by amanda

| Vardag
Bilden skulle ha lagts ut igår.
 
Igår så blev jag väckt tidigt av min familj. Vi åt frukost tillsammans och åkte sedan iväg med båten. Vi drev runt, hade en trevlig dag tillsammans och så åt vi lunch på resturang J i Nacka Strand. När vi väl kom hem igen flera timmar senare så kollade jag lite på the vampire diaries och efter middagen så gick jag ut. Träffade Micke och Tobias, efter en stund kom Lisa. Vi gick till Skogskyrkogården där vi kollade på alla vackra ljus och sedan hem till Micke. Vi gjorde inte så mycket så jag gick hem ganska tidigt.
 
Idag har jag bara suttit hemma och kollat på the vampire diaries igen. Säsongen är nästan slut :( Nu ska jag dock börja fixa mig för att åka in till stan. Jag och familjen ska äta middag på någon resturang. Jag kanske skriver något mer inlägg ikväll. Har massor med bilder från halloween och igår att bjuda på. Puss&Kram
M A T I L D A ♥

fin du är även om du ser läskig ut !

Melinda Nyrén

Vad har du gjort idag då?

EMMAS!

cool bild :D

snyggounik - you can make it!

Cool bild :D d

KassandraPalma

du passar med röda ögon ;)
mysigt med familjedagar, äter ni ute ofta?

Felicia

Lite halloweeen sådär, haha :))))

puss

Moa

tack sötnos!

- caroline

sv; Usch ja :/
Aha, vart ska du praktisera? <3

sv; tack så hemskt mycket fina du <3

Amanda

Jättefin blogg! Kolla gärna in på min blogg och lämna en kommentar efter dig, tack och kram!

Ella Stork

sv: tack finis! har din dag varit bra? kram

marina

sv. Ja det var inte kul direkt.

Inga-Linn

Sv: Härligt!:D

Maria Larsson

Var gärna med i min tävling där TVÅ vinner en valfri vara från Lux-Case (många grejer till iPhone, Samsung, SE, Nokia etc), klicka här för att delta: http://shoemania.se/2012/october/tavling-vinn-valfri-vara-fran-lux-casese.html Tävlingen avslutas idag klockan 23:59!

Do you wanna know who it is???

cool bild:P
sv:ja ellerhur:D

FRIDA BERG

Fin blogg du har! :)

~ L I N N ~

Roligt! :)

My

fin bild :)

Larose

Samma här!

olivia

sv; hihi :)
har du haft ett bra lov :D

Larose

Sv: tack!

Maolion

Cool bild :D

olivia

sv; va bra jag med :D

♫♪ sandra T

nice bild!

~ L I N N ~

Vinnarna + ny omgång!
Delta gärna igen :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/november/veckans-blogg.html#comment

så himla fin du är <3

Emerella

Jätte fin blogg :)
Haft en bra helg? :)

malva

- ooh, scary! :O

EMMAS!

aw tack :D
fin tröja btw:D

sofia

fin bild :D <3

marina

sv. tack så mycket.

FlizanLizan

sv: haft en bra helg? :D

j u l i a

SV; Tack så mycket!

sofia

varse! :D <3

sv; tack finis <3

Jonna

coolt :)
hoppas du har haft en bra helg :)

sofia

joo tyvärr.. skulle vilja ha minst en vecka till :) <3

sofia

okejj vars då? :) <3

sofia

okejj :) <3

EMMAS!

sv: hihi tack :D

EMMAS!

händer ikv då?:D

KassandraPalma

aaah okej:)
vi äter ute nån gång med men inte så ofta, mina föräldrar är rätt upptagna hehe

olivia

sv; varit med kompisar, shoppat, halloween fest oså själv då? :)

madde!

sv: åh tack!<3 och desamma:)

sofia

säkert men ändå ska skulle ja praktik än skola :) <3

sv, det är väl sådär.. <3

madde!

sv: åh tack sötis!:)

sv; finns inte så mycket att prata om direkt :/ <3

Sofia

Fina bilder! Åh Vampire Diaries är så bra, men blev så sur när det inte gick som jag ville så slutade kolla tyvärr, men ska nog köpa alla säsonger & börja om att kolla tror jag!
Kika gärna in på min blogg :)

sofia

haha okejj :D <3

madde!

sv: vad gör du då?:)

| photo |

Allt bra idag?:D

sv; aa, tror de <3

| photo |

SV; Härligt, jodå med mig är det bara bra:)

my wesström

åh gott och äta på rastaurang! :D


Svaren till dina frågor är nu uppe på bloggen, kika in och se om du vann en länkning i min blogg! :D
Direkt; http://mywesstroom.blogg.se/2012/november/svar-pa-fragestunden.html

hoppas du får en bra kvälL! :D

EMMAS!

vilken?:D ser på beck!

michelle W

Varit med bästavän , haft match & ätit lyx middag hos farfar&farmor ! :)

Lillablå♥

Cool bild :D

Jag ska fan i mig sova! Vad ska du göra ikväll? :)<3

sofia

tack :) <3

sofia

göra under veckan då? :D <3

Sofia

Hej igen! Såg du mitt svar? :)

EMMAS!

okej najs:)

Sofia

Haha, här är iaf mitt svar!
Jag slutade kolla för ganska länge sedan, men slutade iaf kolla när Stefan var tvungen att följa med Klaus du vet. Och aldrig kom tillbaka till Elena och bara var typ elak mot henne! Då blev jag skit sur, och sen började Damon & Elena bli på "g". Så då slutade jag kolla, för ville ju att Stefan skulle döda Klaus och komma tillbaka till Elena & Damon ska vara samma gamla Damon liksom! Sen störde jag mig massor på Kathrine med! Jag kunde heller aldrig hålla tårarna tillbaka när jag såg på det, haha!

madde!

sv: jaha okej vilken?:)
har precis duschat:)

EMMAS!

sv: Skola :( och jobba! sjdå?:D

EMMAS!

vart har du praktik?:D

felicia - fotokobran

sv; kul att du gillade den! Tack! :)

EMMAS!

sv: okeej, är de inge kul där?:)

felicia - fotokobran

sv; :) vad gör du då? :)

sv; ja <3

Sofia

Sv: Åh tack! Det måste jag verkligen göra isf! Haha

sofia

okejj, nå skolan, plugga å försöka hinna träna :) <3

~ L I N N ~

Kul att du är med & tävlar om veckans blogg, lycka till! :-D

| photo |

Sv; Jadå:D
vad gör du?:)

ida

Sv: Varsågod! :)

scarryyy, söt!

madde!

sv: japp super skönt!
jaha okej:) är det bra? haha är lite efter med att kolla på serier xD

Marina

Besök gärna min nya blogg! http://teenliv.blogg.se

(ledsen om du inte gillar reklam..)

Felicia

SV: japp, kunde itne kommentera senaste inlägget!

puss

Emelie - Emelies Christmas

Coolt :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: