by amanda

| New in, Vardag
Hej kompisar! Praktik idag också, det gick bra. Åkte och gymmade efteråt. Tog en dusch när jag kom hem, åt middag och sedan dess har jag bara suttit framför datorn. Har inte så mycket att berätta, ska sätta på ett avsnitt av The vampire diaries nu. Ha en bra kväll!
Jag fick hem den här klänningen förra veckan. Det är tänkt att jag ska ha den på mig på nyårsafton. Vad tycker ni?
Jag köpte en ny jacka också som jag berättade om. Bilderna är inte rättvisa, jackan är svart och har ett ganska mjukt tyg. Den är jätte skön och sitter bra men den är inte så varm..
Cajsa

fin klänning! :D

sv. haha men det kan ju inte ha varit så kul för dig. :P

Lillablå♥

Jag har flummat i skolan och jag har varit med Liina :) vad har du gjort idag då?<3

Cajsa

hahaha..xD men vi bokar in 26:e då? :D

sofia

skolan, gymmet och är just nu hos min syrra, dusj? :D <3

Fin klänning och jacka! :D <3

felicia - fotokobran

sv; :)

josefine

Snyggt! :D
jackan var ju dö fin! klänningen med! härlig lila!

Adela Dimerius

Hej! Fin blogg du har, har du lust med ett bloglovin byte med mig?

I såna fall lägg till mig och skriv vilket nummer du blev så lägger jag till dig så fort jag sett din kommentar :D

Kram Adela

- caroline

sv; idag har jag bara varit i skolan, och sedan hemma :) du då? <3

- caroline

sv; Ja :)
Vad härligt! <3

madde!

sv: okej härligt!
vilken fin klänning! passar ju super till nyår:)
jackan var också fin:)

madde!

sv: inga problem!:)
haft en bra dag?:)

Lillablå♥

Okej roligt :) vad jobbar du som?<3

M O A

Snygg klänning :D

felicia - fotokobran

sv; åh, tack! :)

- caroline

sv, men du då?! <3

Ping Lowhngren

hihi ;D
snygga!^^

KassandraPalma

fina köp!! Klänningen är jätte fin :)

snyggounik - you can make it! =)

klänningen var sjukt fin! :)

svar: okej :)

Inga-Linn

Snygg klänning!:D

Sv: Okej, vad roligt!:D Jag har spelat fotboll i 5-6 år!:)

Anonym

sv: se nya twilight?:) ja jag älskar dom :D

Cheersisterss★

Sv; Vad jobbar du med? :) Varit i skolan :D

LindaViola - mamma till två!

Snygg klänning!

LINNEA

allt bra idag då? :)<3

Emelie - Emelies Christmas

Så fina inköp!

Beatrice Jakobsson (foto)

snygga saker :)

Adela Dimerius

jag blev nr 281 :) lagg till mig nu :)

Louise

Vilken fin blogg! Härliga bilder, kolla gärna in på min! :)

sofia

okejj hääärligt :D <3

Felicia

Jättefin klänning!:)

Moa

nämmen så bra !

hanna ♡

aaw, tack så jättemycket du! :D gör du idag då? kram

LINNEA GULLARBERGS

fin klänning :D

Jessica

Så snygg jacka! Var har du köpt den? :)

EMMAS!

fint :D

olivia

sv; haha jasså va roligt :)

Sophie "autophoto"

Haha förstod nästan det :P

snygga :)

Ida

sv. kom inte ihåg :P

Aili

Gud, vad snygga1 :)

Mikaela

Va fin blogg, hur har din dag vart? :)

Ellen

Jättefin jacka :)
sv: Tack! :)

Nathalie :)

Sv: toppen, hehe! :) allt bra? :)

Nathalie :)

Sv: härligt!! :D med mig är det super bra! :))

LindaViola - mamma till två!

sv; Varsågod :)

Alexis

Både jackan och klänningen är jättefina! :)

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack, detsamma :)

LindaViola - mamma till två!

sv; Varsågod :)

EMMAS!

sv: hihi japp:D

Alexis

SV: tackar! :D

LINNEA GULLARBERGS

sv: tack!

hoppas du har haft en bra dag :)

Anonym

sv. HAHa jag frågade om du skulle se nya twilight?:D

Lillablå♥

Okeej är det kul? :D<3

olivia

sv; tackar ;)

olivia

sv; tack :D
några planer för helgen?

LindaViola - mamma till två!

sv; Tar det lugnt hemma i soffan, själv?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :)

Cajsa

hehe ok jag ska försöka..xD

Anonym

Himla snygg klänning! :D

jennifer

Det är bra :) vad ska du göra i helgen då?

LINNEALINNEa

sv; jag mår också skit br a:D<3

olivia

sv; okej låter roligt! vad spelar du för något?
jag ska vara med kompisar och sen vet jag inte mer :P

LindaViola - mamma till två!

sv; Okej :). Hoppas att sambon skall komma hem snart så vi kan kolla på House :)

Lillablå♥

Det blir man av skola/prov oxå :O<3

Vanessa

Omg va coolt! Jag vill också bli disagner när jag blir stor! Det värkar skitskoj! :D

Ping Lowhngren

de va så lite så! ^^

ida

Så fint!

Sv: Åh tack :D

Cajsa

god natt sötnos! :D

Moa

tack!

vanessa

Sv: Asså att du gjort kläderna :)

LindaViola - mamma till två!

sv; Jappso :)

madde!

sv: okej, ja det har jag:)

LINNEA

sc; taaack amanda ! <3

♫♪ sandra T

fin klänning!

Madde

Snygg klänning !!!:D<3

Dennis

OMG vilken snygg klänning!!!!!

anna

underbar klänning!

ladies.webblogg.se

jätte fin klänning! vart köpte du den?

sv: jo men det ska bli kul! :)

miriam

fin klänning :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: