by amanda

| Vardag
Grattis på farsdag finaste pappa! Jag älskar dig ♥
Igår kväll så mötte jag Lisa, Tess och Sofia inne i stan. Vi åkte till Espresso house på Östermalmstorg och tog en kvälls fika. Efter några timmar där tog vi en promenad. Vi fastnade på skridskobanan i Kungsträdgården en stund men sen vandrade vi vidare vid vattnet i Slussen. När jag kom hem satt jag och glodde lite på tv och sen somnade jag. Idag har jag än så länge bara suttit hemma men ska snart bli hämtad för att spendera natten hemma hos pappa. Puss&Kram
Dennis

sv: ja :D och den första boken och avsnitten tog mig med storm. så sjukt bra historia :)

Anonym

sv: jaha:D jag tror den är svinbra:D

Felicia

sv: såliteså :)
görs? :)

Josefine

sv: allt är bra med mig med :D
haft en bra dag?

Josefine Svärd

Var med i Veckans Blogg på min blogg för att få mer läsare!

http://josefinesvard.blogg.se/2012/november/tavling.html#comment

Josefine

sv: jo men är så seeg :P

Felicia

sv: svarar på kommentarer :)

Dennis

sv: då kan jag verkligen rekommendera dig till att se den :)
så sjuukt bra ^^

Angelina

sv: vad bra :) inte så bra här, har nackspärr :(

KassandraPalma

Åkte du nånting på skridskor banan ? :)

FlizanLizan

sv: tack så mkt :;D

sofia

varse :D <3

anna

härliga bilder :)

Nathalie :)

sv: jajamän! :) vilken radiokanal brukar du lyssna på? ;)

lilla linnea

hejsan~
nu är det sista chansen att vara med i min månadens blogg-tävling då vinnaren vinner en länkning i form av en länkbild på vinnaren eller vinnarbloggens header i min vänsterspalt en hel månad! ^^
hoppas du blir med!!

kramis~

F E L I C I A

gud så häftigt!! :)
är du duktigt?

Inga-Linn

Sv: Ja, verkligen!:( Men det måste göras!

Cajsa

allt bra med dig idag söntos? :)

LINDAVIOLA!

sv; :)

Louise

Så fina bilder,kolla gärna in på min:)

kaffehörnan

Vad mysigt, ha en fin kväll

linnhahne.blogg.se

Vinnarna + ny omgång!
Delta gärna igen :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/november/veckans-blogg-2.html#comment

Ping Lowhngren

hihi så lite så!^^

Angelina

sv: ja "/

Ellen

Lät som du hade en riktigt mysig kväll igår :)

anna

har du några roliga planer för nästa vecka?

sofia

tack :) <3

Lillablå♥

Tackar :D<3

Cheersisterss

Haft en fin fag?((((: dag*

LINNEA

sv; jaha :) yes det vet jag eftersom min syrra gjort det :)<3

sofia

aarå :D <3

ida

Sv: hihi tack! :D

CheersistCheersisterss

Najs :) händer i veckan?

Lillablå♥

:)<3 vad gör du?

Cajsa

bara bra med mig med! :)

har nya bilder i headern. vad tycker du? :)

Lillablå♥

Nice, ska städa undan lite från helgen :)<3

Cajsa

hihi tackar! ^^

LINNEA

sv; hah vad fronta är :)

Cajsa

nej men om man kanske skulle ta och göra sig klar för att sova då...mina ögon bara hänger...xD trött som fan. :P

Angelina

sv: tack :)

LINNEA

sv; haha kan förstå att de rätt tråkigt :U <3

Cajsa

haha ok..xD egentligen borde jag vara pigg för jag sov i 10 timmar i natt (vaknade 10) men nää..trött som fan! och det är jag glad över! :D

Angelina

fina bilder på dej och din pappa också! :) kul med vattenskoter! :D jag har aldrig åkt det, bara snöskoter ^^

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Javisst är hon. :D

Felicia

Hoppas du får en grym vecka!:D

Cajsa

hehe ja men precis...xD och det värsta är ju egentligen att i morgon när jag ska kliva upp kommer det att vara kolsvart ute och då är man automatiskt fortfarande trött.. :S

ida

Sv: hihi (:

ladies.webblogg.se

sv; åhh den var jätte fin! vad har du för planer för nyår då? :P

- caroline

sv; Hihi :D Hur har helgen varit då? <3

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Ja jag ha haft en bra dag. :D Sj då? =D

Angelina

sv: haha okej :P det är as kul! :D både min pappa och min sambo har en :) de köpte en varsin förra året :)

Julia

Jättefin blogg!

Dennis

sv: ja :D
man blir så himla glad av bilderna ^^

Melinda Nyrén

Planer inför veckan?
Du verkar ha ganska många läsare, några tips om vad man ska skriva om?

Ida

sv; jodå de är bra med mig :)
haft en bra helg? :)

Hannaa - Back on track

va fin blogg du haaar :)
En liten fråga va föredrar du vit eller svart iphone 4s ? :))
kram!

Cajsa

nää usch! :(
men nu ska jag blogga ett sista inlägg och sedan ska jag sova. :)

Felicia

tack :)

Cajsa

tak sötnos! ^^
fan jag kommer inte i säng...xD det är inte meningen att jag ska sova..xD

Lillablå♥

Jadå:D<3

- caroline

sv; härligt! jodå min har varit awesome :D <3

sofia

jodå, dusj? :D <3

sofia

okejj härligt :D <3

Cajsa

jag sitter fast vid datorn..xD

Cajsa

hahaha ja! xD men men...datorn lockar helt enkelt mer än att sova...xD

sofia

vad händer till veckan då? :) <3

sofia

okejj, skolan, plugga och gymma :) <3

Ida

Sv; haft en skit bra helg! :D

sofia

helt okejj vecka :) <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Jag vill inte riktigt vara vän med honom, men det är det ända jag kan göra. Fast han vart ett svin mot mig sååå önskar jag att det kunde fixa sig på något sätt. Det känns verkligen som att förlora någon, man han planerat väldigt mycket och sen kommer inget hända :(

Cajsa

hehe jo.. :P började städa rummet mitt uppe i allt nu också..xD



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: