by amanda

| Landskap
Foto & Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 1000D
 
Igår så blev det en mys kväll hemma hos mig med bästavän Filippa. Vi laddade upp med godis, chips, dipp och coca cola framför X-factor. Spelade lite buzz och singstar medan vi väntade i pauserna. Idag har jag än så länge bara suttit hemma. Ska snart åka iväg och äta med mamma på min systers jobb. Jag vet inte vad som händer ikväll. Puss&Kram
anna

härliga bilder :)

Josefine

Allt bra? =)

Michelle

fin bild!

Josefine

sv: allt är åxå bra med mig :D
bara lite hosta kvar så annars bra!
kram!

sandra

fin bild!

EMMAS!

fin bild :D

jennifer

Vad härligt! Jo hitills har den varit bra :) vad ska du göra ikväll då? :)

ladies.webblogg.se

Vad händer idag då? :)

Rebecca

fint foto :)

sofia

fin bild :) <3

M O A

Så fint! :) vad gör du?

madde!

sv: åh tack!

guud vilken snygg bild!:)

Jonna

ja, absolut :)
fin bild!

Michelle

SV: Varsegod :)

Malin

Jättefin blogg! Kolla in min?:)

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

Felicia

sv: aa:)
finbild :D

Michelle

SV: tack :)

Victoria

SV: Oj, förlåt!! Jag hade lite problem, men den är klar snart!! :) Skickar den sen på mejl :)

ida

Åh vilken fin bild!

Sv: varsågod :)

Ellen

Åh, både Buzz och SingStar är ju så kul! Jättelänge sen jag spelade det.. :)
sv: Tack! :) Jag ska/har slappat bara och imorgon måste jag verkligen, verkligen plugga... :(

Fin bild :)

Emmaholm.se

Härlig bild! :)

LindaViola - mamma till två!

sv; det blev dock ingen :s. Haha

Melinda Nyrén

Släkten var här och firade mig lite och nu ska jag kolla på film och bara ta det lugnt!
Händer ikväll?

mickis

Fin bild!:)

LindaViola - mamma till två!

sv; Det började regna xD

Josefine Svärd

Alla vill ha flera följare, ett bra knep är att man byter, jag följer dig, du följer mig.
Vill du göra ett bloglovinbyte? (:

LindaViola - mamma till två!

sv; jag har ju varit iväg sen 11 sen, så har inte kunnit efter :)

Victoria

SV: Åh, vad snällt av dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag skickar den snart som möjligt!!!

Cajsa FOTO

Taack för du röstade på min bild :) Förlåt för sent svar.. hehe

Hur äre det med dig? önskar du dig i julklapp? :D

olivia

sv; va bra :)

Melinda Nyrén

Fyllde år i tisdags så då kom mina kusiner och mormor hit och firade mig!
Händer ikväll då?

Felicia

sv: så lite så ;)

ladies.webblogg.se

sv: åhh låter jätte mysigt! Du får säga till om det kommer ut några roliga bilder :)jag ska ut och träffa några roliga personer och ha filmkväll troligen :)

Sofia

fin bild :D
allt bra med dig?

esma - gratis design&header

så kul med mys!

Aili

Vad kul att vara med sin bästa kompis och vilken fin bild! :)

Michelle

Vad ska du göra imorgon då? :)

Inga-Linn

Sv: Haha, men det är ju bra!:D

Josefine

sv: håller med ! =)
allt bra?
kram!

KassandraPalma

jaha okej :)
Niiice !

Ping Lowhngren

oh va fin bild! C:

ida

Sv: varsågod! :D

Cissi

- Jahaja, haha men är det en rolig linje? ^^

linah

fin bild!

KassandraPalma

Taack du med!
Gillar att läsa din blogg, ditt liv är så händelserikt :)

Lillablå♥

Kul ^^<3

Paulin

så bra text!

Cajsa

gjorde vad? minns inte..xD

Michelle♥ - foto

SV: Okej, jag med :)

Sophie "autophoto"

Tack så mycket :D

Emilia M N

This or that på min blogg!
Den som skriver mest frågor vinner en länkning! :)

GÅ IN PÅ LÄNKEN OCH KOMMENTERA :)
http://emiliamillesson.blogg.se/2012/november/this-or-that.html

Sofia

jag är sjuk :(
vad gör du?

Sofia

tack :)
jag kollar på tv!

Esmeralda <3

sv. jag mår toppen!
Tack, hoppas du gillar den:D

Felicia

sv:visst är det :)

anna

hoppas att du har haft en bra dag :)

Esmeralda <3

sv: visst är den! jag älskar den:D

Felicia

sv: tack desamma:)

M O A

SV: Tack detsamma :* Vad händer idag finis? :)

Michelle♥ - foto

SV: Tack detsamma! :D

M O A

SV: Så trevligt :D jag vet inte haha

Angelina

sv: tack :)

- caroline

sv; Än så länge så är vi bara "på g" hihi :D <3

KassandraPalma

hahaha! jaa, precis! Men eftersom hon är min allra bästavän så tänkte jag inte men ifall det var nån annan skulle det vara pinsamt och konstigt (:

Angelina

allt bra idag? :)

- caroline

sv, Åh tack så mycket :D <3

Melinda Nyrén

Taack :D

Ha en fortsatt bra dag!

emma svensson

Vill du ha chansen att vinna victoria's secret body splash, klicka dig in här för nu lottar vi ut två stycket - http://emmaskarolina.blogg.se/2012/november/victoria-secret-tavling.html#comment

Dennis

sv: haha varsågod! :D

bambi

Var med och tävla om ett trendigt halsband från Xenobia Design!
Direktlänk till tävlingsinlägget: http://www.nattstad.se/Bambis?id=4851042

Lycka till :D

Emelie - Emelies Christmas

Härlig kväll :)

Sophie "autophoto"

mysiga färger på bilden :)

Kashaya

Vad fin bild, så mysig himmel.=)

Inga-Linn

Sv: Ingen fara!:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: