by amanda

| New in, Vardag
Det här fick jag med mig hem igår. Skor, skosulor och en mascara!
 
Hej på er! Jag hoppas att ni har haft en riktigt bra dag. Min dag har faktiskt varit det. Jag trivs så grymt bra på min praktik plats och det är så himla sköna människor. Känns lite jobbigt att praktiken snart är över faktiskt. Men igår i allafall så åkte jag till farsta centrum med pappa. När vi var klara där åkte vi hem och så hände det inte så mycket mer den kvällen. Idag har jag inte heller gjort något speciellt, har mest degat hemma och det tänkte jag fortsätta med tills det är dags att gå och lägga sig. Puss&Kram ♥
Lillablå♥

Jaha okej :D<3

Beatrice

inte mkt ska luncha med en vän sj då?

† ELIN CECILIA

hehe okej, nej jag chillar vid datorn bara :) va händer imorn?

Lillablå♥

Antinge hemma och fira med släkt, familj och min underbara kille för första gången :D eller åka iväg till någon släkting, då min kille ska hänga med:D självdå?<3

danten89

Grymt, går det bra? ;)
jo men tar det lugnt jag med

♫♪ sandra T

snygga!

Angelina

sv: vaddå 11/40? på en utav de fem delarna då eller? :)

† ELIN CECILIA

hehe okej, jag ksa jobba lite sedan shoppa :)

danten89

Hur är det annars då?=)

† ELIN CECILIA

men du gick ju köpa skor igår :D

LINNEA

sv; tack de gick grymt ! :) <3

† ELIN CECILIA

åk o shoppa imron då? :D

Inga-Linn

Sv: Ja, det kan vi göra!:)

† ELIN CECILIA

det är sant :D

Lillablå♥

Jaha okej :)<3

Moa Mildén

Eller hur!!

Angelina

det står i rubriken och i inlägget :P
vad fick du då? :) man kan gå in och se idag!

LINNEA

sv; tack amanda due ! :) <3

Lillablå♥

Går detr bra för dig i skolaan? :)<3

† ELIN CECILIA

bloggen då? :

- Caroline

sv; Tack :D
hur har dagen varit då? <3

anna

najs vart har du köpt skorna :D!?=

elin stridh

det är inte så krångligt alla kan tjäna en slant :)

Felicia

supersnygga skor!;)

Jeanette

sv: Böckerna är så jäkla bra! Älskar dom. :) Vad tycker du om den första boken då?

elin stridh

alltså mycket hänger ju på hur mycket läsare du har, men vanligt är sponsring, eller sponsrade inläg rättare sagt, du kan själv mejla runt till företag och sälja in dig eller så tar företagen kontakt med dig men då måste bloggen synas någonstans där du lägger märke till de. du kan även räkna ut ditt bloggvärde och se vad du kan ta betalt för inlägg o reklam :)

danten89

Jotack bra, vad gör du?=)

elin stridh

fast samtidigt får du 900 för ett inlägg så spelar de ingen roll vad det handalr om för mig ås länge de inte går mot mina normer :)

Jeanette

sv: hihi vad bra att du tycker det :) Visst förstår man filmen mycket mer efter man läst boken? Jag såg fimen först och tyckte jag fattade allt sen läste jag boken och då blev allt så mycket större haha.

elin stridh

jag kan ju säga att företagen som hittat mig har gjort det via bloglovn när jag nyfiket frågat :) så kommentera kommentera o få följare!

Molly Bergström

fina :D
Hoppas du sover gott i natt och att du får en bra start på torsdagen :D KRAMIS

[ snälla svara i min blogg, om du tänkt svara... jag kan inte se svaren annars :/ ]

elin stridh

ja frågat hur odm hittat just mig :) det är kul o veta

Beatrice

Ja hoppas det blir trevligt! :) kram

danten89

Lyssnar med musik :)
Vad lyssnar du? :)

elin stridh

yes :

Juliaa

sköna de ser ut :)

- Caroline

sv; härligt :D nja, önskar jag kunde säga det, min dag har varit sjukt jobbig ! <3

AMANDA MALMEHED

Riktigt snygga skor!!

SV; Njaa, spelar bara på skoj ett par gånger per år, men det är nog bland det roligaste som finns :D

KassandraPalma

åh, skosulorna ser skit mysiga ut ju !!! avis lite...

▲SandraKarlsson

svar: :D

Jonna

jadå :) vad har du gjort idag då?

kompakt

BLI VECKANS BLOGG ??? DRAR MINST 3 VINNARE PÅ FREDAG. VINNARE NR 1 VINNER EN BILDLÄNK I VÅR MENY snabblänk: http://kompakt.blogg.se/2012/november/bli-veckans-blogg-v47.html# / kram kompakt

Linnea

sv: Tack snälla, vad roligt att höra! :)

♥ - ANGELICA - ♥

Supersnygga skor :D

Madeliene!

- fina skor! :)

Lillablå♥

Ja, det är faktiskt jätte bra :D speciellt när man vet att man gick i en klass i två års tid och man inte kom in ett dugg :P

Jaha, det är ju as bra :D det är skönt att börja i gymnasiet och få nya vänner sådär! Men du började väll inte ensam, eller hur? :)<3

Lotta

Sv: Jaa, det har jag :) Är allt bra med dig idag?? Händer det något kul under dagen? =)

Amanda

Snygga skor!

Ida

Sv: åh det gör jag med :)

LINNEA

skit snygga skor !<3

Emelie - Emelies Christmas

Snygga skor!

M I N I I Z Z A

Hejsan!
Har en frågestund i bloggen just nu och skulle bli jätteglad om du skulle kunna fråga en fråga eller mer:D!
Kram!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

De där såg riktigt goa ut:)

Jeanette

sv: men eller hur! :) Kommer du läsa dom andra böckerna först eller ska du se filmerna först?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. Det är bra själv? :)

EMMAS!

snygga skor:)

FlizanLizan

sv: okej, jag glor på tv :P

sommarblom.blogg.se

sv: Ja verkligen :D

☆Z I N J A☆

Vad snygga :D

Melinda Nyrén

Varit i skolan och när jag kom hem fick jag två presenter av pappa :D Ikväll ska jag plugga lite matte och kolla på serier!

Vad ska du göra ikväll?

sv; skola bara själv? :) <3

Enya♥

Sv; kul! ska plugga :)

michelle W

Allt bra ?

ida

sv: varsegod :)

snygga skor

anna

aha okej dom var verkligen dö snygga, hur är dom i storleken? haha kanske är konstig fråga men är dom smala tjejskor eller bredare i storleken :)?

Cajsa

ok. då ses vi på måndag! :D Jag skriver ett sms och påminner dig på söndag också. ;-)

Sandra Saandriiie Åhfelt

Hejsan sötnos!
såg att du hade deltagit i tävlingar hos mig innan och vill därför tala om att jag just nu har en tävling i bloggen som du kanske vill vara med i :)
Du finner den här: du kanske också är sugen att vinna en tävling i min blogg? den hittar du här:
http://saandriiiee.blogg.se/2012/november/vinn-presentkort-pa-300-.html#comment
Hade vart jättekul om du var med. XOXO Saandriiiee.blogg.se

madde!

sv: inga problem! tack:)
sjukt snygga skor!

DIANA ÖSTERBERG

Snygga skor!

Elin

allt bra?

♥ - ANGELICA - ♥

Sådana där skosulor ska man ju ha :D ser mysiga ut :D

Alexandra - ♥

Åh vilka snygga skor!
Vart köpte du dem och för vilket pris?

Ellen

Så fina skor!
sv: Tack så mycket :)

Mathilde

Snygga. =D

Alexandra - ♥

Jaha okej, riktigt snygga! :)

Marta

fina bilder!! och älskar skoooor!

Fatma

bloglovin byte? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: