by amanda

| Vardag
Hej mina vänner. Eller ovänner, vem vet? Idag slutade vi klockan 1 så jag, Sofia, Lisa och Felix gick till Baresso och fikade. Det var mysigt, trevligt och roligt. Jag skrattar alltid så jag får ont i magen när jag är med dom! Drog sedan hem en snabbis och mötte därefter Cecilia och Oliver för att åka till bowling träningen. Den gick så sjukt dåligt att jag spenderade resten av min kväll irriterad. Nu är det dock bättre för jag ligger i soffan och kollar på The Vampire Diaries. Ska sova snart, puss&kram
Förlåt för så många opersonliga bilder i inläggen men har bild brist just nu. Bilderna är från jeansbeans.tumblr.com, så sjukt söta!
| photo |

Sv; Orkar inte, haha;)

▲SandraKarlsson

svar: tackar så mycket :)

Josefine

Tävlar du nåt i bowling då? :)

- caroline

sv; tack :D allt bra?

Ella Stork

fin blogg!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Bowling är alltid trevligt! :)

Agnes Eriksson

så lite så :D

linnhahne.blogg.se

Helt klart :-)

marina

sv. :) Vad gör du idag?

Liene

sv: Hehe, jag har också väldigt många favoriter. Gillar The Notebook, Pirates of the Caribbean, 10 orsaker att hata dig, 2 fast and 2 furious, Step up... ja, finns fler:)

♫♪ sandra T

ha en fin fredag :)

Beatrice Jakobsson (foto)

söta saker du har här i inlägget :)

Sofia

Vad ska du göra idag? :D

michelle W

Varsågod ! :)

Emilia & Matilda

Hej nu har vi skrivit svaren till frågestunden. Kolla om det var du som fick länkningen. Tack för att du frågade:)! http://viitillsammans.blogg.se/2012/october/svar-till-fragestunden.html#comment

sv; skoj :) <3

hanna ♡

aw tack så mycket du! :D kram

josefine

Tack så mycket :)
Allt bra ?

Simona ågren- 13 år

sv: hihi, aaah :D

Carolina

Ja, den ar skit haftig! ,)

madde!

sv: inga problem:) tack!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

jag har också bildbrist! Måste ta mig tid till att fota snart!

Stor kram

sv; jaa, värsta lyx att ha ett sånt! :( <3

M A T I L D A

naw va gulliga bilder ! :')

Emma

Hej! Jag har just nu veckans blogg som ska lottas ut ikväll klockan 0:00 så sista chansen att vara med! missa inte :D

Direktlänk; http://tomson.blogg.se/2012/october/veckans-blogg.html#comment
Kram

Inga-Linn

Sv: Jag kom nyss hem, vad gör du själv?:)

Amanda

Ha en bra kväll :)

marina

sv. Javisst är den bra. :)

josefine

okej vad bra, Allt är bra :)
Haft en bra dag ?

sofia

okejj nå samma :D <3

Agnes Eriksson

hihi taack.
Naw, gulliga bilder :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Åh nej vad tråkigt:( Ska du lämna in och få den lagad?

emilia

sv; Tack så mkt ! (:

Vian

kolla in min blogg & kommentera gärna vad du tycker :D

anna

haha visst har man bildbrist ibland, ja hinner knappt ta några längre jobbar ju hele tin å då tycker ja att de blir små tråkigt för de blir samma bilder :P

SAGA LINNES

Allt bra denna fredagskväll? :)

Ellen

Sv: Jiess! :) När ska ni ha höstlov?

Liene

sv: Åh, Dear John är riktigt bra:D

hanna ♡

ja, han är förjävla snygg han! :D

Jonna

idag har jag träffat en kompis och shoppat lite :) själv?

Melinda Nyrén

Jodå!
Vad händer under helgen då?

Anna med A

ville göra något nytt :)

madde!

sv: ja det var supergott!:D

Sara - blivande tvåbarnsmamma

Ha ni någon snö?! :-)

michelle W

Jo fast på något sätt är vintern mysig med alla filtar och varm choklad !

Lotta

Sv: Jaha, okej :) Vad har du valt ekonomi eller juridik?? =)

Malin Sirviö

Hej! Nu är tävlingen om ett mobilskal avslutad! Se vem som vann här: http://mallemusic.blogg.se/2012/october/vinnaren-av-ett-mobilskal.html :D

Så här gör du för att tjäna pengar på din blogg, steg för steg - http://mallemusic.blogg.se/2012/april/tjana-pengar-pa-din-blogg.html

linnhahne.blogg.se

Tävlingen om ett smycke är nu avslutad och du hittar vinnaren i tävlingsinlägget, checka om de blev du!
Direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/october/tavling-vinn-smycke.html#comments

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa :D

Fannie

förlåt för sent svar! allt bra med dig? :)

FRIDA BERGG

Ha en bra lördag! :)

Anonym

Gillar du 1D`? besök då gärna min novellblogg:D

Frida

Härlig blogg du har!

Emma [Fotoblogg]

Veckans blogg är nu utsedd! Kika in och kolla om det blev duuuu? :)

Simona ågren- 13 år

SV: JA VERKLIGEN :)

LINNEA

guuuuliig bild !!

Frida Grimhage

SV: Okej :)
allt bra?

Agnes Eriksson

haha ja :D

Simona ågren- 13 år

sv: Tack så jättemycket :)

linnhahne.blogg.se

Tack snälla du ! :-D

FlizanLizan

sv: hehe aa det var skoj :D

Agnes Eriksson

ska du säga! :D

Inga-Linn

Sv: Skönt!:)

emilia

jag läste att du går på kf gymnasiet , vad läser man då ? :)

FlizanLizan

sv: vi vann :D

marina

sv. Tack :)

Sophie "autophoto"

Visst är den! :)

hur har helgen varit?

Emelie - Emelies Christmas

Gillar bilderna!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: