Länkbyte

| Länkbyte
Kolla in söta Inga-Linns blogg! Den är jätte bra :) ♥
 
http://livetenligtingalinn.blogg.se http://livetenligtingalinn.blogg.se 
sofia

japp, göra imorron då? :D <3

läser hennes blogg också :D

anna

tackar :D! måste säga att den ä lite bättre än den förra :P

Beatrice

Ne han vill spela en stund haha ;D

anna

haha tur de :D!

göru då?

Cajsa

ja som fan! :O men jag har i alla fall skrivit kvällens sista inlägg så jag behöver inte bekymra mig över det i alla fall. ;-)

sv; tack så mycket! <3

Michelle♥ - foto

Fin hennes blogg var! :D

danten89

Yeah =)

Melinda Nyrén

Jodå det har jag!
Planer inför veckan?

- Caroline

sv, Ja precis <3

Luìza Lolita

jag tycker också att allting med julen är bäst, gemenskapen :)

Ping Lowhngren

hehe tack själv ;D

Inga-Linn

Sv: Vad roligt!:) Hoppas du haft en bra helg!:D

Mirella .

några planer inför imon? :)

sofia

okejj, nå är ledig så ska chilla å plugga :D <3

ida

Sv: varsågod :)

Jeanette

sv: haha ja, jo men jag vet inte. Gillar bara inte när man skriver om för välkända äldre filmer, typ Twilight eller Harry Potter. Känns lite B och sitta och skriva "Idag såg jag HP..." hehe om du förstår vad jag menar? Men alla tycker ju olika :)
Några roliga planer för veckan då?

ida

Sv: Tack sötis! :D

Jeanette

sv: Det kan jag kanske hålla med om :)

Beatrice

ja du de undrar jag med nå skjut spel ahhaha kram

Johanna

Vad har du för dig då? :)

Ping Lowhngren

hahah ;D

Lillablå♥

American funhots movie eller något så :D roligt program. Folk klantar sig :D <3

Cajsa

hahah tacakr..xD jag älskar dem :P

Ping Lowhngren

Sitter o kollar igenom läxor xxD

Linnea

sv: Hihi ja :)
Ska du göra något roligt nu denna veckan som kommer? :)

- Caroline

sv, nice :) borde jag nog också införskaffa mig!

danten89

Tack :)
Läget då?

Johanna

okej :D
Nja, gör inte så mycket ska strax sova :)

madde!

sv: åh tack!:D

sofia

men jaa :D <3

Anonym

söt blogg du har! :)

Beatrice

men nu är han ute och tar en godnatt cigg sen ska vi sova :D kram

KassandraPalma

aah okej (:
hur har hela veckan vart, som en slutsats? (:

Elin

allt bra?

Emelie - Emelies Christmas

Klicka klick!

Helena

Sv: okej nice, jag har varit hemma hos mamma :)

Ida

Sv: :D

ttheresebjörkman, :)

Svar;
Åh tack! :D

anna

najs :)

ne ja ska snart åka å jobba :)

Inga-Linn

Sv: Åh, det lät gott!:)

Sofia - FOTO

Sv: Kul att du gillar den! :)
Vad händer idag? :)

LINNEA

sv; tack amanda :D

- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

sv; svårt! tycker att alla är bra haha ! självdå?:D

Sophie "autophoto"

Vad menar du med inlägg, arkiv och kategori sidan? :)

sommarblom.blogg.se

sv: Åh tack :D

LindaViola - mamma till två!

sv; Absolut! Funderar på om jag orkar pallra mig dit idag ige!

Josefine

Hej! Vill du vara med i en fototävling? Priser från Kamda.se!
http://josefinesvard.blogg.se/2012/november/fototavling.html#comment

Annars, vill du göra ett bloglovinbyte? (:

Tycker du inte om såna här kommentarer så ber jag om ursäkt.

ebba

dagens blogg på bloggen! tävlingen avslutas imorn på kvällen
direktlänk :
http://ebbabieberboman.blogg.se/2012/november/dagens-blogg-2-3.html#comment

Svea

Kul att du var med och tävla om att bli helgens blogg den här helgen!

Nu har vinnarna utsetts och finns uppe på bloggen, blev det just DU en av dom två vinnarna? Gå in och kolla på bloggen. Om du inte så får du självklart en ny chans till helgen igen :D

allt bra idag? :) <3

FlizanLizan

sv: hehe ja det var gott :D

Enya♥

Sv, härligt! ja det är bra :)

ALICIA FRANZÉN

Fin blogg! :)

sandra

sv: jo det var det också :)

Daniella

- Hej! Allt bra med dig idag? :)

elin stridh

ja de va askul :D

Veronika

Fin blogg hoppas du får en fin kväll

Alva

sv; Jodå, de är bra! :D Sj? :p kram!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: bra :)

Nora

Hejsan! Allt bra?
Just nu ställer jag en fråga på min blogg. Skulle bli jätteglad om du kunde svara på frågan, länk till inlägget; http://norafrom.blogg.se/2012/november/vad-tycker-ni.html#comment

Kramis!

Elin Sandelin

Sv: tackar :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: