by amanda

| Vardag
Bilderna är tagna typ nu. Jag försöker plugga psykologi men som vanligt finns det tusen andra saker som är mycket roligare. Jag slutade i allafall skolan senare än vanligt idag för att vi var på besök hos riksbanken.. Drog till Espresso House med Lisa och My efteråt. Vi fikade, pratade och pluggade lite grann. Kom just hem och ska fortsätta pluggandet på egen hand. Önska mig lycka till kompisar!
Irma och Felicia♥

sv: hihi, gör du? :D

Frida Grimhage

SV: Jag kollar på tv. Haft en bra dag? :)

Sara - nystartad fotoblogg

Vilken mysig blogg du har! :)

Sandra Saandriiie Åhfelt

http://saandriiiee.blogg.se/2012/october/vinn-ett-kit-ifran-brilliantsmile.html#comment

VINN PRODUKTER IFRÅN BRILLIANTSMILE!
- Och få ett jätte fint leende nu inför vintern ^^, för vem vill le i den vita naturen med missfärgade tänder? .. ingen !

julia

lycka till med pluggandet! :)

Jenny Karlsson

jätte fin blogg!
kolla gärna in min där jag nyss skrev om vart du kan hitta militärmönster för 300lappen, och svara gärna på frågan i inlägget! :)
kram

felicia - fotokobran

sv; nån sida jag hitta, men de måste vara studioinspelade! :)

anna

ja verkligen :D

usch va tråkigt å plugga :P

felicia - fotokobran

sv; nope :)

Lillablå♥

Okii :) laddar du ned eller?<3

Emma

fin blogg! Allt bra? :)

emma svensson

Riktigt fin blogg! :)

madde!

sv: åh tack:)

Lillablå♥

Jaha :D för serier och filmer med svensk text, om jag fattat det rätt ? ;) <3

Ping Lowhngren

jag mår bra tack hur mår du själv då? :D

| photo |

sv; Okej, jag har pluggat:)

Cheersisterss

Så fina bilder:) kanske en konstig fråga men får man mycket böcker på gymnasiet?:)

Sotnosen!

Mysigt och ta en fika med goda vänner! ;-)

- caroline

sv, så lite så :D
läser du ekonomi eller sam? <3

sofia

men jaa :D <3

Liene

Åh, det kan vara svårt plugga hemma för det finns så mycket annat man kan göra där:D Men lycka till!

sofia

bara bra, fast man har en msa prov nu innan lovet.. dusj? :D <3

Madeleine - I always do it my way!♥

Haft en bra dag? :)

madde!

sv: allt bra idag?:)

- caroline

sv; okej, funderar också på att läsa det.. var är det man liksom läser haha? :) <3

madde!

sv: okej skönt! jo det är bra:)

sofia

tre prov å över 40 st engelska glosor, dusj? :D

madde!

sv: ja! hoppas du får en trevlig kväll med plugg;)

Lillablå♥

Nice ju :D <3

Melinda Nyrén

Jodå!
Ha en fortsatt bra kväll!

anna

hoppas att de gick bra iaf :D!

madde!

sv: haha tack:)

sofia

okejj, jaa börjar känna mig less på skolan nu.. <3

Inga-Linn

Sv: Vad roligt! Hoppas någon av dom kommer till användning!:)

FlizanLizan

sv: haft en bra dag? :D

Emma

Sv; Ah, det e bra med mig också :)

Lillablå♥

Jag laddar ner eller dvd ;)<3

Ronja

SvaR; härligt! :D jo det är bra tack

Ping Lowhngren

oh så bra :D

Ronja

Svar; hihi ja! :)

anna

tackar :D

händer i veckan då?

Lillablå♥

Haha gör det då ;) <3

Ronja

Svar; tack vad snäll du är, du med! :)

anna

härligt :)

ne jobba mest sen vet ja inte riktigt :)

anna

jobbar på ett dagis :)

Ronja

Svar; :) Så lite så!

SOFIA

Mysigt med Espresso House efter skolan!
Kika gärna in på min blogg ifall du har lust! :D
KRAM

Lillablå♥

Nääe sant ^^ <3

- caroline

sv; aha okej det låter kul :) vilken skola går du på? <3

Liene

sv: Ja, eller hur:D

anna

oh ja de är underbart roligt, man längtar till å jobba, sen är de ju olika från ställde till ställe men där ja är nu är allting dö bra, personalen å barnen så ja har de helt underbart varje dag :D!

- caroline

sv; va :o vad gör dom med er då då? <3

Madeleine - I always do it my way!♥

sv; Härligt! Jorrå det har jag! :)

johanna ,

Sv; Tack , du med :)!

Melinda Nyrén

Några roliga planer inför imorgon?

Inga-Linn

Sv: Vad bra då!:)

Ping Lowhngren

thihi C:

Madeleine - I always do it my way!♥

sv; Tack så mycke! :D

Ha en fin kväll! :)

Ping Lowhngren

segt.. gjort lite iaf C:

madde!

sv: ihhi:)

♫♪ sandra T

har svarat på din fråga som du ställde i min frågestund, kika in och läs svaret om du vill :)

madde!

sv: haha ja! älskar den:)

Liene

sv: Ja, det har jag:) du då?

- caroline

sv, men fan vad jobbigt :/ kommer du byta skola eller, o måste du gå om första året då? :o <3

Ping Lowhngren

haha antar jag xD

| photo |

Sv; Tack så mycket!:D

LindaViola - mamma till två!

sv; Det är bra med mig, själv då :)?

- caroline

sv, aha okej :/ så du ska på fryshuset? <3

| photo |

Sv; Allt bra idag?:)

▲SandraKarlsson

svar: okej, samma här! :)

| photo |

Sv; Härligt, allt är bara bra här:)

Ping Lowhngren

underbart me läxa ._.

Amanda

Läser du psykologi? Är det roligt eller hur är det? Jag har nämligen tänkt att bli psykolog sen när jag får välja, fast det är väl några år kvar till det ;)

Agnes Eriksson

fin!
kolla in min nya blogg sötis! :D

emilia

fina bilder på dig :)

Amanda

Tack :) Fast vet inte om jag ska gå än :D (har även ingen att gå med/baldejt)

Rebecka

Jobbigt med plugg! Hoppas det går bra:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: