by amanda

| Vardag
äntligen helg. fast samtidigt lite ångest.. har just kommit hem och sitter och planerar kvällen. skulle ju ha gått ut och ätit med några vänner men blev dissad, så nu är jag arg och på jätte dåligt humör. tack för det kompis. får se vad som händer, jag jobbar ju imorgon också. berättar mer om det jobbet senare. puss
Madeleine Jonsson

så jäkla skönt med helg!

Kajsa

Tävla om ett egendesignat skal från Caseapp i bloggen, otroligt enkla regler, KRAM! :D

http://kajsaochtuvas.blogg.se/2012/november/tavling-i-samarbete-med-caseapp.html

sofia

fin bild på dig! :D <3

Beatrice

Heeej !
Är allt bra med dig? :)
Du har inte några julklappstips till pojkvän, mormor och papppa?
kram

Kajsa Johansson

Underbart med helg!

Linnea

Jag har en fin tävling igång i min blogg. Kanske något för dig? Värt att kolla in! :)

http://linneaasjostrom.blogg.se/2012/november/tavling-i-samarbete-med-gniztra.html#comment

KassandraPalma

varför har du ångest för att de är helg? :)

om jag får fråga, hur blev du dissad?

sv; skoj :) <3

Ellinore Lundin

Tack så mycket :)

Issa

ha en bra helg :D

Kajsa

Hej va gärna med i min "veckans grymmaste blogg".

♫♪ sandra T

ha en fin kväll :)

Cajsa

god kväll sötnos! :D
Allt bra?

marina

sv. Visst är han söt. :)

michelle W

Allt är bra

Madeliene!

- Hoppas du får en fin kväll ändå! :)

Fanny Wikström

Hej sötis! Jag startade precis en tävling på min blogg där du kan vinna en gratis avancerad bloggdesign gjord utifrån dina önskemål!

Jätteenkelt att delta, mer info och länk till inlägget: http://fannywikstrm.blogg.se/2012/november/vinn-en-design.html#comment

amanda

jättefin blogg. du fotar jättfina bilder också! :)

Jeanette

sv: jag vet! :D

Jeanette

sv: naw, tack vad snäll du är :) Men vissa gånger känns det så hehe har inga idéer vad jag ska skriva om. Några tips?

Johanna

Är det bra med dig? :)

SSOFIAS

Svinbra var dem!

❤ w i l m a ❤

Fin blogg!

EMMAS!

ha en bra lördag:D

anna

jo precis hade tänkt att se om dom fanns å köpa någon annan stans :)

åh va surt å bli dissad

marina

sv. Tack. :)

Inga-Linn

Sv: Tack och bilder i detta inlägg var fin!:)

Cajsa

jo tack det funkar.
dock höll jag på att betala mina räkningar nu och om inte jag har fått mina pengar från konståkningen på måndag blir det svårt att ta en fika för mig. :( har 12 kr kvar efter räkningarna denna månad.

Michelle - foto

Fin bild :D

sv, hoppas jag med!! <3

Elin Holgerson

Fin blogg! :)

Tråkigt när det blir så :(

Linnea

sv: Tack snälla! Vad roligt att du gillar dem :)

ida

Sv: Varsågod! :D

Melinda Nyrén

Va kul!
Jag har lat dag idag så ska bara vara hemma!

Ha en fortsatt bra dag!

KassandraPalma

förstår dig!? Skulle faktiskt helt ärligt också bli arg, snällt av henne...

åh, hatar när man verkligen har börjat trivas och älskar stället och sen helt plötsligt måste man säga hejdå

FlizanLizan

sv: vad görs? :D

michelle W

Tack du ! :)

julia

hej! fin blogg med fina bilder! kika gärna in min blogg :)

Sofie

Härlig bild :)

Cajsa

det vet jag inte förrän på måndag vid 12. kan ju slänga iväg ett SMS. håll dagen öppen i fall att. Om jag inte har den dagen får vi antingen planera om eller gå på stan och föndershoppa.

Cajsa

haha tur i oturen då med allt..xD
hm...det har jag nog...inte tisdag dock och inte onsdag...torsdag kunde inte du...fredag slutar jag 16.30 så det skulle vara efter det i sådana fall...

Juliaa

Tack sötis ❤

Beatrice

Det är bra :D kram

Josefine

sv; Jo de är bra med mig också :)

Ping Lowhngren

jaa hahaha man måste ju liksom få bort alla som man inte godkännt xD

danten89

nej men du har väl vart med vid när man gör den? ;)

Josefine

sv; Tack :)

Juliaa

Har du en bra kväll?:)

Juliaa

ja samma här. :) Jag är bara hemma och har en lugn kväll! ❤

Juliaa

aha:) vad jobbar du med?:D

Lillablå♥

Ja, det är väll bra! Jag trvis bra ja :)<3

danten89

Okey :P
gör du ikväll då? :)

danten89

Samma här :)
Händer mera ikväll?

Lillablå♥

Hehe :D<3

danten89

Underbart ju? ;)
ska se på merlin :P

Cajsa

tisdag skulle vi repa produktion efter skolan och vi håller säkert på till kl 18. onsdag slutar vi 17.40.

danten89

Merlin serien?=)

Juliaa

jaha se där :) de är så mysigt i gamla stan ❤

Cajsa

Jag kan säga att jag redan hade planer sedan innan med dig på tisdagen.. ;-) Då får jag dessutom sluta tidigare som jag inte kan avboka.. ;-) jag vill inte vara kvar och öva i alla fall så det skulle bara vara ett plus i kanten. ;-) i sådana fall kommer jag från skolan vid 16.15

danten89

som jag berättat om? ;)

Sofia - FOTO

Fin bild! :)

Kajsa

Fin bild!

Lillablå♥

Fluxar :D självdå?<3

marina

sv. Tack :)

Sofia - FOTO

Sv: Varsegod!
Allt bra ikväll? :)

danten89

Händer imorn söndag? =)

Cajsa

haha ok, men då säger vi tisdag och så håller vi tummarna på att jag har fått min lön! För annars blir det att bara gå runt och fönstershoppa..xD

Cajsa

hehe ja...xD samt att jag slipper göra något som jag inte vill för att göra något SOM jag vill..xD

sofia

varse :D

danten89

Mys, ska plugga och på kusinkalas

frida helin

bloglovinbyte? :) kommentera när du har lagt till mig så lägger jag till dig med! =)

Amalia

Lust med bloglovinbyte? :D

louise

fin bild :), julen närma sig så jag undrar : vad tycker du är bäst med julen?

Emelie - Emelies Christmas

Så tråkigt att du blev på dåligt humör :(

kaffehörnan

Vilken fin pose du har



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: