by amanda

| Vardag
Hej kompisar! Igår var det halloween så jag var på fest hos Sandra. Där var det många trevliga människor, mina babes och flera andra som jag inte träffat på evigheter. Världen är bra liten ibland. Det var maskerad i allafall så det var kul att se att så många engagerat sig och köpt värsta kläderna, sminket osv. Dock blev mina a-jays four hörlurar snodda, för jävligt! Kom hem till Lisa där vi skulle sova ganska sent, fyfan för natt trafik. Nu ska vi äta mat. Puss
 
En bild från igår. Fler kommer senare :)
Elin Sandelin

sv: taaack :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Gud vad kul med maskerad:)

Jonna

kul med maskerad. :)

Amanda Rosander

Intresserad av mode/skönhets inspiration ? Kika då gärna in min blogg ! Kramisar !

Sophie "autophoto"

Jora samma här :)

tack! :D

madde!

sv: haha åh, men det är bara att träna!:D

Nathalie :)

sv: ja! :D
ja visst, jag heter "nathalieodhe" på Instagram :)

olivia

sv; låter roligt! jag ska vara med kompisar :D

ALICIA FRANZÉN

Fin blogg! :)

LindaViola - mamma till två!

sv; Ja, absolut :)

Emma Härnqvist

Hehe tjusigt :)

KassandraPalma

Taack desamma!
Synd att dina hörlurar blev snodda !

komig

Hej, ville bara tipsa om att jag har en tävling om dagens blogg, var med och tävla.
http://komig.blogg.se

emilia

sv; tack så mkt :)

Cheersisterss★

Sv; Tack :) Va ska du göra till helgen då? :)

martina

sv; tack! :)

LindaViola - mamma till två!

sv; Japp, det måste man :)

marina

Det är roligt när folk verkligen tar halloween seriöst och verkligen klär ut sig, blir så mycket roligare. :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ingen Halloweenfest i helgen då?:)

michelle W

Okej , planer ?

Aili

Härlig bild! :)

Emma :)

sv: tack detsamma:D Allt bra?:)

M A T I L D A ♥

sv. gött! :) ja det har jag också ! :)

Melinda Nyrén

Vad kul!
Ha en bra dag!

~ L I N N ~

Blir att ta de lugnt ikväll framför x-factor, själv då? :)

♫♪ sandra T

vad kul :)

Inga-Linn

Snygga!:D
Sv: Tack vad roligt att du tycker det för det tog typ 1000 år att göra!;]

Inga-Linn

Sv: Ja, och nu skulle jag dessutom få in en till meny!:)

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :D

martina

sv; tack! :)

Moa

snyggingar!

▲ Lina | fotoblogg ▲

Haha, snygga ;)

Madeleine - I always do it my way!♥

Snygg bild!

Tittar in & önskar dig en härlig helg! :D

Cheersisterss★

Sv; Va roligt! Ska kanske ner till Ullared idag :D imon vara med kompisar (:

Haft en bra dag? :)

marina

sv. Nä, jag har inte klätt ut mig och ska nog inte göra det heller. :)

anna

härlig bild :D

marina

sv. Har ingen halloweenfest att gå på och då är det inte lönt att skaffa kläder och klä ut sig. :)

▲ Lina | fotoblogg ▲

sV: Tack så mycket :)

anna

göru då?

M A T I L D A ♥

sv. åh tack tack ! :)

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: :) <3 Ha en fin kväll förresten! ;)

Lotta

Sv: Tack så mycket :) Allt bra med dig ikväll? =)

madde!

sv: tack! föll verkligen för dom så jag kunde inte låta bli:)

madde!

sv: tack:)

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Tack :)

sommarblom.blogg.se

Tycker du att min bror sjunger bra? :)
http://tjurens.blogg.se/2012/november/brorsan-sjunger.html#comment

Lovelis<3

Fin bild!
Sv: samma här, vgd? <3

sommarblom.blogg.se

sv: Visst de :D

madde!

sv: gjort idag då?:)

ida

Sv: haha :D

marina

sv. ja. :)

Lovelis<3

Sv: väntar på att Xfactor ska börja! Haha kollar du på det? <3

☆Z I N J A☆

Vad kul :D
kram

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack :)

ida

Fina!

Sv: Åh tack snälla :)

s

jodåå! :D <3

Ellen

Så kul med halloweenfester när folk verkligen engagerar sig!
sv: Tack :)

Lovelis<3

Sv; ok va tråkigt! Du får kolla på svt play sen då! Haha<3

sofia

blir nog bara att ta de lugnt, dusj? :D <3

sofia

okejj roligt :D <3

KassandraPalma

oj! jäklar
vad sa dina föräldrar ?

sommarblom.blogg.se

sv: Jag bakade nyss, nu blir det att kolla på solsidan :) själv då?

ANGELICA.BLOGG.SE

Kul när folk engagerar sig :D

Inga-Linn

Sv: Ja, precis!:)

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

Cheersisterss★

Sv; Köpte lite julklappar! :D

Haft en bra dag? :D

snyggounik - you can make it!

tack visst är den!? :D

LINNÉA FLYSTAM

Kika gärna in om du har lust! Ha en fin dag. ♥

http://linneaflystam.blogg.se

Bea

fina kostymer! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: