by amanda

| Vardag
Hej! Det blev ingen update igår, hahaha. Men när vi slutade skolan, tidigare än vi skulle ha gjort så åkte jag och Lisa hem till mig. Vi kollade på några serie avsnitt och sedan gick vi till grillen och åt. Drog sedan hem till mig igen, mötte Micke och vi spelade playstation. Kom hem och somnade ganska tidigt. Imorse ringde klockan strax före 7. Jag skulle till Kärrtorps gymnasium för att göra högskoleprovet. Det var så otroligt, jävla svårt. Det går inte ens att beskriva hur svårt det var, eller så var jag totalt inkompetent. Vi höll på från 08.20 till 16.20 (ja det är ganska synd om mig) Jag har just ätit middag och nu ska jag hem till Hanna med Lisa. Vi får se vad som händer ikväll. Puss&Kram
anna

haha jo förstår va du menar :P

Melinda Nyrén

Samma!
Ha en bra kväll!

Liene

sv: Visst är det fint:)

sofia

joo :) <3

Agnes Eriksson

snyggo :D

★ Ida

Sv: Tack så mycket sötis :)

FRIDA BERG

Sv: Allt bra? :)

Kolla gärna mitt videoinlägg!

Enya♥

Sv, hahah :)

CHEERSISTERSS :DDD

vi har 2 timmars träningar men vi hade ingen i tisdags så vi ska ha dubbelt denna tisdagen :DDDD <3 hur mycket tränar du?

Ellen

Sv: Okej, vi har den här veckan lov! :D

finis!

sv: haha jaa :')<3

Michelle W

hahaha jag bara skrev något ! Fast slask är inge kul ! :(

Jonna

OKej :) så trevligt!

Anna med A

Tack!

kaffehörnan

Va de bra spel. Fin tröja

Elin

allt bra?

cheersisterss

hur når du idag då? :)

Lotta

Sv: Tack så mycket :) Hade du en bra kväll igår?? =)

madde!

sv: tack:)

Frida Grimhage

Sv: Jo det är toppen! Vad gör du? :D

Moa

vad ska du göra på lovet ?:)

Elin Sandelin

sv: så lite så :)

Sanna

svar: säsong 4 av vampire diaries börjar nu i december på tv6.

Fotograf Annie

Duktig du var som gjorde högskoleprovet, det har jag aldrig gjort :P

Fannie

Härligt! jo det är toppen här med! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: underbart med fest! :)

Sandra

Jag sitter och förbereder träningsschemat inför nästa vecka. Läs mer i senaste inlägget. Alla som vill får följa med på min resa till en sundare livsstil.

Vad ska du hitta på en söndag som denna?
Kram

LINNEA

söt :) <3

~ L I N N ~

Söta du ! :-)

sandra

sv: mjo helt okej :)

madde!

sv: allt bra då?:)

FlizanLizan

sv: hehe tack :D

Irma och Felicia♥

Planer inför veckan? :D

marina

Du har alltid så snygga toppar och tröjor. :)

Amanda

Tack :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Varför gjorde du provet? Du går väl fortfarande på gymnasiet?
Jag har aldrig gjort det där faktiskt. Kan tro att det är svårt!

M A T I L D A

fina du ! :D

sandra

sv: tack så mycket :)

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

Frida G

SV: Ja visst är den! :)

louise

Är allt bra? :)

M A S K I N E N

Kolla gärna in min nya maskinen-fanblogg! :D

Inga-Linn

Sv: Härligt att höra!:)

kaffehörnan

Hade du en fin helg

ida

Sv: hihi så kände jag med innan jag åkte iväg :)!

emilia

sv; jag funderar också på att gå den linjen nästa år :)

kaffehörnan

Du som med har blogg.se, funkar din statistikräknare på bloggen, min funkar inte.
Kan vara nåt tillfälligt
Ha en fin dag

anna

tackar :D

händer idag?

Elin

Det är bra :) har du också lov?

michelle W

Hahaha sön du är !

Liene

Hoppas ditt högskoleprov resultat blev bra ändå:)

Johanna

vart har du köpte tröjan? :)
Jättefin blogg!
Ha en bra måndag :)

madde!

sv: okej härligt. det är rätt bra här!:D

Inga-Linn

Sv; tack, vilken fin bild på dig!:)

Anonym

Vinnarna + ny omgång!
Delta gärna igen :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/october/veckans-blogg-1-2-3.html#comment

Gabbi

Fin bild! Gör du bloglovin'byten? KRAM

cheersisterss

aa :D hur många ?

marina

sv. Så lite så :)

M A T I L D A

sv. så lite så ! :)

linnhahne.blogg.se

Kul att du är med & tävlar om veckans blogg, lycka till! :-D

Fannie

I helgen har jag vart på fest, umgåtts med familjen och haft kul! själv? :)
kram

♫♪ sandra T

fin tröja :)

M A T I L D A ♥

sv. taack, detsamma ! :)

michelle W

Åhh..tack du !:)

M A T I L D A ♥

hoppas du får en bra dag !
KRAM

Elin

Några speciella planer på detta lovet?

sofia

joodåå, dusj? :D <3

Elin

Inget speciellt, allt bra?

sofia

okejj härligt :D <3

Anna med A

vad gör du? :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja men det har du ju verkligen rätt i att det är en bra erfarenhet.

Anonym

vilken fin tröja :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: