by amanda

| Vardag
Grattis på födelsedagen älskade pappa. Tack för att du finns ♥
Bild lånad från tumblr
 
Jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterade igår heller, men tyvärr så blir det så. Vi började skolan halv 12 och slutade halv 1 för att vår svenska lektion var inställd, och jag skulle inte vara med på idrotten. Det var skönt men ändå inte. Så jag åkte hem, gjorde klart en uppsats och mötte sedan Sofia inne i stan. Vi kollade i affärer och tog sedan en mys fika på Espresso house. Där efter mötte vi Filippa och Lisa, köpte med oss pizza hem och gick hem till Filippa. Det blev en mysig kväll hemma hos henne med X-factor, musik, tjejsnack osv. Kom hem ganska tidigt. Idag fyller min pappa år så vi ska ha gäster hemma. Vi får se om jag går ut senare, är helt fast klistrad framför The Vampire Diaries. Vi hörs sen, puss&kram
Angelina

sv: okej :)

Cajsa

hammarby sjöstad. man kliver av i luma och går i typ 2 minuter därifrån. ^^

~ L I N N ~ 

De var riktigt mysigt hihi !

Cajsa

jaså? ^^ där ser man. :P

~ L I N N ~ 

HEhe ja ! :-D

Cajsa

det gjorde du säkert! ^^ Mitt minne är bra men kort vettu.. ^^

M A T I L D A ♥

sv. super gott var det!

ha en bra dag ! :D

| photo |

Sv; Okej, kul:) ingenting, ska gå ut och fota lite frost!:)

Ping Lowhngren

OH GRATTIISS TILL HNM :DD

Cajsa

hihi ja hon är superfin! :D

Ping Lowhngren

theheh :DD

| photo |

Sv; Jodå:)
Händer det något speciellt ikväll?:)

Ping Lowhngren

ska nog plugga lite... :c

Angelina

sv: jodå det är bra :) sjdå? :)

Fannie

Ja det var det!
Okej så trevligt :D

| photo |

Sv; Jaha okej kul! Ska snart fota en kompis:)
Ha en bra lördag:)

Fannie

Ja verkligen! :D

Cajsa

göres?

Lowa

Vad fin blogg du har!! :D

Cajsa

åh, vilken då? :D
jag svarar på kommentarer just nu annars så fixar jag och donar lite på datorn bara.. ;-)

Cajsa

hehehe ok.. ^^

ANGELICA.BLOGG.SE

Grattis till honom :D

Fannie

Ja jätte kul! första matchen i år faktiskt :)

madde!

sv: inga problem! tack:)

marina

sv. Ja. :)

Cajsa

sätt vad?

Inga-Linn

Roligt med kompiskväll:)

Sv: Så lite!:)

Cajsa

jaha, hehe nää.. :P

MADDISENJ

Hoppas du har en fin lördag!

Cajsa

hihi ok! :D Jag följer lite för mycket serier just nu för att kunna börja på en ny men kanske när någon slutar eller har uppehåll så kan jag börja kika på den med. ;-)

FlizanLizan

sv: visst e den :D

Cajsa

glee, how i met your mother, once upon a time och några fler som jag nu glömt...xD kommer alltid på det efter några veckor och då har jag tre, fyra missade avsnitt...xD men men...de där har jag sätt idag som jag har missat på så därför kommer jag ihåg dem..xD

Cajsa

hehe ok..xD och de jag kollar på har äntligen börjat igen..xD

Lilly (Sandra)

I väntan på att min sambo ska komma hem från arbetet så sitter jag och fixar med en hemsida till ett projekt jag har på gång :)

Vad ska du tillbringa din kväll med?
Kram

FlizanLizan

sv: inga planer för kvällen sj? :P

anna

de tog visst tre timmar :P

ne ja bor i skövde :)

madde!

sv: har du några planer för ikväll då?:)

Linda

Vilken fin och intressant blogg du har! :D

| photo |

Sv; Tack!:)

Anna

Älskar rymden och quotes, så den där bilden har allt, haha! Kram :)

Esma O

skitfin design!
grattis till din pappa :)

Liene

Låter som en fin dag:)

Angelina

sv. härligt! :D

marina

sv. Alla kan rita, man behöver bara öva och verkligen vilja för att det ska bli bra. :)

★ Ida

Grattis till din pappa!

Sv: varsågod :)

Ping Lowhngren

hihi jao C:

Inga-Linn

Sv: Ja, det är roligt att träffa kompisar så!:)

Lotta

Sv: Jaa, fast när man har föreläsningar varje dag så vet jag inte om det är lika roligt längre :p

Clara Ringqvist

Tack snälla du!

felicia - fotokobran

sv; nu gör jag faktiskt inte så mycket, sj? :)

Ems.com ♥

Förlåt om jag stör..!
va gärna med i min dagens blogg tävling och visas för alla mina unika besökare!

Enkelt och smidigt, tryck bara på länken. http://emsinthebox.com/2012/october/va-med.html#comment
om inte så tack så mycket för att du tog dig tiden att läsa :)

Kram EMs

ANGELICA.BLOGG.SE

gör inget att du uppdaterar lite lite, det är kul när inläggen kommer upp :D

Erika

grattis till honom, hoppas han hade en bra dag :)

sofia

joo :D <3

Irma och Felicia♥

sv: Haha, okej.
Haft en bra Lördag? :)

Lillablå♥

Ja :)<3

Malin Maria Johansson

Bra peppbild :)

Ronja

Svar; hihi tackar! :D

Åsa

Sv: Följer dig nu blev nr. 279 :)
Sig till när du följer mig och vilket nummer du blev! :D

Frida Grimhage

SV: Jo det är bra, själv? :)

Melinda Nyrén

Haft en bra lördag?

Cheersisterss

Hur är de idag?:)

Enya♥

Sv; härligt! jodå :)

madde!

sv: allt bra då?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: