by amanda

| Vardag
 Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D
 
Hej! Igår kväll åt vi middag på Indian Garden på Söder. Det var mysigt, när vi kom hem blev det Solsidan på tv och Ben&Jerry. Idag har det varit praktik och efter det åkte jag och pappa till Globen. Jag fick med mig en halsduk och ett par vantar hem. Awesome! Nu ska jag försöka fixa min design. Puss&Kram
Cajsa Lindahl

haha jo..xD roligt hade varit om jag hade ritat och animerat allt! :D Men tyvärr suger jag på sånt! :'(

Sophie "autophoto"

Nej det gör jag inte :)
Okej men gå in på min kategori beställ design och gör det som står så fixar jag designen så fort jag kan :)

Dennis

sv: haha ja, det blir nice ^^

Anonym

Sv: hej hej, jaha okej, jadå rätt så bra! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Vi var tillsammans 15 månader tror jag om jag inte minns helt fel. Vi får nog vara vänner, för helt tänker jag inte förlora honom <3

Lagom bra på saker :)

FlizanLizan

sv: vad äre som blir fel? :P

LINNEA

fin bild!

sv; visst är den <3

Cajsa Lindahl

hahaha men jag brukar tänka att det finns så mycket annat jag är bra på så jag behöver inte kunna rita...xD

Dennis

sv: jag har sett Ghost Whisperer hela dagen :D
vad har du själv gjort? :)

Dennis

sv: ah okej :)
vad praktiserar du med? ^^

♫♪ sandra T

fin bild :)

Ping Lowhngren

jaa hahah :DD

Felicia

sv: oki, lyssnar på musik :)

Lydia och Emelie

jätte fin blogg!

sofia

jaa me! :D <3

Anonym

sv: härligt:) jodå samma här!

Dennis

sv: trevligt :)
trivs du i butiksbranschen? :)

Ping Lowhngren

haha precis xD

sofia

joo, gör du? :D <3

Ping Lowhngren

jag har pluggat, fixat lite städat i ett skåp haha xD

Felicia

sv: Just nu är det One Direction - Live while we're young ;)

sofia

haha, du frågade om jag kollade på portkod 1321 så skrev jag jo och sen frågade jag dig om du gjorde de :) <3

Dennis

sv: hahaha okej :D
men då vet du ju i framtiden ;)

M A T I L D A ♥

fin bild :D

CASSANDRA

så fin bild :D

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Häänder ikväll?

Dennis

sv: hihi :D

sofia

okejj, tycker du att de är bra? :D <3

Emelie - Emelies Christmas

Svar: Jo visst kan jag en del om hur man fixar i stilmallen. Vad behöver du hjälp med? :)

Cajsa Lindahl

hehehe jo man måste nästan tänka så ibland..xD göres? eller har du hgått och lagt dig kanske? xD det borde jag göra i alla fall men vi vet båda att det sällan går så bra för mig.. :/ haha!xD

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Vad skönt, om de kunde vara så väl. ;P Haha. Ne men jag ska snart lägga mig. Man vet inte hur mycket man får sova. :P

Lillablå♥

Där har jag varit :D <3

sofia

okejj, joo :D <3

Wilma Davidsson

Sv: Jag mår bara bra! :)
Hur länge har du bloggat? :)

Dennis

sv: hahah jaa :c
jag är helt slut i kroppen (har varit sjuk i 3 veckor)
så råkade sova lite länge idag :3

Wilma Davidsson

SV: Typ 4 år men har bytt blogg en massa gånger!
Gillar du One Direction? Isånnafall, har du någon favvis? :)

Cajsa

hahaha ok..xD men då har jag ju i alla fall lite sällskap tills jag har fått upp ett inlägg och sen ska jsg sova. ;-)

sofia

aaråå :) <3

Wilma Davidsson

Sv: Jag är ett fan, crushar sönder på Niall (:

Hur lång är du? :D

Wilma Davidsson

Sv: Han är den blonda :)

Jag är typ 1.58 tror jag.. Kommer inte växa mer! Men vilken är din förebild ? (:

Dennis

sv: njaa, någorlunda :P har ännu skallvärk och lite småfeber. men annars så :)

Emelie - Emelies Christmas

Svar: har du kollat så att "Header" och "Content" har samma width? :)

Dennis

sv: tack :D
det skall nog bli bättre efter ipren och några koppar grönt te ;)

Lillablå♥

Jadå! :)

Wilma Davidsson

Sv: Jag har Kenza som förebild, hon är fett awesome!
Men följer du Xfactor Sverige?:)

Cajsa

yey! :D
min dator är verkligen inte snabb just nu heller så det tar evigheter att bara redigera bilderna till inlägget! :O Orkar inte detta...xD

Dennis

sv: nejmen, ser man på :)

Emelie - Emelies Christmas

Svar: Prova att lägga till en sån rad under "header"!
width: 800px; (ändra px till den bredd som din header är)

:)

Lillablå♥

Jag har varit hos tandläkaren och sen bara varit hemma. Vad har du gjort idag? :)<3

Ping Lowhngren

joo då c: va göru själv då? ;D

Juliaa

sv: Nja, kan lite grunder bara..:) vad strular? :)

sofia

int så mkt, ska snart sova, dusj? :) <3

Lillablå♥

Okej roligt, hur har det gått? :)
Det gick bra :)<3

Juliaa

konsigt :O ha du centrerat headern dÅ?
annars prova googla :)

sofia

okejj, vilken säsong? :) <3

Cajsa

äntligen har jag fått upp inlägget! :D Vad tycker du om mitt missöde i slutet av inlägget? xD det är ju bara för jag alltså... :S men men nu får det vara så...xD sova i det går alltid bra! :) Extra bad liksom..xD

Lillablå♥

Skönt :D <3

Juliaa

Har du googlat :)?

Emelie - Emelies Christmas

Svar: Det spelar ingen roll vart du lägger in den. Bara den är under "header" :)

Inga-Linn

Sv: Ja, vilken häftig bild!:D

Cajsa

att dricka ur en vattenflaska och sitta i en säng är ingen bra kombo..xD

Nathalie Nyrén

Tack snälla :)

Ha en fortsatt bra kväll!

Inga-Linn

Sv: Hoppas jag med!:) Vad med och tävla du också?:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack snälla vännen<3

Cajsa

haha vi är så smarta vi två! ^^

Inga-Linn

Sv: haha, okej!!;)

moa

hej, ny header på bloggen!
kika gärna in och titta på den! ;)

Mikxki

Riktigt cool bild :)

Cajsa Lindahl

nej nu ska jag sova. nattis sötnos! :)

Marina

Fin blogg! Besök gärna min :)
http://teenliv.blogg.se

Felicia Andreasson

Fin bild! :D

Frida

Fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: