by amanda

| Vardag
lite små ful bild sådär men bjuder på den ;)
 
Idag efter praktiken så åkte jag och Lisa till bowling träningen. Hon följde med dit idag och spelade med mig. Vi mötte även Cecilia, Oliver och Max i Gullmarsplan för att ta sällskap med de. Efter träningen åkte jag hem, lagade mat och nu sitter jag framför datorn och kollar på TVD. Ska fortsätta med det nu. Puss
Ping Lowhngren

ja ska hoppa in i duschen nu!^^

- caroline

sv, ja, så sjukt tråkigt :/ <3

anna

tackar :D

händer te helgen?

LINNEA

hih :)
händer imon för dig då?<3

LindaViola - mamma till två!

sv; yesyes :)

Hanna

Kul :) helg planer?

Inga-Linn

Skulle det stå TV? Eller vad ät TVD för något?:)

- caroline

sv; Underbart :D
vad ska du göra i helgen då<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Jag tror jag kommer vilja bo här på ön, men sen kommer jag säker flytta ändå! :)

Hoppas också det kan bli bra, men känns sjukt jobbigt!

LINNEA

shoppa i ullareeed :D
var praoar du?3

- caroline

sv; åh vad kul, vad tränar du? :D
Jag ska vara med kompisar och träffa en kille! <3

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack, detsamma :)

Emma Härnqvist

Oj, bowlingträning! Så amerikanskt det kändes :)

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

LINNEA

sv; ja verkligen ! slipper skolan också så de nice hihi<3

aha kul :) va får du göra typ? :p

- caroline

sv; världens gulligaste finaste kille haha :$
ofta, nice ju !<3

sofia

haha jaoo :D <3

Max Larsson

Du är alltid vacker. Ordet ful funkar ALDIRG med dig när det gäller utseende och insidan <3 båda Dom är fantastiska på dig och ändra inte det <3 puss på dig :-* <3

KassandraPalma

gulliga bilder, du är riktigt vacker :)
vad är TVD?

madde!

sv: åh tack:)

cheersisterss

va kuul :DD
just nu sitter jag i skolan, själv då? :)

Anonym

sv: va kul:D premiären är på tisdag va? för ja ska se den på torsdag :)

Nathalie Nyrén

Finis :D

Emelie - Emelies Christmas

Kul med bowling :D

~ L I N N ~

Aw du med!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Jag vet inte, men känns som jag vill flytta till Göteborg också! :) lite svårt att bestämma mig!

Det här kommer hålla i sig ett bra tag, men det får jag helt enkelt ta. Efter vi gjorde slut fick jag veta att han var otrogen när vi var tillsammans, han ljög över en hel vecka och sen sa han sanningen. Svårt att lita på honom nu.. <3

Ida

sv; förlåt för sent svar!
jodå de har jag, hur är de? :)

Lust att ställa några frågor till min frågestund?
http://www.nattstad.se/Esseth?id=4912237 (länk till frågestunden)

Felicia

sv: så lite så ;)

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

Peppbloggen

Sv: Ok. Har du haft en bra dag då? :)

Vi ska snart lägga upp en enkät på bloggen, så kika gärna in inom kort. Självkänsla är ju trots allt ett viktigt ämne som måste uppmärksammas.

LINNEA GULLARBERGS

sv: tack så mkt :)

anna

härligt :)

ne ja vet inte riktigt mest ta de lugnt men kanske fotografera osv

Esmeralda <3

Hej finis! allt bra med dig?

Jag har precis startat upp min gamla musikblogg igen med ny design och header, inom kort kommer även en massa låtar och annat, kika gärna in! Puss,
Ha det bäst!:D

jennifer

Härligt! :) Ska också umgås med lite kompisar. Hur har dagen varit? :)

Natasha

Fin blogg, kolla gärna min blogg!

Inga-Linn

Sv: Jaha, okej då vet jag!:)

olivia

sv; jaha okej va roligt :D

Ellen

sv: Tack :) Händer i helgen?

Ping Lowhngren

ohh jag ska oxo kolla! :DD

sofia

tack :D <3

Ping Lowhngren

hhhahah ska :DD

Jonna

det är bra :) vad gör du ikväll då?

ida

Sv: Varsågod! (:

ida

Sv: Tack så jätte mycket sötnos, och detsamma! :D

Ping Lowhngren

har nog inte kollat på de 2 senaste ;)

Ping Lowhngren

aa precis :D

Inga-Linn

Sv: Okej, vad roligt att du skrev lite om dig!:D Jag skulle också vilja vara mer framåt!:)

Michelle

Fin blogg! :D

Michelle

SV: Tack så mycket :)

Michelle

SV: Vad gör du? :)

KassandraPalma

jaha okej, kollar du på alla dina serier på datan?

LindaViola - mamma till två!

Sv; ja, absolut!

Cissi

Är det mycket plugg när du går ekonomi? :)
kram

Karolina - Foto & Sportgalen tjej

Vad gör du? :)

Cajsa

sov du bra sötnos? :)

FlizanLizan

sv: allt bra med dig? :D

madde!

sv: hade du en bra fredagskväll då?:)

F E L I C I A

häftigt att spela bowling!! :)
tävlar du också? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Jo där vill jag också bo, måste nog bo över allt! ;)

nej det är han inte, men jag älskar han så sjukt mycket så jag kan inte fast jag vill :(

Jonna

okej, mysigt :)
jag va först och fixade mitt hår, sen blev det filmmys!

Felicia

sv: jadå ;)
Händer något roligt idag? :)

Michelle - foto

SV: Okej!
Jag lyssnar på musik :)

madde!

sv: okej skönt! jo det hade jag också:)

sandra

sv: ja okej, jag vet inte alls vad som händer idag faktiskt..

Felicia

Kul med praktik!

puss

Ping Lowhngren

;)

Ping Lowhngren

jaa hahah hon var ju supersöt!^^

sandra

sv: tack!

sandra

sv: tack det uppskattas!

Felicia

sv: samma här, ska kanske se film o sånt;)

madde!

sv: ja absolut!:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: