by amanda

| Vardag
Mobil bilder från de senaste dagarna :)
 
Förlåt för ingen uppdatering ikväll. Det blev aldrig av helt enkelt. Vi slutade tidigare än vad vi skulle göra så då åkte jag och Lisa hem till henne. Kollade på tv och softade tills vi åkte till Bagis för att möta Filippa. Köpte godis och gick hem till mig. Lagade middag, sjöng singstar och sen kom Simon. Vi gjorde egentligen inte så mycket men det blev en trevlig kväll ändå. Hälsade på Gustav, Svante och Simon också. Filippa och Lisa sov hos mig.
 
Idag gick vi upp runt 1, lagade pannkakor och plättar till frukost/lunch och så kollade på X-factor. De drog hem efteråt men kommer snart tillbaka hit igen. Vi ska äta middag med min pappa och sen dra vidare. Imorgon är det bowling tävling så vi hörs imorgon kväll någon gång. Puss&Kram
anna

nmajs va blir de?

ne funderar me på å käka ngt

linnhahne.blogg.se

Hih tack :-D <3

Anna med A

Tack!

FlizanLizan

sv: vad görs? :D

Anonym

sv. Tack :)

Sophie' ♥

- ingen aning, ska väl snart träna och sen bara ta det lugnt och sitta framför datan. själv då? :)

enya

Sv; hihi :)

martina

VINN EN SNYGG ÖGONBRYNSPIERCING!
http://martinaolsson.myshowroom.se/21757/tavling-vinn-ogonbrynspiercing-2/

VINN ETT LYXIGT SMYCKE FRÅN MII-O-MAA - MY LUXURY!
http://martinaolsson.myshowroom.se/21069/vinn-ett-lyxigt-smycke-fran-my-luxury/

Aili

Fina bilder! :)

Inga-Linn

Sv: Tack så mycket!!:)

Fannie

Ikväll blir det att mysa framför tv :D sj?

sv; jag ska bara ta det lugnt, kanske åker till min sötnos och sover där, vi får se helt enkelt!

Alvaa

Sv;samma här, vad har du gjort idag? :) kram!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Pannkakor till frukost är aldrig fel! :)

Elin

Tack!

Allt bra?

Cheersisterss

Låter som om du har haft en fin dag:)

SIGNEBIEBER

allt bra? :D

ANGELICA.BLOGG.SE

Kul med bowlingtävling :D håller tummarna för dig!

Fredrica

sv: Haha jag vet inte om du var ironisk eller seriös men hahah knivarna på slöjden ser inte så farliga ut xD

Liana

Gud kladkaka , man mår ju ila av det när man har ätit upp den ! ''/

- caroline

sv; okej :D ålund? :)

Michelle W

Japp , fina bilder !

Lina

sv; träffa kompisar :)

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

låter som braiga dagar :D

sv: hihi,aw tack :D
kramis♥

Lilly (Sandra)

Idag har jag haft min pappa och sambo, samt farmor över på kalas (fyller år den 15 men dom kunde inte komma då, så då kom dom idag istället)

Vad gör du?
Kram

Ebba

Sv: tack så mycket allt bra?

Nathalie Nyrén

Ja verkligen :D

Härliga bilder!!

LINNEA

taack !! :D

Sara -blivande tvåbarnsmamma

Haft en bra dag?! :)

★ Ida

Fina bilder!
Förlåt för sent svar, har varit utomlands! :)
Sv: ja de var verkligen gott :)

KassandraPalma

Låter som om du har haft det riktigt roligt!!
Lycka till på tävlingen också ! (:

EBBA

sv: detsamma sötis! allt bra idag?:)

Liene

sv: Jag gick i Folkungaskolan ett år och på Platengymnasiet i ett år, estet-musik så klart. Det tog på alla mina sista krafter dock. Det är ändå ingen skola som kan ge skivkontrakt, och det är ingen som kan ge dig en skivkontrakt, utan det bara sker om du är ämnad för det, därför ska man tänka osjälviskt. Jag vill liksom inte bli känd för att bli känd. Jag vill bara att budskapet jag bär på kommer fram.

josefine

Tack så mycket :)
Allt bra ?

ebba

frågestund på bloggen ställ gärna en fråga eller fler!
direktlänk förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer
http://ebbabieberboman.blogg.se/2012/october/fragestund.html#comment

Melinda Nyrén

Haft en bra helg?

HannaH

Riktigt härlig blogg, är allt bra med dig? :)

moufieeh

sv; okej, jag ska snart äta frukost :)
allt bra? kram

Josefin lillakas

Nu är veckans blogg avslutad, kika in ifall det blev du!

Amanda

anmäl dig gärna till veckans blogg, vinnaren dras på lördag! :)
http://ssmileyface.blogg.se/2012/october/veckans-blogg-610-1310.html#comment

NICOLE

Mysigt :d
SV haha jo men jadå ;)

Fröken Josefine

Det lät inte helt fel! :)

Det blev nog inte bara så :o haha!

klickar in & önskar dig en fortsatt trevlig söndag!
planer för dagen?

Emma

sv. tack!! :D

Frida

Tack! :D
Fina bilder.

ViktoriaCaroline♡

Tack så mycket :) din är också jätte fin.

Sofia N

Vilken är din favorit låt låttips??

linnhahne.blogg.se

Veckans blogg vinnarna + ny omgång!
Delta gärna igen :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/october/veckans-blogg.html#comment

Alva

Sv; nej inget speciellt :) står ju i bloggen:) KRAM!

Liana

hoihohoh1 ;D

Lillablå♥

Jaha okej nice :D<3

Angelina

sv: ja :) och ännu godare om man inte ätit nån middag men åt det vid sju nu iaf :P

Lillablå♥

Tackar :D<3

linnhahne.blogg.se

Kul att du är med & tävlar om veckans blogg, lycka till! :-D

linnhahne.blogg.se

Hih så lite så :D <3

anna

tackar :D

göru?

Sara - Ensamstående mamma

Vilka bra mobilbilder.. Vad har du för telefon?

Angelina

sv: haha tack :)

Lillablå♥

:)<3 hehe

Ronja

Svar; ja det tycker jag! :D

Ronja

Svar; tack! :)
kolla du på solsidan?

Lillablå♥

Varit med mina girls, vad har du gjort då?<3

ebba

sv; tack :)

Michelle W

Varsågod ! :)

Fredrica

sv: Haha jaa , allt bra idag ^?

anna

härligt :D

ne ser på 2 1/2 men å fudnerar på å sova :L)

Ronja

Svar; nehe, varför då? ja det gjorde jag :)

Ronja

Svar; jaha, vad skönt att ha det klart då! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du får en fin vecka raring<3

Fredrica

sv: Joack det ä ganska chill! <3

Fredrica

sv: Dume!

SIGNEBIEBER

- det är bra! händer imorgon då?

Lina

sv; yes! :)

Elin♥

Sv:Tack så mycket :D allt bra? :)

kaffehörnan

Fina bilder och gott med kladdkaka



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: