by amanda

| Vardag
 
Hej! Slutade kvart över 1 idag, jag och Sofia åkte till stan. Kollade i butiker och jag fick med mig lite presenter hem. Super skönt men helt ärligt så sved det lite i plånkan </3 Haha men åkte hem sen, lämnade allt och mötte Cecilia i Gullmarsplan. Vi åkte till bowlingen som för övrigt gick rätt bra idag. Åt middag för en liten stund sedan och ska snart se några avsnitt av Pretty little liars.
 
Btw så kommer jag att åka till Enköping för att hälsa på min älskade och saknade vän Frida imorgon direkt efter skolan. Vi ska även träffa Jacob och Gurra som jag inte träffat sen i somras så det kommer bli toppen! Jag kommer att komma hem igen på lördag så det blir ingen uppdatering fören då. Hoppas ni får en jättebra fredag. Puss&Kram
Ping Lowhngren

hih jaa!! :DD

Ronja

Svar; precis det kan nog va mycket varmare där då! ;)

anna

haha va olika vi är ja hade nog dött i stockholm :P men de beror ju på va man ä van vid me :)

Elin

Jättekul. Haft en bra dag?

Elin

jadå, planer för imorgon?

madde!

sv: tack!:)

madde!

sv: har du några planer för helgen?:)

anna

haha jo de är sant :D

några roliga planer för helgen?

Emmy

sv: varsågod<3

sofia

okejj :D <3

Emmy

sv: ja de är de verkligen :)

Anonym

härligt :D

ne ja vet inte riktigt än :)

felicia - fotokobran

sv; nesch, det är jätteroligt att fota ju! :D
oavsätt väder! :D

sofia

kollade på hela sverige bakar :d <3

Ping Lowhngren

jaa eller hur! :DD

Emmy

sv: hehe :)

tereseflinth - fotoblogg

sv; Ush :(

Ping Lowhngren

oh jaa ed sheeran ftw ju! ;D

SAGA LINNES

Fina tjejer!

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

★ Ida

hehe söta bilder!

SV: åh tack, du med :)!

madde!

sv: jaha oj, missade dom sista raderna;p
det låter roligt iallafall! i helgen kommer min släkt hit för att fira mig, sen ska jag vara med kompisar:)

madde!

sv: japp! hoppas du får en bra helg!:)

Madeleine - I always do it my way!♥

sv; Tack så mycke! :)

Liene

sv: Visst är den:D Tycker Emeli Sande är bra.

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

¨sv: Nu när jag jobbar måste jag upp så tidigt för att hinna med och sådär haha

- caroline

sv; jaha hahah :D <3

Lillablå♥

Gud vad spänd jag är :$<3

KassandraPalma

Vilka avsnitt såg du av PPL ???

M A T I L D A ♥

fina ni är ! :)

Anna med A

är i skolan nu :)

sofia

joo :D <3

juliasmith

Snygg blogg du har :) Har frågestund, fråga gärna något! :D http://nattstad.se/juliasmith

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

sv: jag snackade med min syster hihi <3

Liana

Tack! :D

Fannie

Jag vet faktiskt inte, sj? :D

madde!

sv: inga problem! tack:)

felicia - fotokobran

sv; jaha, vad trist! :/

♫♪ sandra T

ha en fin fredag :)

Anna med A

Ja :)

Sophie' ♥

- allt möjligt typ, just nu lyssnar jag på the wanted iaf <3

johanna ,

Sv ; Det låter bra det ! Det är okej med mig :)!

It's just moi!

Trevlig helg!

M A T I L D A ♥

sv. så lite så :)

moufieeh

sv; härligt, det är bara bra med mig :) vad gör du?
kram

Irma och Felicia♥

Fin blogg!
Planer för helgen? Kram!:)

Nina

Hur har din dag varit? :)
Ha en fortsatt fin kväll!
Kram :)

Frida G

Ska du kolla? :)
http://fridaannas.blogg.se/2012/october/dags-for-x-factor.html

Nathalie Nyrén

Söta biler :D

elin stridh

tack D:

marina

sv. Tack. :)

☛ ✿ MALIN PETTERSSON ✿ ☚

Riktigt söta bilder! (:

Sofia Sandin

kul att shoppa! (antar att du läser dett när du kommer hem)
heft en kul helg?
kraam

anna

tackar :D

hoppas du får en kanon helg i enköping :D

sofia

tack :D <3

★ Ida

Sv: varsågod!

Tack så mycket :) tack snälla! :)

Ping Lowhngren

hahah de står för ForTheWin :D

Lillablå♥

Är hemma hos min kille för första gången :D <3

Ellen

Nu är finalisterna i veckans blogg uppe! Gå in på min blogg och rösta på den du vill ska vinna!

Linora

Hur mår du? :)

Lotta

Sv: Va härligt! och idag ska jag bara jobba hela dagen, slutar inte försen vid tio ikväll och då lär jag väl vara ganska trött så det blir antagligen sängen direkt :/ Vad ska du hitta på idag då?? =)

Frida G

SV: japp det har jag :)

- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

åhh vad kul med bowling :D
Sv; tack så mkt :D

MADDISENJ

Önskar dig en härlig lördag!

Sandra

sv: ja det är de verkligen :P

Jonna

okej :) har inte hunnit göra så mycket än. Bara varit nere i stan en stund!

ebba

önskar dig en toppen lördag :)

antonya.blogg.se

Ha en trevlig lördag

ANGELICA.BLOGG.SE

Brukar ofta svida i plånboken efter lite shopping :O



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: