by amanda

| Landskap
Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D
 
Halloj! Idag efter vi slutat åkte jag direkt till Gullmars. Mötte Cecilia, Max och Oliver, vi tog bussen till bowling träningen tillsammans. Inga kommentarer om träningen. Mötte Gustav av en slump på vägen hem så stod och pratade med honom en stund. Nu sitter jag äntligen och äter middag. Hoppas ni haft en bra dag!
kaffehörnan

Hur är de med dig ikväll

Helena

Fin blogg!
Vad har du för dig?:)
Och har du några roliga planer till helgen?:)

♫♪ sandra T

härliga bilder :)

F E L I C I A

du är duktigt på att träna ;)

♫♪ sandra T

ingen aning :S

kaffehörnan

Det är bara bra, ska poppa nu sen lite tv

♫♪ sandra T

du får hålla utkik :)

M A T I L D A ♥

fina bilder !

M O A

Har ni ingen snö?! haha

Helena

Sv: okej går det bra och vad pluggar du?:)
Jag ska snart sätta igång en film och mysa med min pojkvän:)

Madeliene!

- fina bilder! :)

ida

Fina bilder!

Sv: Tack så jättemycket! :D

Cajsa

ser fram emot att träffa dig med! behöver verkligen det just nu också som sagt....fan less på höst, mörker och kyla nu och då behöver man lite vänner. :)

jättefina bilder! :) <3

Juliaa

vart är bilderna tagna?:)

sv; vsg! :) <3

Cajsa

hehehe nie...xD
men nu ska jag ta och sova. :) nattis sötnos!

Beatrice

Tack så mkt! :D
vad gör du?kraaam

- Caroline

sv; massa, massa plugg :( <3

M O A

SV: ser du it på min blogg<?

Helena

Bring it on tror jag den hette xd
Ja det kan jag tänka mig!
Hoppas det går bättre snart :)

- Caroline

sv; usch ja :(
det var grymt, tror jag typ vet vart jag ska gå nu :) <3

Alva

sv; De är super! :D vad händer ihelg? kram! <3

Beatrice

Neej inte mkt alls, väntar på att wille ska komma haha ! :D Händer i helgen då? kram

sv; aw tack hjärtat! <3

elin stridh

gör den den är hur bra som helst :D

sv; <3!

sv; just nu lyssnar jag bara på musik! vad gör du? :) <3

Helena

Sv: ja det är den verkligen!:)
Alla dom filmerna är bra!

Lillablå♥

Fina bilder! Ja, jag började ensam :) det är skönt faktiskt! <3

Kajsa

Tävla om ett egendesignat iphoneskal från caseapp, riktigt enkla regler!

http://kajsaochtuvas.blogg.se/2012/november/tavling-i-samarbete-med-caseapp.html#comment

Helena

Sv: :))

Juliaa

okej , fina var de iaf :)

danten89

Baka istället för att blogga då?=)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Gick inte träningen bra?:/

Lillablå♥

Varsågod :D för att jag kan vara vem jag vill där i den nya skolan utan att folk börjar stämpla mig för falska rykten jag hade i grundskolan m.m ? :)<3

danten89

Man julbakar nu i tid, för att frysa in till jul =)
Sen har man allt annat inför jul som ska fixas.
Julklappar, janssons frestelse och köttbullar osv =)
Jag gör massa julgodis osv :)

Juliaa

Varsågod! :)

danten89

men vill man ha bakat hela julmånaden, så ska man baka hela tiden, som vi alltid gjort. =)
vi bakar i omgångar, annars räcker det inte.
kan inte bara baka och låta allt vara framme innan jul? då blir det ju förstört. vi fick ju fysar för att kunna förvara mat.

Jeanette

sv: jo men det kommer ju flera hehe :)

Jeanette

sv: ja, dom håller på att spela in Catching fire nu :)

danten89

Klart det är, men jag har hellre en nygriljerad julskinka på julafton och frysta lussebullar än tvärtom =)

melindanyren.blogg.se

Jag fick en munkis där det står "New York" på och en victoria secret bodysplah och body loation!

Haft en bra dag och kväll?

Melinda Nyrén

Jodå!
Planer för morgondagen?

elin stridh

nemas så de bara o köra :D

Inga-Linn

Sv: Ska lägga mig i sängen och repetera lite in för svenska nationella imorgon själv?:)<3

danten89

Tänkte mera på en griljerad skinka som man fryst och tinar.. blä :P
Haha.
Gör du nu?

elin stridh

har jag frågat vad du har för planer?

elin stridh

morgondagen? helgen you name it? :D

danten89

Man kokar skinkan, sen in i ugnen med griljeringen ja? :)

Beatrice

mitt ex/pojkvän vet inte vad vi är riktigt! :) kraam

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: haha okej, trodde att det gick dåligt eftersom du inte ville kommentera den haha<3

M A T I L D A ♥

sv. jag tycker han är snygg ändå, hehe :D

Lillablå♥

Jaha okej :) jag kunde inte göra det med mina bästavänner. Eller ena som var det är ett år yngre + att den andra ville så gärna gå musikproduktion och jag ville inte fast jag älskar musik mer än hon :p så aa :)<3

Emelie - Emelies Christmas

Så fint :)

Mathilde

Jätte fina bilder. =D

ttheresebjörkman, :)

Hejsan!
Allt bra?:)

kaffehörnan

Jag kollade på Sverige bakar

YUME by Ellie

Kika in på YUME by Ellies hemsida och
kolla in vad du ska önska dig av tomten i år!
Jag säljer handgjorda smycken och erbjuder alltid fri frakt.
Just nu kan du genom att följa YUME by Ellie på Facebook
få köpa ett armband med text som du själv väljer - för bara
50:-!!! Välkommen att kika in!
http://yumebyellie.se

Helena

Sv: det är alltid kul med paket!
Allt bra idag?:)

juliaa

Ja :) de händer ju inte allt för ofta ;)

Amanda

Fina bilder!

LINNEA

sv; såå lite :) <3

Linii

Ååh fina bilder! :)

Sophie "autophoto"

Tyvärr kan jag inte flytta ner Design boxen då den kommer hamna långt ner och det måste synas att jag gjort den så antingen där eller högst upp!
Nu har jag fixat med "rak linje" och flyttat ner datum och det! :)

http://autophoto.blogg.se/designer/?tmp=945941

vad tycker du?

FlizanLizan

¨sv: jag glor på X factor us :D

Lina

Fina bilder. Önskar dig en bra helg :)

EMMAS!

fina bilder:D

♥ - ANGELICA - ♥

Vilka fina bilder :D

anna

haha okej dom var verkligen dö snygga så blev sugen på dom själv men ja har kalle anka fötter de va därför ja fråga :P

Inga-Linn

Sv: ja, det är fett drygt!:(

sommarblom.blogg.se

sv: Ja visst är hon :D

Emilia och Matilda

Var gärna med i dagens blogg hos oss!:) Läs mer i detta inlägget!
http://viitillsammans.blogg.se/2012/november/dagens-blogg.html#comment

Johanna

himla fina bilder!

Josefine

Jättefina bilder!
allt bra?:)

Damii

Så fina Bilder! :D

Johanna

Jätte fina foton! Köpte mig en ny systemkamera för två veckor sedan så nu fotar jag mest hela tiden!

Sara

Vilka fina bilder!

Julia

fina bilder :)!

Rebecka

Fina bilder!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: