by amanda

| Vardag
Stickad tröja från H&M. Linne från Bikbok. Jeans från Dr. Denim
 
Efter träningen idag så kom pappa och hämtade mig. Vi åt middag och sedan dess har jag kollat på The Vampiare diaries. Det är så sjukt bra och så sjukt svårt att sluta titta på så jag vet inte var jag ska ta vägen.. Jag fattar inte hur alla serier är så bra så att de känns som ett beroende.. Hmm.. Jag tänkte i allafall visa er vad som fanns i goodiebagen från igår. 
1 - En sjal från Indiska. 2 - Nagellack. 3 - Tandkräm. 4 - Munskölj. 5 - Munspray. 6 - Duscholja. 7 - Tablettask.
8 - Tamponger. 9 - Shampoo och balsam.
Vi fick även en choklad bit och en energidricka men de försvann innan jag hann ta bild (a)
elin stridh

nice :D

madde!

sv: japp! har du några planer för imorgon?:)

elin stridh

:D

- caroline

sv; tack :D
hur har din dag varit då <3

Inga-Linn

Vilken fin vit tröja!:)
Sv: jag lyssnar på musik, är med kompisar, tränar och pluggar:)

Clara Ringqvist

Så snygg tröja!
Snäll du är!

Linnea

Hej! Säljer nu min militärjacka och undrar om det skulle vara någonting för dig? Om inte, förlåt för reklamen. Kram!

M A T I L D A ♥

sv. du som är fin !

Hamiza

Nice!
Frågestund pågår. Gå gärna in och fråga nåt ---> http://hamizaj.blogg.se/2012/october/fragestund.html#comment kram!

ANGELICA.BLOGG.SE

Åh, jag har inte riktigt hunnit titta ner i goodiebagen ännu, men vilka fina grejer det var :D

Art By Tina - Konst & Fashion

Sjalen, oh my!

snyggounik - you can make it!

TAck! du med :)

marina

sv. Kommer tyvärr inte ihåg vad filmen heter. :)

linnhahne.blogg.se

Fin outfit! :) <3

♫♪ sandra T

nice!

sofia

göra ihelgen då? :D <3

sandra

sv: ja men det är livets hårda gång tyvärr /:

FlizanLizan

sv: allt bra? :D

FlizanLizan

sv: hehe :D

madde!

sv: okej! jag ska vara med kompisar:)

Irma och Felicia♥

sv: hihi, allt bra med dig? :)

anna

hm de är inte så långt å åka typ två å en halv timma :)

LINNEA GULLARBERGS

hejhopp, tänkte bara säga att jag nu har en frågestund på min blogg, så om du undrar över något är det bara att fråga :)
Förlåt om du inte gillar sådna hära kommentarer!
direkt länk : http://lgullarbergs.blogg.se/2012/october/fragestund.html#comment

hanna ♡

gör du ikväll då? :D

Ping Lowhngren

helt okej c:

felicia - fotokobran

sv; okej! :)

julia

enkel men fin outfit :)!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: inget du då? :D

Lillablå♥

Hur gick vad? :) <3

Nathalie Nyrén

Jag är också så att jag fastnar för ALLA serier jag kollar på. Det är alltid något speciellt som gör att man blir helt caught up i!

Michelle

Haha, men smart brud! :)

Melinda Nyrén

Jodå! Vad händer i kväll då?

Sarah Persson

Vad härligt med nya saker!

Julia

Fin blogg! :)

Ellen

Sv: Nice! :D Sitter och myser med familjen framför tv:n!

Michelle

Tack och detsamma! :)))

★ Ida

Fin outfit!

Sv: varsågod!

hehe ;)

sofia

okejj, fria en kompisar å plugga nog :D <3

marina

sv. tack så mycket. :)

elin stridh

ja sjukt härligt :D

elin stridh

nee nada hah själv?

Felicia

sv; det är grymt bra med mig!;)

Felicia

sv: hehe, några planer inför imorgon? :)

elin stridh

mys, gör ni då? :D

julia

sv: tack så mkt!:)

elin stridh

har kollat på johan falk :)

elin stridh

ja joeeeeeeeeeel :D <3

FlizanLizan

sv: nu ikväll glor jag på tv sj? :P

snyggounik - you can make it!

hihi väldigt fin outfit :)

Estelle Skärlund

Du får gääärna kika in på min blogg och fråga något i min frågestund! Det skulle göra min dag!

madde!

sv: ja! hoppas du har en bra kväll:)

Fannie

Ikväll har jag vart på bio och bara myst lite med familjen, sj? :D

Lillablå♥

Tackar :D stolt är jag över henne!<3

marina

sv. :) Allt bra med dig?

Ellen

Sv: Jiess! :D Händer imorgon?

marina

sv. Härligt att höra. Jag känner mig lite bättre idag. :)

- J U L I E T T E-

God morgon, veckans blogg är nu avslutad och en vinnare är uppe! Kika in och kolla om du vann, om inte, anmäl dig gärna igen! :)

FlizanLizan

sv: jaha okej :P

Irma och Felicia♥

sv: åh vad roligt!:)

Cajsa

allt bra med dig idag sötnos? :)

Irma och Felicia♥

sv: visst är den!:)

Cajsa

bara bra med mig med. :) vi måste ju ses nån dag! :O

Melinda Nyrén

Härligt!

Ha en bra lördag!

Frida Grimhage

SV: hehe! allt bra? :D

Ping Lowhngren

hahah tack så mkt C:<3

Cajsa

jo men jag ska hem till sundsvall under höstlovet. :(

Cajsa

ja. åker måndag och kommer tillbaka måndag.

| photo |

Sv; Härligt, jodå det är bara fint med mig:)
vad gör du?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D

Cajsa

men kanske veckan efter lovet på en helg eller en kväll? :)

Cajsa

yey! :D du skulle ju kunna komma förbi min skola också nån dag om du slutar tidigt så har vi extra tid. ;-) jag slutar ju ganska sent på dagarna annars.

Veronika

Fina saker :) Kraam

Aili

Fina biler! :)

isabella

Härlig stickad tröja!

▲ J0Z

kul med lite nytt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: