by amanda

| Vardag
Okej kompisar.. det är lov så då blir det senare kvällar, senare mornar och ingen uppdatering. Hehe men ska försöka blogga mer ändå. Igår så kom Tess till mig, vi fixade oss och åkte sedan in till stan för att möta Sofia och Olivia. Vi kollade på kläder till halloween, åt donken och runt 5 åkte jag hem igen. Åt middag och träffade sedan Lisa. Vi gick hem till Wille med honom och Micke. Tobias och Rikard kom senare. Vi såg på två filmer som båda var lite halv risiga. Kom hem hyfsat tidigt igår också.Idag så ska jag, Lisa, Micke, Tobias, Wille och Rikard bowla. Det ska bli super kul. Lisa sover hemma hos mig ikväll så vi hörs senare. Puss&Kram
Liene

Fina bilder:)
Kram

Jonna

tack :) det tycker jag också!

ida

Sv: Tusen tack, vad glad jag blir! :')

cheersisterss

jaha va roligt :D nån annan sport då?

Melinda Nyrén

Vad har du gjort idag då?

Inga-Linn

Sv: Varsågod!:)

anna

härligt å härliga bilder :)!

ne jobb å åter jobb :)

anna

haha känns lite dystert å bara säga jobb men just nu ä de så xD

sofia

tack :) <3

marina

sv. Ja det är mysigt. :)

Fotograf Annie

Svar: Tack så mycket :)

emilia

sv; jag vet egentligen inte vrf jag vill gå ekonomi , känns inte som om det är nått jag vill gå -.-

madde!

sv: ja verkligen:)
fina bilder!

sandra

sv: :)
är allt bra med dig idag?

M A T I L D A ♥

härliga bilder ! :D

Erica Nylund - DIP DYE FREAK!

klickar in & önskar dig en fortsatt trevlig måndag!
planer för kvällen ännu sötnos? :)

Moa

nej men vad gött!
jag är sämst på att bowla ! hahaha

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa :D

emma

fin blogg

- caroline

sv, Tack så mycket sötis :) <3

louise

Sv: Härligt! Jo jag mår bra ! :)
Vad ska du göra i veckan då? :)

- caroline

sv, Allt bra? <3

ANGELICA.BLOGG.SE

Vad roligt med bowling :D

Anonym

Hejsan sötnos! Jag har nu utsett en vinnare till kitet ifrån Brilliantsmile!
Kika in och se om det blev du :)! Om inte så kommer en ny tävling inomkort med samma varor! & så länge kan du anmäla dig till DAGENS BLOGG hos mig :)
Vinnaren: http://saandriiiee.blogg.se/2012/october/vinnaren-av-brilliantsmile-tavlingen.html#comment
Dagens blogg: http://saandriiiee.blogg.se/2012/october/dagens-blogg.html#comment
XoXo Saandriiiee.blogg.se !

M A T I L D A ♥

haft en bra dag då? :)

michelle W

:) Planer för imorgon ?

Nelly

ja tänker ha en frågestund, så alla vet. ställ gärna en fråga!
kram:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack tack :D

madde!

sv: inga problem!:)
vad har du haft för väder idag?:)

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :D

Elin

Haft en bra dag?

Nathalie :)

sv: härligt! :) allt är toppen! :D

LINNEA

va görs då? :) <3

Lilly (Sandra)

Kul att bowla, hur gick det?

Kram

emilia

sv; varför valde du ekonomi då ? :) Trivs du med det ?

Agnes Eriksson

Fina bilder :D

Ellen

Sv: Jiess! :DHoppas du bar haft en bra helg!

Nathalie Nyrén

Gracias :D

Härliga bilder!

Emma [Fotoblogg]

Ha en bra dag !:3

Emilia

Fejn blogg!

LINNEA

sv; ska ut och fota en snbbia :) <3

LINNEA

sv; ska bara ut i trädgården och fota lite, vet inte vad men lite naturbilder till bloggen osv :) känns tråkigt med vanliga iphone bilder hela tiden just nu hehe<3

LINNEA

sv; åååh va segt :( de va piss väder igår.. men idag är de faktiskt sol :) så får passa på lixom<3

marina

sv. :) Vad gör du då?

LINNEA

sv; ja asså fan va jag saknar sommaren :( haha <3

cheersisterss

hur mår du idag då ? :D krAm <3

LINNEA

sv; åååh skit trist finns inget att fota ute typ :( tips?<3

elsa:D

Hejsan finis!
Haft en bra start på veckan?
allt bra med dig?:)
Kramisar!

FlizanLizan

sv: härligt att höra, jora allt e najs :D

madde!

sv: samma, så tråkigt:(

madde!

sv: hihi tack:)

emilia

sv; ja det är bra med breda linjer för det är så svårt att veta vad man vill bli när man är 15 lixom ;)

LINNEA

sv; hihi lugnt :)
görs?<3

ebba

fin blogg !

Elin

JA :) Allt bra?

Elin

bra :) planer för kvällen?

Elin

Tjejkväll med mamma :)

LINNEA

sv; lyssnar på musik och fixar disken, sen ska jag dammsuga lite och sen ixa mig :)

händer senare då?<3

Johanna Gustafsson

Svar: Det är bra :)

Tack så mycket :)

Nathalie Nyrén

Tack snälla :D

ha en bra dag!!

madde!

sv: :)
ha en bra dag!<3

LINNEA

sv; ska på bio :) <3

Art By Tina - Konst & Fashion

Hurghada var verkligen lika fint i verkligheten som på bilderna.

madde!

sv: inga problem:) tack!

| photo |

sv; Tack!

madde!

sv: har du några planer för veckan då?:)

Anonym

sv. Har precis varit ute och fotat och handlat. :)

olivia

sv; ja hihi :) vad ska du göra idag då?
sorry för segt svar..

Jonna

tack :)

anna

haha ja precis dock har ja knappt någon tid å spendera dem xD

michelle W

Shoppa & mysdag !

LINNEA

sv; taken 2 :D<3

FlizanLizan

sv: hehe jajjamen :P

Fannie

OKej, låter kul! :)

snyggounik - you can make it!

sv: hej och förlåt för väldigt sent svar! Men läs mitt inlägg "back on track" så förstår du varför! :) Allt bra med dig annars? :)

mickis

Jättefin blogg!:D, allt bra?:)

Nelly

tack, kolla in min frågestund!
kram:)

- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

härliga bilder!

Nina

Hej! Fin blogg verkligen :]
Vad har du gjort idag? :)
Kram!

Inga-Linn

Det är förståeeligt att bloggningen blir mindre under loven!:)
Sv: Ja, tack!:)

Ellen

Så kul med bowling :)

H E L E N A ♥

vilka fina bilder :) har du haft ett bra höstlov?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: