by amanda

| Övrigt
Igår slutade praktiken vid 16 tiden, så mamma hämtade mig och vi åkte till Farsta centrum. Gick runt och letade efter jackor men hittade ingen så åkte vidare till Nacka forum. Jag hittade en jacka där som jag kommer visa er imorgon eller något för har ingen bild just nu. Åt sedan på donken och när jag kom hem såg jag på söndagens avsnitt av Gossip girl och så träffade jag Lisa och Micke en stund.
 
Idag efter praktiken åkte jag och Lisa hem snabbt och sedan till stan. Kollade efter en till jacka som jag inte hittade så vi åkte hem till mig. Lagade en spagetti carbonara som vi just nu sitter och äter. Ska snart ut och möta Micke och Tobias. Ikväll sover Lisa hos mig. Puss&Kram
 
Några bilder från i lördags, fler kommer!

sofia

tack :) <3

M A T I L D A ♥

fina bilder ! :D

Melinda Nyrén

Tack så mycket!
Haft en bra dag?

LINNEA

sv; hihi okej tacktack !: ) <3

snyggounik - you can make it! =)

det funkar väl.. går fortfarande på penicillin :)

snyggounik - you can make it! =)

jag vet inte :O men dem tog blodprov på mig hos vårdcentralen två ggr... första gången hittade dem inget och andra gången hittade dem ngt så jag fick penicillin direkt :P

Moa

jag sitter uppe till sent på natten och kollar på serier ;) själv då?

snyggounik - you can make it! =)

ja det hoppas jag med! :) TACK!

Minna Hagelin

Bloglovinbyte? :)
http://www.bloglovin.com/en/blog/3128826
Anmäl dig gärna till veckans blogg!
http://minnahagelin.blogg.se/2012/november/veckans-blogg.html
Kram Minna :)

Ping Lowhngren

kh tack ska du ha! :D

Minna Hagelin

Lagt till dig nu! Nummer 280 :)

- caroline

sv; haha va bra :D <3

DIANA ÖSTERBERG

sv; yes!

Moa

härligt! Vad har ni gjort dåå

snyggounik - you can make it! =)

vad tycker du att en bra blogg innehåller? :)

Svea

sv: kul och höra, jo det är bara bra :)
Vad har du gjort idag?

KassandraPalma

vad söt lillebror !
såg du också twilight filmen som var på femman vid nio idag? :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; ja men gud ja haha =(

Ida

Sv: Ja visst är det! :D Var är du någonstans? :)

Inga-Linn

Vars praoar du?:)
Sv: Okej, vad roligt!:) har du gjort det länge?:)

Emelie - Emelies Christmas

Härliga bilder :)

LindaViola - mamma till två!

Härliga bilder!

cheersisterssterss

aa superbra dag :DD
hur mår du? :)

▲ J0Z

Kikar in o hoppas du får en bra dag :)

Anonym

sv: ska du se den nyua på bio?:D

Peppbloggen

Sv: Varsågod!
Haha, tack! :D

anna

jo :/

tackar :)

ä de du å din pappa? ni är lika i sådanafall :P

Amanda

Fina bilder!

Louise

Jätte fin blogg, kolla på min!

LINNEA

allt bra då? :)

ladies.webblogg.se

tack :D

Paulina Holmberg

mysigt att åka båt :)

Sara - blivande tvåbarnsmamma

Vad fina bilder du tagit! :-D

FlizanLizan

sv: jaha skoj, igår så chillade jag bara :P

EMMAS!

kul att åka båt :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh så mysigt det ser ut:)

sv: Okej, skönt att det inte var något allvarligt:)

cheersisterss

hoppas du får en fin dag :D kraaaam

fina bilder!

sv; så lite så <3

Aili

Fina bilder! :)

olivia

sv; haha okej :)
har du båt?

Sophie "autophoto"

Tack, fina bilder :)

är det kul o köra? :)

Ping Lowhngren

fin båt :D

M A T I L D A ♥

Hoppas du fick en bra dag ! :D
KRAM

sandra

sv: vad kul och höra :) jag hade ju också halloweenfest i helgen haha ^^

Melinda Nyrén

Ja det hade jag!
Vad har du gjort idag då?

Malva Nyström

- typ här med! :I
görs?

EMMAS!

sv taack :D

Jennifer

Superfin blogg och jättefina bilder! :)

Allt bra? :)

sandra

sv: det var skit kul :) det var kul och se vad alla klädde ut sig till haha :D

Ida

Fin blogg!
Haft en bra dag?

Lillablå♥

Haha jag sa ju det? Skit samma :)

Emma Lannebrink

Bloglovinbyte? :)
Ha en bra kväll!
Btw, säg till om du vill göra ett länkbyte. Alltså inte länk i inlägg, utan bland ''Länkar'' i sido menyn :)
kram

♫♪ sandra T

härliga bilder :)

sandra

sv: jag var katt :D haha!

Ping Lowhngren

oh tack ska du ha! :D

Moa

jaa allt är finfint! allt bra själv??

sandra

sv: haha ja faktiskt :)

Cheersisterss❤

Sv: tihihi, kommer bli super kul! <3

Gjort idag? ^^

sandra

sv: tackar :)

Lillablå♥

Ja, skit samma! :) <3

sandra

sv: händer ikväll då? :)

Cajsa

det va kul att träffa dig på tvärbanan idag. ;-)

Paulin

Härligt!

Aili

Fina bilder! :)

sofia

jaoo :D <3

sofia

joo :D <3

Jonna

allt bra med dig idag? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: faktiskt :)

Cajsa

jag och mina klasskamrater blir dock ganska hyper efter skolan, speciellt på onsdagar..xD

sv; haha :)

Fröken Josefine

Åh vilka härliga bilder! :)

anna

näsorna helt klart :D!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: