by amanda

| Vardag
Bilder lånade från tumblr.com
 
Idag slutade vi skolan lite tidigare så jag och Lisa gick hem till mig. Pluggade lite och kollade på tv. Sedan åkte vi till Påhlmans gymnasium för att gå på informationsmöte angående allt som har med min skola att göra. Jag orkar inte skriva ut det här så fråga mig personligen om ni är intresserade. Efter jag kommit hem åt jag middag och sedan fortsatte jag plugga. Nu ligger jag i sängen och ska sova. Vi hörs imorgon. Puss
| photo |

Sv; Jadå:D

Ronja

Svar; Jag är 14 år men fyller 15 i april :) själv då?

sandra

sv: nja inte så :P allt är så jävla dyrt haha

- caroline

sv, ja.. älskar tumblr bilder ! <3

sv; :( <3

Jonna

just nu gör jag inte så mycket. Ser på film bara :) själv då?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket :D

linnhahne.blogg.se

Nej de har jag inte :-)

Emilia

Sv; du med ! :)

Agnes Eriksson

åh tack, du är!
Älskar texterna, blev sjukt bra efter varandra. :D

Amanda

man får gå på middag men sen har jag inte hittat någon baldejt :) Jag vet inte så mycket om balen :)

Liene

yes, this world is mad. Vi får hålla i oss:)

Emma [Fotoblogg]

http://amator.blogg.se/2012/october/veckan-blogg.html#comment <--- Veckans blogg tävling, Check it out!

Kram! :D

Cheersisterss

Förflöt kommenterade fel blogg hehe :) hur mör du?:)

H A N N A ♥

sv: hehe jadå! ;)))

Gillar du Justin Bieber?

Emmelie

älskar ordspråk!

Amanda

Aa :) Får se hur det blir :D

Cheersisterss

Sv; Härligt! Med oss är det bra, tack :)

Händer ikväll? :)

Liene

sv: Vad kul att du också varit på Fårö:D

FlizanLizan

sv: joho :P

linnhahne.blogg.se

Usch va tråkigt med plugg haha :') hehe..

Anna med A

vad heter du på IG

LINN

bloglovinbyte? :D

M A T I L D A

Hoppas du får en super bra dag ! :D

Amanda

Låter som en ganska okej dag! :)

LINN

har lagt till dig nu, blev nr 280 :D

M A T I L D A

vet du vad du ska göra resten av dagen då? :D

Agnes Eriksson

kan förstå det! :D

LindaViola - mamma till två!

sv; haha, tack :)

Carolina

Ja, allt är bra :) du då?<3

emilia

sv; tack så jätte mkt ! :)

H A N N A ♥

sv: okej!
haha japp älskar honom! :DD

btw, har du en iPhone?

♫♪ sandra T

fina citat :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Skönt att sluta skolan lite tidigare :)

Liene

sv: Hehe, svenska kriminalare och sånt är ändå inte min smak av filmer:P

Enya♥

Sv, jao :)

Inga-Linn

Sv: Ja, en miljon hade inte suttit helt fel!:)

Melinda Nyrén

Tack!

Haft en bra onsdag?

Elin Andersson

Vill du vara med och tävla om att bli dagens blogg inför 1000 läsare? Det enda du behöver göra är att kommentera "jag är med" och du är med och tävlar!
http://ellebus.se/2012/october/dagens-blogg.html#comment

Simona ågren- 13 år

sv: verkligen :)

madde!

sv: javisst! allt bra idag?:)

| photo |

Sv; Tack!

Agnes Eriksson

hehe ja verkligen! :D

madde!

sv: okej skönt! jo det är bra:)

| photo |

Sv; Allt bra idaG?:)

Agnes Eriksson

haha ja, förstår det! :D

Lillablå♥

Skönt att höra, hjärtat! :D<3

sv; haha okej :)

Enya♥

Sv, ja eller hur! ;/

älskar tumblr.com! :)

linnnnn

Hejsan! Jag vill bara tipsa om att jag skickar ut inbjudningar på min blogg till en hemsida där man kan få shoppa kläder och skor för otroligt billiga priser! Det är en hemsida som gör att man får minst 50 % rabatt på kläder,skor,smycken och resor. Dock måste man få en inbjudan för att bli medlem, men jag skickar till alla som vill :)
Gå in på det här inlägget och lämna din mailadress så skickar jag en inbjudan per mail till dig :D

http://lillalinnpinn.blogg.se/2012/october/fa-klader-och-skor-mycket-billigare.html#comment

Liene

sv: Helst amerikanska då:) Gillar kärlek, drama, komedi, action, äventyr och ja lite av allt förutom skräck och det för att jag anser att det har ingen bra handling och sätter bara skräck i människors hjärtan. Vill jag skrika så tar jag en berg - och dalbana hellre:D fast har inte attraktioner nära mig.
Vad gillar du för filmer, alltså genrér? Finns ju många bra filmer:)

Jonna

OKej :) trevligt!

johanna sällström

Kolla gärna in på min nya hästblogg på nattstad.se/jsjumping:)

sofia

jåå :D <3

sofia

jo :) <3

sv; tycker jag med! :D

elsa

Hahha bästa!! ''people like you are the reason.......'' :)
Hoppas du haft en bra dag :D

Sara

Tumblr är så himla bra, älskar att bara klicka runt och drömma mig bort typ.. Haha!

anna

tackar :D!

- caroline

sv; tack fina du :D <3

Simona ågren- 13 år

sv: tack sötnos :)

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

Lillablå♥

Jobbigt läge :( <3

Matilda

Fin blogg! Kika gärna in min och följ min kamp mot bulimia..
Kram

madde!

sv: japp!
haft en bra dag då?:)

★ Ida

Saaaaant!

Sv: Tack snälla! :D

| photo |

Sv; Härligt! jodå med mig är det bara bra:D

Åsa

Sv: Tack! :)

| photo |

Sv; Jadå:D

johanna

Vill du bli veckans blogg? kika in på min blogg och anmäl dig :*
kram <3

Evelina

åh, älskar quotes!

elle

Absolut! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: