by amanda

| Natur
Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D Objektiv: Sigma DG Macro 70-300mm
 
Idag har det varit en lång dag och har varit så sjukt trött så när jag kom hem vid halv 5 så la jag mig i soffan, läste lite psykologi och halv somnade medan jag väntade på maten. Efter den gick jag och mamma ut på en promenad för att fortsätta dela ut reklam bladen åt pappas företag, har drygt 100 kvar nu! Kom hem lagom till Ung och bortskämd, ska fortsätta läsa psykologi nu. Puss&Kram
Ronja

Svar; okej, då kommer du att älska det! :DD

- caroline

sv; Tack så mycket sötis :D <3

sanna

sv: Men tack :D

anna

ja de är jätte roligt :D

felicia - fotokobran

sv; jaha, varför ångrade du dig?

Anna med A

haha :D

Ronja

SvaR; jaha vad kul, nej men det är bra det är mycket festande där! ;)

felicia - fotokobran

sv; jaha, vad har du tänkt att bli? :)

Ronja

Svar; haha, ta det lugnt bara! :D hyr moppar också jag gjorde det med familjen när jag va där senast skit mysigt.. :D

men drick mycket vatten men höll på att svimma för de va så varmt :)

Anna med A

Visst är den:)

Inga-Linn

Sv: Inget att tacka för!:)

Ronja

Svar; Tror vi va där i augusti?
kanske vet inte riktig vad de kosta men det är jättemysigt iallafall! :)

Lillablå♥

I don't know :P skit trött <3

Ronja

Svar; jaha men det är nog skit varmt då med! :D

Lillablå♥

Vi borde båda gå och lägga oss xD<3

felicia - fotokobran

sv; nehe ;)
Journalist! :)

felicia - fotokobran

sv; ja! :D
eller fotograf! :)

Anna med A

vad gör du? :)

★ Ida

Sv: japp! okej nice :D

felicia - fotokobran

sv; jo, sant, fast min bror är fotograf då han inte jobbar med nått annat, eller han blir lixom bokad eller vad man säger! :)

Sophie' ♥

Fin bild :)
- du är! <3

felicia - fotokobran

sv; det är det också, haha :D

sssophiies.blogg.se

Tack <3

felicia - fotokobran

sv; det beror nog från jobb till jobb :)

Mikxki

Riktigt fin bild :)

Lilly (Sandra)

Okej, vad skoj :) Vad har hon för bloggadress?
Kram

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag tycker verkligen att det är så illa att det har blivit såhär med din skola:(

madde!

sv; jo jag håller med dig!

- caroline

sv, hur har dagen varit då? :) <3

tereseflinth - fotoblogg

sv; OKaay, jag svarar på kommentarer och så :)

Allt bra idag?

Lillablå♥

Åh vad jobbigt det borde vara :( när brukar du gå och lägga dig?<3

KassandraPalma

Heej, det var ett tag sen nu! Allt bra med dig ?

Elin

Mår inte så bra, själv?

M A T I L D A ♥

sv. tack så mycket fina du ! :D

Liene

Hmm, var också trött igår. Det kanske är vädret som påverkar så många?

Anonym

Sv ja själv? :-)

Elin

Mår illa, gör du idag?

felicia - fotokobran

sv; m :)

Amanda

Fin bild!

ebba

hoppas du får en toppen onsdag :)

Anna med A

är i skolan :)

Anna med A

Tack!

FlizanLizan

sv: okok :P
händer idag då? :)

linnhahne.blogg.se

Fin bild!

LINNEA

sv ska iväg och träffa min bestie!! :D <3

Emmy

sv: gör jag me!

felicia - fotokobran

sv; inte så mycket, sj? :)

♫♪ sandra T

fint!

ELIN CECILIA

tack :D

sv; tack tack! <3

Eleni

Hoppas plugget gick bra :)

Har en fråga till dig :)
Idag ska jag öppna min Glossybox.
Undrar om mina läsare vill att jag visar sakerna i ett videoinlägg eller i bilder?

arizona

Åh vad fin bild! :D

Jonna

det är bra med mig också :)
vad gör du idag då?

- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

låter som en helt okej dag ändå :)

Lillablå♥

Jobbigt :( det är olika. Typ för det mesta vid 23 brukar jag gå och lägga mig eller somna :) <3

Enya♥

Sv; samma här :)

Fröken Josefine

Vad tycker du om psykologin då? :) Jag trodde det skulle vara intressant, men när jag läste det kändes det mest krångligt :P haha.

Chaterine

Fint! :)

jättefin bild!

sv; tack fina du! är allt bra? :)

felicia - fotokobran

sv; jaha, vad är det? :)

FlizanLizan

sv: jaha okej, jag har bara chillat men ska bowla ikväll ;)

SAGA LINNES

tack du! :)
fin bild :)

sv: härligt! :)
nej det är fortfarande rätt dåligt :/ <3

Sandralie

Hejsan!
Vilka fina bilder du har, du gillar att knäppa bilder va? :)
kram!

Lillablå♥

Jaadå ;)<3

sv. haha ja? jag mår rätt dåligt. <3

Lillablå♥

Tackar :D<3

felicia - fotokobran

sv; jaha, är den bra? :)

Eleni

sv: Ja mycket bättre än förra gången. Det känns som att dem tänkt till mer. Ska ge er en bättre recension senare när jag använt dem under en längre period :)

FlizanLizan

sv: yes yes :P

SAGA LINNES

Så lite så :)

Lotta

Vilken härlig bild :)

elin stridh

haha jo fast det är ju jävligt stort:P rönnige är ju tex söder om sthlm men det är haninge också och dit är det en jävla bit haha

Ellen

Snygg bild!

Vill du vara med i veckans blogg?? Anmäl dig på min blogg NU!!

ANGELICA.BLOGG.SE

rosa och fin blomma :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: