by amanda

| Vardag
Idag när vi slutade skolan så stannade jag kvar en liten stund för att ringa ett samtal till min praktikplats men det gick inget bra för de svarade inte osv. Åkte sedan till pappas jobb, satt där i 1,5 h och när han väl slutade så var det meningen att vi skulle åka till ett köpcentrum men det blev inte av så har just ätit middag och ska kolla på fredagens avsnitt av X-factor som jag missade. Sedan blir det plugg och PLL. Ha en fin kväll ♥
Bild från i lördags 
Ellen

Sv: Okej, har typ gattar och varit med bästis! :D Kram!

Inga-Linn

Sv: Det var det verkligen!:)

Carolina

Nice! :D Mer än bara underbar :') din då?<3

Irma och Felicia♥

sv: görs? :)

Emma Broberg

sv: åh tack! :D

linnhahne.blogg.se

Usch va tråkigt :(
Dock måste jag egentligen göra de jag med eftersom jag har ett ganska så stort prov imorgon men jag orkar inte haha..<3

felicia - fotokobran

sv; :)

KassandraPalma

jaha oj, synd att ni inte kunde åka till köpcentret...
Är det kallt i Stockholm ? (:

Aili

aFina bilder! :)

Ping Lowhngren

eller hur :DD

Angelina

sv: jaa det är bra!! :) tittar du på med engelska nu bara eller? har tyvärr bara hunnit se säsong ett jag för jag vill ha svensk text (a)

linnhahne.blogg.se

Usch, it sucks :(

Veronika

Taack så mycket :)

anna

verkligen :D

händer i veckan då?

sandra

sv: vad gör du?

Inga-Linn

Sv: Måste plugga!:( själv?:)

Linora

Svar: Tack så mycket.
Allt bra med dig? :)

FlizanLizan

sv: hehe tack :P

Ping Lowhngren

jaa eller hur tacos e awesome ;D

ANGELICA.BLOGG.SE

Vart ska du praktisera? :D

FlizanLizan

sv: gjort idag då? :)

sofia

okejj härligt :D <3

Angelina

sv: jaha? tack! :)

Lina

sv; Jag med.. Älskar ju som sagt sånna dära bilder! :D

FlizanLizan

sv: jaha okej, jag har vart i skolan och bakat :P

sofia

aarå :D <3

Lillablå♥

Nice, härligt att höra :D <3

Enya♥

Sv, hihi :) allt bra idag?

Enya♥

Sv; gött! jo det är super! :D

Emma [Fotoblogg]

Hej, Var gärna med i min Veckans blogg! http://amator.blogg.se/2012/october/veckans-blogg.html#comment

Kramis <3

Enya♥

Sv; tack! tkr jag med! :) <3

Enya♥

Sv; hihih :)

Enya♥

Sv, ska sova :) är cp trött.. själv?

madde!

sv: okej! jag har prao:) så det såklart, sen far jag till mamma och är väl med kompisar osv också:)

Inga-Linn

Sv: Vad tråkigt. Vad ska du plugga?:)

Lina

sv; Det vare! :)

sofia

göra imorron då? :D <3

Inga-Linn

Sv: Åh, vad tråkgit!:(

annsoh

Nu är dagens blogg utsedd, klicka in på länken nedan för att se om det vart du! :) Anmäl dig igen!, om du inte vann! ny vinnare varje dag! AWESOME! http://annsoh.blogg.se/2012/october/dagens-blogg-avslutad-anmal-dig-igen.html#comment

Lillablå♥

Tre har gått på teve. 4:an kommer komma snart :)<3

Lillablå♥

4an? :D<3

Erika

Kikar in och önskar dig en fin kväll! :)

KassandraPalma

Här är det i alla fall inte varmt... frost på morgonen och allt det dära. Inte alls kul men riktigt mysigt ändå haha :)
Har du någonsin haft en såndär mysig höst dröm, att sitta med en varm filt framför brasan med nån speciell och dricka varm choklad med så marshmellows i? haha jag har en livlig fantasi

Liene

Hoppas du har en bra kväll:) Kram

KassandraPalma

haha jaa jag förstår dig ! :)
Är du kär för tillfället ;) ?

Lillablå♥

Oj :o <3

sofia

okejj, nå skolan, hem å plugg, kanske gymmet fårse :D <3

KassandraPalma

hahah sååå du är kär, awwe !

KassandraPalma

aha oj, förstår dig !
Det är precis samma sak med mig just nu, vill mer än gärna komma över han men det finns en extremt stor del av mitt hjärta som gör så att jag inte kan... Snackar ni fortfarande ?

★ Ida

Sv: hihi :D

sofia

okejj tråkigt, men du får gymma ngn annan dag ist :) <3

Lillablå♥

Ja det gör han :')<3

snyggounik - you can make it! =)

Skulle du vara intresserad av en tävling i min blogg där man kan vinna ett one direction armband med berlocker på? :) Om jag startar en alltså! :) Kram!

sv: jodå det funkar!

snyggounik - you can make it! =)

Okej :/

snyggounik - you can make it! =)

HIHI okej får testa och se :)

KassandraPalma

Jaha oj stackarn! Det jag tycker är dåligt med killar det är att dom oftast sluta höra av sig när det kommer till tjejer dom har hållit på med...

aja min historia, jag smsade med en kille jag aldrig hade träffat förut men hade hört en del om och sen när vi väl träffades blev det både pinsamt och roligt haha. Vi kysstes och några dagar efter det började vi prata om vad vi egentligen "låg" i sådana situationer. Han ville mest vara vänner för han var inte redo för det stora... men det sjukaste va, han kysste mig. Nu så kall pratar vi med och han är också en dissare när det kommer till vissa saker. Vet egentligen inte vad jag vill men jag vill heller inte att det ska avsluta bara så där utan ett riktigt hejdå eller nått... Allt gick så fort.

felicia - fotokobran

sv; hihi! :)
vad gör du då? :D

felicia - fotokobran

sv; samma, och pluggar tyska, bra kombination! ;D

Frida Grimhage

Sv: om du läser inlägget så står det inte att det är ett länkbyte ;)

kram

KassandraPalma

Vi ville/vill olika saker...

KassandraPalma

jaa på nått sätt, saknar mest av allt det vi hade och hur speciell jag kände mig.

Vill du ha tillbaka "honom" ?

felicia - fotokobran

sv; ja, något fruktansvärt. Har prov på fredag :/

Nathalie Nyrén

Tack så mycket :D

Hoppas att din dag varit bra!

☛ ✿ MALIN PETTERSSON ✿ ☚

Söt bild! (:

Ping Lowhngren

ôh härlgit ;D

felicia - fotokobran

sv; usch!
i vad?

snyggounik - you can make it! =)

Fina bilder! :D

nu är tävlingen igång iallafall! :)

Tess Alse breee

Åh vad ni är fina mina vänner <3

Ellen

Sv: Okej, det lät ju mysigt :) Bara tagit det lungt :)

LindaViola - mamma till två!

Hoppas dy haft en bra dag!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: