by amanda

| Vardag
Halloj! Slutade skolan halv 2 idag, drog till gymmet och efter jag kommit hem så duschade jag och pluggade lite. Har kollat på Pretty little liars och ska fortsätta med det men först ska jag äta och dela ut de sista reklam bladen. Jag kom ju i säng tidigt igår så ska försöka med det idag också, måste ändra på mina vanor för det märks tydligt att jag behöver mer sömn. Hoppas ni haft en bra dag än så länge. Puss&Kram
Sandralie

Du är väldigt duktig iaf! :)
Hur har dagen din varit då? :)
kram

Sandra

sv: haha ja det är ju det! Jag lyckas inte motstå allt onyttigt tyvärr :/

jennifer

fina bilder :)
vi kunde åkt hem kl. 10.10 idag för vår matte som vi skulle ha 13.50 var inställd. men ingen talar om det för oss fören precis när matten ska börja! snacka om att vi blev sura haha ;)

Liene

Hoppas du hamnar i bättre vanor då:)

Enya♥

Sv; hihi :D mysig dag låter det som du haft!

fanny ahlm

Följ med mitt liv som gravt hörselskadad och har nyss flyttat hemifrån, för att plugga och få dem bästa mölligheterna, inte bara de, jag kommer även berätta då jag nästan höll på och förlora min mamma 2008, då hela livet vändes upp och ner, och massa andra motgångar som jag har fått kämpat drygt i 4 år innan jag kunde släppa taget om allt. Jag kommer även skirva familj, vänner, å min älskade hund. Inte bara de, helt enkelt galen tjej med världens bästa lokalsinne och hur mycket kärlek det går till skor, kläder osv.

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Skönt att komma i säng tidigt! Hoppas jag med på! =P

linnhahne.blogg.se

Ja det är de verkligen hih ! :D

Fannie

haha aw :( haft en bra dag då? :D

EMMAS!

sv: ja verkligen:D

elin stridh

tack! :)

delar du ut reklam? hur tjänar man på de?

madde!

sv: okej tack!:)

LINNEA

sv; hihi ja ! va görs nu<3

anna

ja vekrligen :D

hm är de jobbigt å bo i stockholm? haha ja bor nämligen på landet å kan tänka mig att ja inte skulle stå ut en dag där :P

Emmy

sv: yes :D

signebieber

allt bra? kommentera gärna vad jag ska blogga om.:)

elin stridh

jaha gud vad skönt :D han kanske vill sprida lite reklam söder om sthlm haha ;)

Lillablå♥

Jag lovar, att man behöver inte sova mycket för att inte bli trött på skolan ^^ :) eller vi får se imorn. Börjar 13.50 och slutar 15.45 :/ av att bara kunna tänka att man slutar sent gör än trött..<3

LINNEA

sv; hihi va är de? :)
chillar, tv oså <3

Anonym

Sv tack detsamma :))

Emmy

sv: tack så mycket :)

linnhahne.blogg.se

Hih ja de var de faktiskt! :'D <3

LINNEA

hhih okej <3

Fannie

Jadå :)
Tack! :D

felicia - fotokobran

sv; haha, tack :)

linnhahne.blogg.se

Sötis!
Åh måste börja orka ta mig till gymmet jag med, är allt för lat haha :(

Emmy

sv: :D

Fannie

Haha jodå den blev ganska bra faktiskt ;D

Anna med A

vad gör du? :)

moufieeh ♥

fin du är! :)

sv; hihi ja! :D

moufieeh ♥

sv; härligt, det är bra med mig :) vad har du gjort idag? :)
kram

Ping Lowhngren

oh skönt o sluta så tidigt!^^

LINNEA

sv; tack amanda due ! :) <3

M A T I L D A ♥

söt du är ! :)

amanda

Måste säga att du har en väldigt fin blogg och vill du ha en massa mode tips och skönhetstips? Så har jag en hel del om det på min blogg. :) Och du , fortsätt med ditt bloggande:) !

Emmy

sv: me too :)

Sophie' ♥

Sötis <3

My Fredblad

Hejsan! Har precis skaffat en blogg, så kika gärna in om du får lite tid över :) måste bara säga att du har en jättefin blogg, har du gjort designen själv? :D

felicia - fotokobran

sv; haha :)
vad gör du då? :)

Anna med A

kollar teve :)

LINNEA

sv; taaack sötan !!

Emmy

sv: varit i skolan, vart på soc möte och varit med min kille sj? :)

Sophie' ♥

- du också <3

LINNEA

händer imon? :) <3

Anna med A

Bonde söker fru hehe.
väntar på greys

LINNEA

sv; skola , sen kanske ut och springa eller träffa kompisar får se<3

Lillablå♥

True ^^<3

madde!

sv: vad gör du idag då?:)

annie

Hej! Nu finns svaren på frågestunden uppe på bloggen & vinnaren av tävlingen! :) Gå in och se om du vann & läs svaren på frågorna. Direktlänkar --> http://anniehjelm.blogg.se/2012/october/svar-pa-fragestunden-del-2.html#comment och http://anniehjelm.blogg.se/2012/october/svar-pa-fragestunden-del-1.html#comment
kram!

Olivia

Jättefin blogg! :)

Anna med A

Ja :)

Signebieber

- det är prima med mig:) vad har du gjort idag då?

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Nja jag ha inte gjort så mycket. :) Göra ikväll? :D

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Nja jag ska försöka ge mig på att kolla på ny design. :D Men jag är kass på de där. :-P Haha.

elin stridh

hahaha va är söder för dig då?

felicia - fotokobran

sv; fortfarande PLL? :)
anordnar en tävling! :D

Emmy

sv: okej :)

LINNEA

ha en bra kväll<3

Irre

Gillar du modebloggar?isf tycker jag att du ska kolla in min! Den handlar om vardag, mode, tips + mycket mer och har 500-650 unika per dag! Puss och kram.

Anna med A

Tack!

Lillablå♥

Hehe ;)<3

sofia

jadåå :D <3

Emmy

sv: :D

finaste!

sv: jag har ju skadat revbenet du vet.. och muskelbristning i benet så jag kan knappt gå. och det gör SÅ JÄVLA ONT :( <3

Anna med A

vad gör du? :)

EMMAS!

fiin :)

Emmy

sv: ja ganska sj? :)

elin stridh

haha ja för mir röd haha :D

sv; tar ca 2 månader tills allt är helt återställt :/ <3

felicia - fotokobran

sv; fototävling! :)

Nicco

Var gärna med och delta i min tävling där du kan vinna ett valfritt smycke :)http://lifeofnicco.blogg.se/2012/october/tavling.html

Matilda

Vilken super fin designen tjejen! :)

Anonym

fina bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: