by amanda

| Vardag
Heeeej! Nu är jag hemma i Stockholm igen. Jag kom till Enköping igår runt 18 tiden, vi gick hem till Frida där Malin och Oskar var. Chillade tills Gurra kom, åkte och käkade och sen hem till Frida igen. Vi satt där med Fridas lillasyster Elin, kollade på tv och så. Efter Malin, Oskar och Gurra dragit så satt vi kvar och hade värsta tjej snacket. Super mysigt, Gurra och David kom och vi gick hem till Hampus där vi hade trevligt, såg film osv. Kom hem sent, somnade och idag har vi inte gjort så mycket eftersom jag skulle passa en buss.
 
Om 10 min ungefär ska jag, mamma och Jouni åka hem till mina kusiner. Där ska vi ha en mysig släkt middag och fira mamma, morbror och mormor. Ja det är alla på samma gång.. Ska kanske åka in till stan runt 22 sedan och möta Sofia, Felix och hans kompis för en natt fika. Ha en bra kväll. Puss ♥
Ja jag är medveten om att jag posar likadant på varje bild!
- J U L I E T T E-

hello, nu är veckans blogg avslutad, kika i på bloggen och se om det var du som vann, om inte, anmäl dig gärna igen! :)

marina

sv. Javisst är den. :)

Bea

fin blogg

Nathalie Nyrén

Tack sötis!

Haha jag brukar också alltid lyckas med att posa likadant :D

Sandra

sv: tack så mycket :)

Linora

Svar: Jag mår också bra.
Vad har du gjort idag? :)

It's just moi!

ur welcöme dude!

KassandraPalma

handlar du oftast på Hollister ? :)

ANGELICA.BLOGG.SE

haha älskar dina poser :D

Enya♥

Sv, hihi :) fina bilder!

Sara - blivande tvåbarnsmamma

Jag tyckte om den sidan innan.. Men han ha ju ändrat den supermycket! :/ man fattar inte allt längre! Suck! :(

Inga-Linn

Sv: Ja, det är det!:)

Lina

sv; Hih tack! :D

alessia

Hej fin blogg, allt bra med dig? :)

Liene

Kul nr någon fyller år:)

iris

sv: Tack, och bekväma är de också! :)

Cajsa Lindahl

Hejsan sötnos! Det va länge sen! allt bra? Jag har inte riktigt hunnit skriva och blogga den senaste tiden. :(

tereseflinth - fotoblogg

sv; Tack! Du med!

Cajsa FOTO

HEJ på dig! hoppas du nu hjälper mig med detta

Är finalist och hoppas du rösta på 5an. Sätt att du har röstat i en annan så kanske du vill hjälpa mig nu också!!

5AN. du ska bara tycka på 5 och sen röstar du.
http://linneaaakesson.blogg.se/2012/october/finalister.html#comment

Om du inte gilla dessa kommentarer soorry men du gör en väldigt glad. Tack på förhand. :) <<3

Angelina

sv: tack :)

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack så mycket :)

MADDISENJ

Ha en fin söndag

SAGA LINNES

Varsågod :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Jaa :D

LINNEA

sv; ihi ja :)
allt bra?<3

Frida Grimhage

SV: Tack så mycket! :D

Åsa

bloglovin byte? :)

alvis

fin blogg! Allt bra med dig idag?:)

alessia

sv. de är helt okej. Vad ska du göra idag då? :)

♫♪ sandra T

tack :)

alvis

sv; allt bra med mig med! haft en bra vecka? :)
Är du sugen på ett bloglovinbyte?

madde!

sv: javet! dog lite inombords:]

FlizanLizan

sv: visst e den :D

madde!

sv: haha:)
allt bra då?:)

Sophie' ♥

- Tack <3

alvis

sv; jag har lagt till dig nu, jag blev följare nummer 278, säg till när du lagt till mig! :)
gjort nåt kul i veckan?

Aili

Fina bilder! :)

Fannie

Ja det gör jag med! :)

bbecka

sv: tack så mycket :)

SAGA LINNES

Visst är dom!

Irma och Felicia♥

Några planer inför den kommande veckan? :)

M A T I L D A ♥

härliga bilder ! :)

sv. tackar du ! :)

Enya♥

Sv; tack :)

Frida Grimhage

Har du haft en bra dag? :)

FlizanLizan

sv: haft en bra helg? :)

Cajsa FOTO

DEnna då :D



Blivit en finalist nummer 5 är min bild.
http://linneaaakesson.blogg.se/2012/october/finalister.html#comment
nummer 5
klicka på 5an sen står det rösta..

Märta Berglund

Hej finis!! Just nu har jag en Veckans Blogg tävling där du gärna får vara med och tävla!! Så kika in hos mig och anmäl dig!! Puss & Kram!

KassandraPalma

jaha okej :)
Har aldrig handlat där ifrån men många säger att dem har väldigt fina kläder även fast priset inte är det billigaste ... haha

alvis

sv; okej bra :) haft en trevlig vecka sötnos?

madde!

sv: okej skönt! jo det är bara bra här också:)
javet han är så söt! det är min äldsta brorsas hund!:D

anna

härliga bilder :D!

Caroline Nilsson

Kul att du ville vara med i Veckans Blogg!
Nu är vinnaren dragen i bloggen, kika in och se om just du var den lyckliga. Om inte, så var gärna med i den kommande veckans bloggtävling! :)

ANGELICA.BLOGG.SE

verkar som du haft en bra helg :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Ja :D

Inga-Linn

Sv: Tack dina också!:)

SAGA LINNES

Den kommer från H&M :D

sofia

aarå :D <3

Frida Grimhage

SV: Ja absolut har jag det! :D

elin stridh

tack :D

Sofia Sandin

sv. tack! du oxå! haha, brukar posa lakadant med, shit happends;)

Irma och Felicia♥

sv: låter roligt!
Jag ska till skolan, vara med vänner och kanske shoppa lite;)

Sofia Sandin

sv. nice! har bara chillat med syrran, har du några syskon?
kram

marina

sv. tack :)

Liene

hehe du har en egen pose då:D

snyggounik - you can make it! =)

Hihi jaa! :D

snyggounik - you can make it! =)

HIHI jaaa :P

elin stridh

tack :D

snyggounik - you can make it! =)

sv: ja visst är dem?! jadå själv? :)

snyggounik - you can make it! =)

Det är ju bra! :D

KassandraPalma

haha jaa förstår de!
Det klädesplagg som nästan alla har här i Växjö är dom skinn byxorna från GinaTricot, dom med dragkedjor lite här och där om du vet vilka jag menar?

LindaViola - mamma till två!

Sv; har du tips på vad jag kan blogga om?

Ellen

Fin du är tjejen och fin blogg! :D
Kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: