by amanda

| Vardag
Hej kompisar! Slutade vid 2 idag, åkte hem och pluggade ett par timmar. När pappa kom hem åkte vi och åt på en grill här i närheten och åkte sen vidare till Fryshusets gymnasium. Det var studie besök där eftersom det är den skolan som min skola har blivit uppköpt av. Jag har inga kommentarer, fråga personligen i såfall. Nu är jag hemma, ska dricka te och lyssna på musik. Puss&Kram
Bilder lånade från tumblr 
HannaH

sv: Jadå allt är bara bra, har du några planer för veckan då? :)

anna

verkligen :D

händer i veckan då?

elin

bra, gör du ikväll?

HannaH

Sv: Åh tack, dock så är den väääldigt suddig..:)

SIGNEBIEBER

- älskar oxå sommar! så sommar och höst är mina favoriter! vad har du gjort idag då?

Jannica

Hej! Jag följer dig nu, blev nr 275, kommentera i min blogg när du följer mig!

Anna med A

ville bara ha en ny :)

- caroline

sv; åh tack så mycket :D

elin

ser tv, haft en bra måndag?

Anna med A

vad gör du? :)

sofia

visst är den :D <3

ebba

sv; tack :)

ebba

hihi allt bra? :)

Anna med A

Teve:)

ebba

sv; det är bra med mig lite trött bara :)

Enya♥

Sv, ja visst! Sanna ord! :)

Anna med A

Kort är underbart, på 4an

Lillablå♥

Tack detsamma :D<3

LINNEA

sv; tack så jätte myceket ! :) kram

Melinda Nyrén

Tack!

Ha en fortdatt bra kväll!

Cheersisterss

Vart i skolan sen pluggat hemma:) händer ikväll då?:)

ebba

sv; ja :)

sofia

vad gör du då? :D <3

Cheersisterss

Tack:) as Nice inspooooo

Lillablå♥

Varsågod! :)<3

Du får berätta allt för mig om skolan när vi ses! Har en sak att säga också i och med det :O

▲ ALEXIA - P H O T O G R A P H Y

jätte fin blogg:D
allt bra med dig?:) kram

Lillablå♥

Ja, det hoppas jag verkligen att veckan koommer att bli :D <3

Nathalie Nyrén

Så lite så!

Ha en bra kväll :) .

Anna med A

Ja (:

SAGA LINNES

Vilka texter!

Anna med A

haha ja, sjukt skön serie

Cheersisterss

Godnatt :))

SAGA LINNES

Ja, verkligen!

Cheersisterss

Oj vi ska på gymnasie mässan:) och innan skola halva dagen

sofia

okejj, kollar på the hills å snackar me ngra på fb :D <3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Verkade det inte bra?:/
<3

Cheersisterss

Jaadåååå:))) nattiiiii vi hörees

sofia

jadå :D <3

nikita

snygg blogg, btw. minns du nån blogg som hette: bynikitaa.blogg.se? den har varit min förra, jag älskade din blogg då och nu :D

- caroline

sv; hihi vad gör du då? :) <3

Lilly (Sandra)

Vad trevligt, ska hon börja blogga eller bloggar hon redan?

Kram

★ Ida

Sv: ska snart sova, dud Å? :)

IIRMASSULJC'

sv, super bra är den :)

Emmy

sv: du är gumman! :)

Ronja

SvaR; jaha var det bra? :D
Vilken är din favorit butik?

felicia - fotokobran

sv; visst är det! :)
älskar pepp, det peppar både mig själv och andra! :D

Sophie' ♥

- du är! <3

- caroline

sv; Haha jadå :D

felicia - fotokobran

sv; menar du bilder med Kamera, eller skapade bilder i photoshop? :)

Ronja

Svar; hihi
dom butikerna är bra!
jag gillar lite allt möjligt men typ dom du gillar och lite fler..

har du varit i london eller usa?

Sophie' ♥

- lugnt stumpan <3

Sophie' ♥

- ska snart sova, du då? <3

- caroline

sv; haha förstår verkligen inte varför man egentligen alltid har de haha :o <3

Ronja

Svar; asså jag gillar abercombie & fitch men har inte varit inne i den tycker typ att dom har fina kläder sen forever 21 och victoria secret! ;)

det vill jag med men ska faktiskt åka till london i påsk med min syster så det ska bli kul! :D

felicia - fotokobran

sv; jahaa, menade du just detta inlägget? :p

madde!

sv: har bråkat med en väldigt nära kompis... men det är ganska lugnt nu

Ping Lowhngren

jaa eller hur! super fint ju! 8D

felicia - fotokobran

sv; jaha! :)
men ah, gillar sånna också! :)

ELIN CECILIA

sv: tack :D

felicia - fotokobran

sv; bilder i övrigt :)

Ronja

SvaR; nej tyvärr :( om det skulle finnas skulle jag va överlycklig!

ja det ska bli skit kul, hon är 27 :)

felicia - fotokobran

sv; haha, bra! :)

ELIN CECILIA

åh tack <3

felicia - fotokobran

sv; inte så mycket faktiskt, sj? :)

Ping Lowhngren

haha nä men hon hade finnemangt hår C:

madde!

sv: inget jag orkar dra upp. småsaker som blir större bara,

felicia - fotokobran

sv; jaha, vart? :)

ELIN CECILIA

:D

madde!

sv: det tror jag nog att det gör!:)

Ping Lowhngren

hehe jaa eller hur C:

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Okej, men hur löser sig allt då?

Matilda Johansson

Svar: Ok (:
Sista bilden var fin! (:

Amanda Cleréus

Vilka underbara texter/citat/bilder(vad det nu kallas) Alla stämde väldigt bra ;)

Popkungen

Superfin blogg du har! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: