by amanda

| Vardag
Här är några bilder från halloween firandet i fredags.
 
Ikväll när vi kom till resturangen och satt och väntade på vårt bord så hände något med min kropp. Eller jag vet ju vad som hände liksom. Men jag fick i allafall jätte ont runt midjan, allt snurrade, svetten forsade, jag kunde inte hålla balansen och jag kunde knappt sätta mig upp. Jag tror jag höll på att svimma, pappa sa det i allafall. Så vi var tvugna att åka hem. Det blev en lugn kväll hemma istället med pappas hemlagade mat. 
 
Imorgon börjar praktiken. Jag ska praktisera på konsum i en månad med Lisa. Jag tror att jag kan lära mig jätte mycket genom det och förhoppningsvis så kommer jag in lite mer i "vuxenvärlden" och slutar vara så lat av mig. Vill ju försöka få jobb där efteråt. Men något annat säger mig att det kommer bli fyra jobbiga, slitande veckor. Håll tummarna för oss imorgon ♥
arizona

Gulliga bilder & fin blogg! :D

- caroline

sv; aha vad kul :) <3

Moa

ser kul ut!

Peppbloggen

Hej! Vi är två tjejer som går sista året på gymnasiet och vi har som projektarbete att göra en peppningsbok för att höja unga tjejers självkänsla. Vi har därför startat en blogg där vi kommer uppdatera med inspirerande- och peppandeinlägg. Kika gärna in om du vill! :)

- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

härliga bilder!

sV, skönt att höra, med mig är det toppen :D

Lillablå♥

Varsågod! Jätte fina bilder :)

Jaha okej, av vampire diaries eller en annan serie? :)<3

anna

härligt :)

nja min helg hade kunnat sluta bättre :P

snyggounik - you can make it!

vad kul :) och varsegod! :D glöm inte av min tävling i bloggen! :)

Sara - blivande tvåbarnsmamma

Haft en fin helg?! :-)

hanna ♡

fina bilder haha :D

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

DIANA ÖSTERBERG

Hur är det? :)

Inga-Linn

Sv: Vad roligt!:)

linnhahne.blogg.se

En sån period bara :/ <3

Julia

Svar på frågestunden är ute! In och kika:D

Melinda Nyrén

Har varit i skolan och nu är jag med en kompis!
Ha en fortsatt bra dag!

Amanda

Fina bilder!

Malva

- tack! :D
Allt bra?

cheersisterss

hur mår du idag ? :D

Anonym

sv: ja svingoda du måste testa :D

Melinda Nyrén

Ställ gärna lite frågor i min frågestund!
Ha en bra kväll!

Aili

Fina bilder! :)

sandra

sv: tack så mycket!

Ellen

Kul med praktik! Lycka till :)

Melinda Nyrén

Tack för frågan, svaren kommer upp om några dagar!
Ha en bra kväll!

M A T I L D A ♥

haha härliga bilder ! :D

FlizanLizan

sv: så bra :D

KassandraPalma

Lycka till!!
mina föräldrar jobba mycket (:

Julia

Ja verkligen blä för fysik!!:(

Emma Härnqvist

Roligt :)

| photo |

Sv; Okej! jag pratar med några på kik:)

felicia - fotokobran

sv; samma :)

| photo |

Sv; jadå, några planer för imorgon?:)

| photo |

Sv; Okej, kul:D skola sen ridning:)

sofia

yes! :D <3

- caroline

sv; Tack detsamma söta du <3

- caroline

sv, så lite så! hur har måndagen varit då <3

felicia - fotokobran

sv; åh,tack! :)

| photo |

Sv; jadå!:D

| photo |

Sv; Tack så mycket!:)

Cheersisterss

Haft en gin kväll?:) fin*

DIANA ÖSTERBERG

sv; det är bra med mig :)

KassandraPalma

Var första dagen på praktiken lyckad? :)

Svea

Ville bara klicka in och önska dig en bra start på denna vecka :D
Allt bra annars?

- caroline

sv; Härligt, jodå helt okej måndagar är ju alltid sega haha.. <3

Ping Lowhngren

hoppas du hade en bra sart på veckan!^^

Anonym

sv: ja den är faktiskt riktigt bra :D

ladies.webblogg.se

sv: det hade jag med :Driktigt bra!

Lotta

Sv: Jaa, choklad (apelsinkrokant) är ju det bästa som finns :D och riktigt härliga bilder, ni ser ut att ha haft väldigt roligt =)

anna

kul :)

snyggounik - you can make it! =)

allt bra med dig? :)

Ida

Sv: varsågod (:!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: bra :)

EMMAS!

ser kul ut :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Oj, vet du varför du mådde så dåligt?:( är du bättre idag?

FlizanLizan

sv: händer idag då? :D

sandra

- hade du en lyckad maskerad i helgen? :D

Inga-Linn

Sv: Jag tränar fotboll!:) Tränar du något?:)

Sara - Ensamstående mamma

Vilka härliga bilder :) Ni såg ut att ha haft roligt :)

Moa

jag med jag med!!

P A U L A M O I S I O L A

Jättefin blogg!
Jag har nyss öppnat en helt ny blogg och skulle uppskatta jättemycket om du kommenterade tips på vad jag kan blogga om eller någonting! Hoppas du gillar den! :)
http;//paulamoisiola.blo.gg

michelle W

Aaa tack ! :D

Lillablå♥

om vilken serie du ska kolla på? :)<3

fina bilder! <3

Felicia

SV: japp!

puss

anna

jo precis, men usch de är så konstigt när sådant händer ja menar mitt börja me yrsel kändes som ja såg dubbelt av saker å ting :S

FRIDA BERG

Sv: Tack! Allt bra? :)

Sophie "autophoto"

Usch o nu är halloween över :(

madde!

sv: japp:)
åh vilka härliga bilder, ser ut som ni hade superkul!:D

LindaViola - mamma till två!

Sv; tack :)

Jazzy

Lycka till på praktiken & hoppas att det går bra & att du kan få jobb där längre fram!

LINNEA

sv; åh krya ! :(
men mig är de bra <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: