by amanda

| New in, Vardag
Idag kom jag till skolan halv 9, hade en redovisning i engelska och sen var vi klara till 9. Hade då rast till halv 12 så lallade runt lite och åt sedan lunch på donken. Kollade på film i två timmar, diskuterade frågor i 30 min och sen slutade vi strax efter 2 istället för 4. Det var skönt men en ganska onödig skoldag. Drog till stan med My efteråt och fick med mig tröjan nedan hem. Vi åkte hem till mig efteråt, kollade på film, pluggade och åt middag. Nu pratar jag på skype med Lisa och ska fortsätta plugga lite. Puss&Kram
Jag ville ha en sån här svart enkel tröja. Jag kommer att bära den med en skjorta under så man ser kragen.
Galet snyggt enligt mig :)
- caroline

sv; jag håller på att skriva en krönika om hemlöshet haha <3

felicia - fotokobran

sv; jaha, skoj! :)

emelie

hej, allt bra? :)

sofia

jaa :d <3

linnhahne.blogg.se

Tack söta du<3

linnhahne.blogg.se

Hihi<3

felicia - fotokobran

sv; hihi, ja! :D

madde!

sv: haha nån som förstår;)
åh tack:)

Inga-Linn

Den va jättefin, har någon liknande!:)
Sv: Ja, det är klart det måste göras.

Emma Härnqvist

Usch, skulle bli galen av så länga håltimmar!

tereseflinth

sv; Aw :)

sofia

hihi jo :D <3

Ida

Sv: Jag har varit i skolan, på konfirmation, och pluggat, lång dag! dudå?:)

emelie

va bra, jo de är bra!:)

snyggounik - you can make it! =)

Varsegod! :D

Ping Lowhngren

oh härligt! ;D

tereseflinth

sv; Aw taack så mycket!

Ping Lowhngren

sitter o skypear C:

Ping Lowhngren

hihi joo då!^^

★ Ida

Sv: yes :D okej fin tröja!

- caroline

sv; haha ja rätt så :/ <3

snyggounik - you can make it! =)

tack! :D

Lillablå♥

Nääe jag använder skidjackan :)<3

LindaViola - mamma till två!

Sv; ja, det var gott faktiskt!

Melinda Nyrén

Allt bra?

emelie

Allt bra? :)

linnhahne.blogg.se

Hih jarå <3

Art By Tina - Konst & Fashion

Jag har skapat någon slags fobi för kragar, stickade tröjor (som sticks!) och polokragar. Hemskt dumt - för det är hemskt snyggt!

Amanda

Snygg!

Lami

jag holer med det är skitt fint!!

M A T I L D A ♥

sv. bra :D hihi eller hur :D

FlizanLizan

sv: najs, yes :P

Inga-Linn

Sv: Absolut!:)

Ellen

Enkelt och snyggt! Bra köp :)
sv: Tack! :)

Linora

Svar: Jag är väduren. ;)
Tror du på horoskop? :D

FlizanLizan

sv: ja precis :P

▲ Lina | fotoblogg ▲

Håller med dig, riktigt snyggt :)

Ellen

Sv: Haha, jaa? :D Vad har du gjort idag då?

iris

Hej! Skulle vara jätte snällt av dig om du skulle vilja skicka en fråga till mig på min frågestund! ♥

moufieeh

snyggt :)

sv; okej, jag kollar på top model :) allt bra?
kram

Irma och Felicia♥

Hehe, hänt något speciellt idag? :D
kram!

madde!

sv: allt bra idag?:)

Carla

Vad söt due! Gå gärna in på min blogg för att rösta på vilka skor är finast ;)

Enya♥

Sv; jaha okej :)

felicia - fotokobran

sv; tar det lite lugnt, sj? :)

Fannie

hehe ja :D

Inga-Linn

Sv: ja, verkligen, såg du också matchen?:)

Sandra

Sv: Varsågod sötnos :D Hur kommer det sig att du började blogga? :D<3

Aili

Låter som en bra dag! :)

sofia

aarå :D <3

Cajsa

sånt händer men jag ska ha ett nytt till våren då de kommer med en ny katalog också så. :) du är så välkommen då! :D

Louise

den tröjan var fin!

Tänkte bara fråga dig, vad tycker du om denna tjejs klädstil? För hon är tydligen en av de bäst klädda ungdomarna just nu.
http://michelleosein.blogg.se

MADDISENJ

Önskar dig en fin kväll!

Sarah Persson

Tröjan var söt :)

anna

åh najs va ni där länge?

- caroline

sv; Tack så mycket :D <3

M A T I L D A ♥

sv. äter frukost just ni, du då? :D

enya

Sv; eller hur! :)

snyggounik - you can make it! =)

Hihi allt bra? :D

linnhahne.blogg.se

Ja riktigt gott hihi !

Michelle

Kommenterade med vad?:O

cheersisterss

allt bra idag ? :D kram

linnhahne.blogg.se

Sitter & kollar på när pappa ska skruva upp en hylla åt mig :) Själv då? <3

linnhahne.blogg.se

Åh va gooooottt!!! Avis :( <3

snyggounik - you can make it!

Jag med! :D

snyggounik - you can make it!

HIHI det är bara o ut och gå juh ;)

linnhahne.blogg.se

Haha illa ;D men de äre nog värt så gott som de är ;) <3

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

Fannie

Ja :D

Fannie

Men tack du!! :)

ANGELICA.BLOGG.SE

Den som kliade? ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: