans-blogg-1-2-3.html

Inga-Linn

Sv: Ja, men det var ju den dagen man skulle äta det!:)

NICOLE

SV haha klart! :) Men idag är det vila!

ANGELICA.BLOGG.SE

Jag åt inte en enda kanelbulle igår :O

Elin♥

Sv: Nice, med mig är allt bra :)

P

Allt bra??

Becka [fotoblogg]

Åh, nomnomnom. :3 Åt faktiskt bara en igår. :)

michelle W

Jag kollar på X-factor och bara myser med massor av filtar osv ! :)

Emma

sv. ja det suger, man vi har bara matte en gång i veckan ;) hehe

Cajsa.

Hejsan!

Behöver din hjälp, skulle vilja att du gav mig din röst. behöver 30 röster och din betyder :D hoppas du vill hjälpa mig :D

NUMMER 3
http://blogofphoto.webblogg.se/2012/september/finalisterna.html#comme

FlizanLizan

sv: hehe yes :P

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ha en fin helg sötan!

josefine

Fin blogg :)

- J U L I E T T E-

hello, Veckans blogg är nu avslutad, kika in på min blogg för att se om just du blev vinnaren :)

moufieeh

sv; härligt, det är bra med mig! :) vad gör du?
kram

marina

sv. Härligt. :)

sandra

sv: jag åt inte en enda bulle :P

Jonna

den kommer från nelly.com :)

klickar in & önskar dig en fortsatt trevlig lördag!
planer för dagen?

Emelie Eriksson //Foto&Vardag\\

Hejsan! Jag har en fototävling på min blogg som drog igång idag, temat är "din finaste höstbild" och det hade varit väldigt roligt ifall du ville vara med. Inlägget hittar du här:
http://byyemelie.blogg.se/2012/october/fototavling-i-samarbete-med-johanpixelsse.html#comment

Och ifall du inte gillar sånahär kommentarer ber jag om ursäkt, lycka till ifall du är med :)

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

mumsii :)

sv: hihi,aw tack :D
kramis♥

Inga-Linn

Sv: Jag är 18 år, hurså?:)

Sophie' ♥

- Visst är det! <3

Emelie Eriksson //Foto&Vardag\\

sv: åå vad synd, tävlingen finns ju kvar ifall du fotar någon fin höstbild :) kram

Sophie' ♥

- Jajjemen :) <3

FlizanLizan

sv: hehe tack så mkt :D

FANNIE

Var så lite så :)

Fannie

haha tack ! :D

majken

Taaack!

Fannie

Haha ja jag med, och de var riktigt goda också!! :D

Fannie

Ja de gjorde jag med! haha :D

Emma Härnqvist

Två stora lyckades jag klämma i mig :)

hanna ♡

tack så mycket du! :D

Lillablå♥

Verkligen :D<3

anna

tackar :)

göru?

linnhahne.blogg.se

Hih ja :d

Lillablå♥

Vara med min girls :D dudå?<3

Emilia & Matilda

Hej vi har frågestund på våran blogg nu. Det skulle vara superkul och snällt om du kunde kommentera och fråga några frågor, den som ställer flest frågor i en kommentar får en länkning på bloggen.
Tack på förhand.

http://viitillsammans.blogg.se/2012/october/fragestund.html#comment

Jannica

Hej! Fin blogg! Ska vi följa varandra på bloglovin'?? (: Svara på denna kommentaren i min blogg!

Angelina

oj vad sugen jag blev på bullar!!! :O hehe :)

Chaterine

Åh va gott med bullar :D!

Emma

Jag åt alldeles för många och fler finns det kvar i frysen! Farligt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: