Film betyg

| Filmbetyg
 
3/5 hjärtan
Looper är en sci fi-thriller som utspelar sig i en framtid där tidsresor blivit vardagsmat och maffian blivit högteknologisk. Joseph Gordon-Levitt spelar yrkesmördaren vars måltavlor befinner sig i andra tidsepoker och vars avrättningar hotar att förändra både nutid och framtid. En dag får han ett uppdrag som vilket annat som helst, men när han identifierar målet inser han att det är sitt framtida jag han måste mörda.

Tryck här för att se trailern. 

Den här filmen var spännande men ganska lång tråkig. Under bion satt jag typ och väntade på att filmen skulle ta slut. Den var helt ärligt ganska ovärd att se. Jag hade mycket hellre betalat för att se någon annan film. Den var lite komplicerad faktiskt, det var en stund som jag inte fattade vad de höll på med men som tur var så förstod jag senare. Den lilla pojken som de pratar om hela tiden är ju så himla söt. Jag älskar det som Joe gjorde i slutet av filmen. 
Någon som sett filmen? Vad tycker ni?
Bild lånad från google
sofia

jao :D <3

Angelina

sv: aha okej. lite tråkigt då "/

- caroline

sv; ja, vad gör du då? :D

Ping Lowhngren

hih den e så fin c:

Fannie

ja det var lite coolt :D haha

Juliaa

fin design :)

Josefine

Är du med och tävlar om veckans blogg än? :D

http://josefinesvard.blogg.se/2012/november/tavling.html#comment

KassandraPalma

Har inte sett den filmen men tvekar nu att se den hehe :)

Emelie - Emelies Christmas

Den filmen har jag inte hört talas om :P

Lillablå♥

Tackar :D<3

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!!

Åh, tack för tipset! ;-)

Kajsa

Hej va gärna med i min "veckans grymmaste blogg".

Lotta

Sv: Tack så mycket :) Har du haft en bra helg?? :)

anna

åh najs va har du för praktik

chersisterss

va roligt :DDD hade du en fin helg ?! :D

Inga-Linn

Det är bra att du gör sånna film tips för jag kan behöva det!;]

Gabbi

Sv: Jag följer dig nu och blev nummer 284 :) Säg till när du följer mig med, kramar!

LINNEA

sv; ja de är klart :) <3

Anonym

sv: hah jag med :D haft en bra helg?

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Usch tråkigt när man är missnöjd med filmen. Det låter inte som någon jag kommer vilja se i alla fall.

Michelle

Nej har aldrig sett den filmen :)

Amanda

Måste se den :D

Dennis

sv: JAG MEED :DD
det är imorgon natt som filmen äntligen visas!!

madde!

sv: inga problem!
allt bra?:)

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack :)

Felicia

Görs? :D

ida

Den verkar bra!

Sv: Tack finis! :)

Lowa

Fin blogg du har!! Har du några bra blogtips?? Kramizar <3

ladies.webblogg.se

Låter trevligt! Hoppas du/ni hade kul :) Jag vara bara hemma denna lördag, lite tråkigt men himla skönt ändå :)

Wilma Davidsson

Hej! :) Fin blogg! Hur mår du? :)

Malva Nyström

- jag svarar på kommentarer, själv? ♥

sandra

sv: det var så lite så :D

FlizanLizan

sv: allt bra med dig idag? :D

ANNA-SARA

fin blogg! :-) lust att göra ett bloglovin' byte?

elin stridh

ja de va de verkligen :D

ANNA-SARA

sv; härligt! blev 285, durå? :-)

Sophie "autophoto"

Vsg, tack :D

det beror vad problemet är? :)

ANNA-SARA

sv; härligt :-)

Sophie "autophoto"

PÅ header i stilmallen är bredden på headern och contenten lika breda? :)

ANNA-SARA

sv; jodå det är bra! hur är det själv? :-)

Linda [fotoblogg]

Nu har jag länkat dig i ett inlägg på min blogg som tack för att du röstade på mig i en tävling:
http://lindassphoto.blogg.se/2012/november/ah-vad-glad-jag-blir-2.html#comment

Tusen tack, det betydde mycket att du gjorde det!

Aili

Den verkar vara riktigt bra! :)

emma ~ sjufoto! ★

kul med recension!

Angelina

sv: okej :)

Sophie "autophoto"

Ja det känns lite enklare o kunna hjälpa till om jag ser hur stilmallen o allt ser ut :)

anna

roligt jobb :)! hm ja är jätte kass på de men min syster kan sådant å hennes blogg är här http://lisalarssoon.blogg.se/ så henne kan du fråga :)

Michelle♥ - foto

SV: Ehum ja.. Du kan gå in på bloggstyle.se , de är riktigt bra sida, med hjälp och massor av tips!

Eller sök på google som "Hur lägger man in en header?" så kommer de upp massor av svar :) hoppas de löser sig!

Sophie "autophoto"

Okej tack, jag ska se vad jag kan göra :)

Sophie "autophoto"

Jag kom inte in! :)

Sophie "autophoto"

Tyvärr inte :/

anna

okej :)

haft en bra dag?

Angelina

sv: jadå :) förutom nackspärren..

ANNA-SARA

sv; låter super :-)

L

hm.. jag tyckte faktiskt att den filmen var ganska bra :D hoppas att du haft en bra dag :)

anna

härligt :)

nja min dag hade kunnaty bli bättre

Michelle♥ - foto

SV: jaha okej,
vad är de för problem då? :)

Sophie "autophoto"

Ska jag vara ärlig så måste din design vara låst på något vänster för den vill lix inte reagera varken om jag gör bloggen mindre eller större!!

Men om du vill kan jag göra en design åt dig HELT gratis :)

Cajsa Lindahl

kan väl grundläggande jo... :P

Enya♥

Sv; tack :) allt bra?

Angelina

sv: jo jag hoppas det!! :)

Cajsa Lindahl

haha ok..<3

Cajsa Lindahl

tyckte jag med! :D Hitta den på weheartit. :)

Sophie "autophoto"

Inga problem skickar olika maller till dig snart :)

hanna & vanessa^^

allt bra? ;)

Michelle♥ - foto

SV: oj, då kan jag tyvärr inte hjälpa dig.. Har ingen aning :/

Angelina

sv: tack :)

Cajsa Lindahl

hahah roligt vet jag inte..xD

Sophie "autophoto"

Jag har nämligen olika mallar man får välja mellan! bra va? :D

Här är de olika mallarna:
http://hrjefgdf.blogg.se/
http://designbyautophoto.blogg.se/
http://autophoto.blogg.se/designer/
http://autophoto.blogg.se/bloggdesigner/
http://autophoto.blogg.se/bildspel/

Enya♥

Sv; härligt! jadå :)

Enya♥

Sv; hihi :)

Sophie "autophoto"

Bara http://autophoto.blogg.se/bloggdesigner/ inte någon av de andra :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: