by amanda

| Vardag
Några fler bilder från halloween festen i onsdags. 
 
Hej vänner! Insåg igår när jag skulle åka in till stan att mitt smink också blivit snott. Jobbigt för den fattiga jäveln som snodde de med tanke på att min mascara och foundation var slut, och mina ögonbrynspennor kostar 30 kr på H&M -.- Igår åkte jag i allafall in till stan för att träffa Cecilia, Nicklas och Oliver. Vi åt på donken och gick sen på bio. Såg på filmen Looper som jag ska skriva om senare. 
 
Idag har jag suttit hemma och kollat på the vampire diaries. Mötte Lisa en snabbis för att käka på Abbes. Efter några timmar mötte jag Filippa och Julia. Vi drog hem till Fred där vi skulle ha en liten halloween fest. Klädde ut mig till samma igen. Det var kul att träffa allt folk igen, vi hängde ju faktiskt nästan varje dag i grundskolan. Jag kom precis hem därifrån och tänkte lägga mig i sängen. Bilder från ikväll kommer förhoppningsvis imorgon om Filippa skickar de till mig. Puss&Kram 
emilia

SV; hihi :)

marina

sv. Hände inte mycket igår kväll, tittade på tv bara.

Anonym

sv: vsg! :)

Melinda Nyrén

Händer idag då?

Josefin Svensson

Hej!
Ställ gärna en fråga i min frågestund om du har lust.
Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll!
Med vänliga hälsningar / Josefin - Jossesfoto.se

ida

Sv: varsågod :D

anna

åh najs vilken serie?

olivia

sv; tack :D

olivia

sv; hihi tack så mycket :D

KassandraPalma

härligt med fest !
har du sett den filmen Ted ? :)

Liene

Hej! Hoppas du har en bra kväll:)
Kram

Aili

Gud, vilka fina bilder! Ni verkar verkligen haft jättekul!!! :)

Sv: Tack för kommentaren! Jag vet! Som du säger, det är nästan mer som röker än som inte röker! Rökning är ju inte bra... :/

Cheersisterss★

Sv; Samma här! :D

Hur gammal är du? :)

Svea

Verkligen fin blogg! :D
Allt bra?

Linn

ska själv på maskeradsfest den 24 så nu fick jag lite ideér om vad jag kan ha! :D allt bra med dig annars?

ANGELICA.BLOGG.SE

Förstår mig inte på folk som snor :O

Alina

Hej, har frågestund på bloggen och skulle bli jätte glad om du ställde en fråga. Puss! :) http://alinanystrom.blogg.se/2012/november/fragestund.html#comment

~ L I N N ~

Hehe okey, och ser ut som de blev halloweenfest? ;)

anna

aha okej :)

- caroline

sv; Ja :D vad gör du då? <3

Lotta

Sv: Joda, det är bara bra :) och härliga bilder! Ni måste haft riktigt roligt =)

KassandraPalma

nej men väldigt många har sett den och säger att den är super bra, vill så gärna se den själv :)

madde!

sv: okej samma:)

sofia

tack :D <3

michelle W

Planer för dagen ?

Victoria

Sugen på en ny header eller design?

komig

Hej! Jag har valt dagens bloggare, kolla om det är du som är dagens bloggare:)

linah

snygging!

sofia

tack :) <3

ida

SV: Tack så jätte mycket finis :).

Sara Björk

Ser ut som att ni hade skoj! =)

Emelie - Emelies Christmas

Härliga bilder :D

Victoria

Sv: Japp! Vill ni ha? isåfall kan du mejla till mig om det du vill ha (header eller design) :D

Cheersisterss★

Sv; Aha, vi är 15 :) Hur länge har du bloggat? :)

marina

sv. ja. :)

Nelly

ha en bra dag:)
kramis:)

Aili

vAD JOBBIGT ATT DITT SMINK BLEV SNOTT... :/

my wesström

heej de va längesen!:D

Har nu min första frågestund på bloggen, som avslutas ikväll eller imorgon.
Skulle vara jättesnällt om du kom med lite frågor, och den som kommer med den bästa frågan får även en länkning.

För att komma direkt till inlägget så har du länken ; http://mywesstroom.blogg.se/2012/november/fragestund.html

Ha en bra söndag. Kramis!

Nelly

kram:)

Nelly

okej, tack så mycket:)
kram

Nelly

kram:)

Nelly

:)

Ellen

Ser ut som ni hade en bra kväll!
sv: Vad kul :)

FlizanLizan

sv: haha tack :P

Sara Ekman

älskar Vampire Diaries :)

maja.

åh tack så mycket.

anna

tackar :D

haft en bra helg?

Inga-Linn

Sv: Vad roligt!:) Efter 14:00 finns vinnaren klar. Då kan du kika in och se om det blev du!:)

- caroline

sv, Okej :) jag sitter och kollar på kardashian på tv <3

josefine

Lust med bloglovin byte? :D

Inga-Linn

Roliga bilder!:D Ser ut som att ni hade roluigt!:D

- caroline

sv; Jadå, är sjukt trött bara! själv då? :) <3

- caroline

haha förlåt svarade på kommentaren över!


sv, ja det är awesome :D <3

marina

sv. Vi var och bowlade och banorna slutade fungera hela tiden, klot och käglor fastnade, det var så irriterande.

DIANA ÖSTERBERG

sv; tack! =)

josefine

sv: blev 279 ;)
din tur

fina bilder! :D

Elsa

Har frågestund på min blogg, kika gärna in och ställ en fråga :) Kram!

SV; så lite så! allt bra? <3

ronja

Härliga bilder :D

sv: Ahokej :)

Sophie "autophoto"

Snygga alla va ;)

- caroline

sv; Haha jaja, vad händer idag då? :) <3

Melinda Nyrén

Har varit i stan och ska kanske träffa en kompis sen!
Ha en bra dag!

Chaterine

Ja visst var det! :)

- caroline

sv, härligt, jo jag med massa läxor skit :/ <3

Chaterine

Hihi tack! :)

sv; härligt, samma här! :D <3

JohannaStekpanna

Läste några av dina inlägg och blev helt fast!
Härlig blogg!

ida

Söt du är!

Sv: Tack :)!

sv, hihi ja <3

Larose

Hej! Allt bra?

viktoria

vart gjorde du texten som är på din header? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: